Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Spécialiste de la vente en ligne et du traitement des commandes, en langue française

ALLBOARDS GROUP SP. J.

  • Kamienna 10, Krowodrza, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

ALLBOARDS GROUP SP. J.

Kamienna 10

Krowodrza

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • Jest to stanowisko wielozadaniowe, kandydat nie będzie ściśle powiązany tylko z jednym obszarem działań

  • Obsługa sprzedaży na kanałach Amazon, Cdiscount, eBay oraz sklepie internetowym

  • Dbanie o jak najlepsze statystyki ww. platform sprzedażowych

  • Mailowa i telefoniczna obsługa klienta

  • Prowadzenie statystyk z obsługi klienta

  • Codzienne przetwarzanie zamówień w systemach logistyczno-księgowych

  • Bezpośredni kontakt i zdalne załatwianie wszystkich bieżących spraw z naszym magazynem we Francji

  • Realizowanie tłumaczeń nowości produktowych na język francuski

  • Dbanie o atrakcyjność, poprawność i aktualność oferty na rynku francuskim

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego

  • Wysoka umiejętność pisania oraz mówienia pod kątem gramatycznym, oraz stylistycznym (lub poziom native)

  • Umiejętność analitycznego myślenia

  • Staranność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań

  • Szybkość w uczeniu się i przyswajaniu nowej wiedzy i umiejętności

  • Motywacja do pracy w branży e-commerce

  • Dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

  • Nie wymagamy od naszych kandydatów doświadczenia. Chętnie szkolimy nowych pracowników. Warunkami koniecznymi wymaganymi na to stanowisko są wszystkie punkty wypisane powyżej, w szczególności, biegłe posługiwanie się językiem francuskim. Wszystkie inne aspekty będą stanowić korzyść podczas procesu rekrutacji.

  • Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV w języku polskim oraz francuskim

Mile widziane

  • Doświadczenie w sprzedaży internetowej

  • Doświadczenie w pracy oraz w kontakcie z klientem indywidualnym lub/i biznesowym

  • Znajomość języka angielskiego lub/i hiszpańskiego

  • Znajomość obsługi konta sprzedawcy na platformach Amazon, Cdiscount, Ebay

  • Doświadczenie w tłumaczeniach na język francuski

  • Znajomość specyfikacji rynku francuskiego

  • Doświadczenie w pracy z systemami do przetwarzania zamówień

  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel

To oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności

  • Po okresie próbnym, system premiowy oparty na wynikach pracy, prywatne ubezpieczenie medyczne, kartę Multisport,

  • Przyjazną atmosferę oraz nieformalną kulturę pracy

  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów oraz kreatywnych rozwiązań

  • Dużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków

  • Duże możliwości rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie i środowisku międzynarodowym

  • Formę zatrudnienia dostosowaną do potrzeb Kandydata

  • Po pełnym wdrożeniu, możliwość pracy zdalnej kilka dni w miesiącu

  • Pracę w biurze w centrum Krakowa – ul. Kamienna 10 (szybki dojazd komunikacją miejską)

  • Darmowy parking dla naszych Pracowników

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • parking dla pracowników

ALLBOARDS GROUP SP. J.

Zajmujemy się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją wysokiej jakości produktów komunikacji wizualnej (tablice – szklane, magnetyczno-suchościeralne, korkowe, flipcharty, planery, itd.). Wraz z dużym rozwojem firmy nasza oferta poszerza się również o produkty do dekoracji i wykończenia wnętrz.

Nasze produkty są wytwarzane i sprzedawane w Polsce a przez nasze spółki także w innych krajach Europy, takich jak: Niemcy, Francja, Włochy, Wielka Brytania, Francja, Czechy, Słowacja, czy Estonia.

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesłanie CV w języku polskim oraz francuskim.

Poniżej ogłoszenia wersja francuska.

________________________________________________________

Nous nous occupons de la conception, de la production et de la distribution de produits d’affichage et de présentation de haute qualité (tableaux blancs - verre, magnétique- effaçable à sec, liège, chevalets de conférence, plannings, etc.) Avec la croissance rapide de l'entreprise, notre offre s'élargit également avec des produits de décoration et de finitions intérieures.

La production de tous les produits Allboards a lieu en Pologne, mais nous sommes présents dans de nombreux pays européens, tels que : l’Allemagne, la France, l’Angleterre, l’Italie, la République tchèque, la Slovaquie et l’Estonie.

Les candidats intéressés doivent envoyer leur CV en polonais (ou en anglais) et en français.

Przewiń do profilu firmy

Vos tâches les plus importantes

  • Gérer les ventes sur Amazon, Cdiscount, eBay et notre boutique en ligne

  • Assurer les meilleures statistiques possibles pour ces plateformes de vente

  • Fournir un service à la clientèle par e-mail et par téléphone

  • Tenir des statistiques sur le service client

  • Traitement des commandes au jour le jour dans les systèmes logistiques et comptables

  • Contact direct et traitement à distance de tous les tâches courantes avec notre entrepôt en France

  • Traduction des nouveaux produits en français

  • Veiller à ce que nos offres soient attrayantes, correctes et actualisées pour le marché français

  • Il s'agit sans aucun doute d'un poste multifonctions, le candidat ne sera pas étroitement associé à un seul domaine d'activité.

Nos attentes

  • Très bonne connaissance du français

  • Grande capacité à écrire et à parler de manière grammaticale et stylistique

  • Connaissance communicative du polonais ou de l'anglais

  • Capacité de réflexion analytique

  • Diligence et précision dans l'exécution des tâches assignées

  • Capacité à apprendre rapidement et à assimiler de nouvelles connaissances et compétences

  • Motivation pour travailler dans le secteur du commerce en ligne

  • Disponibilité pour travailler du lundi au vendredi de 8h00 à 16h00

  • Nous n'exigeons aucune expérience de nos candidats. Nous sommes heureux de former de nouveaux employés. Les conditions préalables pour ce poste sont tous les points énumérés ci-dessus, en particulier la maîtrise du français. Tous les autres aspects seront un avantage lors de la procédure de recrutement.

  • Les candidats intéressés doivent envoyer leur CV en polonais (ou en anglais) et en français.

Ce que nous offrons

  • Salaire attrayant en fonction de l'expérience et des compétences

  • Après la période d'essai, un système de bonus basé sur les performances, une assurance médicale privée et la carte Multisport

  • Atmosphère conviviale et culture de travail informelle

  • Possibilité de mettre en œuvre vos propres idées et solutions créatives

  • Haut niveau d'indépendance dans l'exécution des tâches

  • De grandes possibilités de développement professionnel dans une entreprise en pleine croissance et un environnement international

  • Forme d'emploi adaptée aux besoins du candidat

  • Après la mise en œuvre complète, possibilité de travailler à distance quelques jours par mois

  • Travailler dans le bureau situé dans le centre de Cracovie - 10, rue Kamienna (accès facile par les transports en commun)

  • Un parking gratuit pour nos employés