Oferta pracy

Specialista ds. HR i Administracji

Spokko Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Jagiellońska 74
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Spokko Sp. z o.o.

Jagiellońska 74

Warszawa

Spokko to zgrany, ambitny zespół specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych, niezwykłych gier mobilnych.

Jesteśmy niezależnym, pełnym pomysłów studiem deweloperskim, dumnie działającym w ramach rodziny CD PROJEKT.

Nasz zespół tworzą pasjonatki i pasjonaci zamieniających małe pomysły w grywalną rzeczywistość, którzy stoją za wydaniem ponad 15 gier mobilnych. Wszystkie zrealizowane projekty pomogły nam się wiele nauczyć – o sobie i branży, której jesteśmy częścią.

Aktualnie pracujemy nad The Witcher: Monster Slayer – mobilną grą role-playing, osadzoną w świecie Wiedźmina, wykorzystującą technologię augmented reality.

Specialista ds. HR i Administracji

Do naszego zespołu poszukujemy osoby, która jest bardzo dobrze zorganizowana, lubi pracę z ludźmi, a realizacja wielu zadań z różnych obszarów i w jednym momencie nie sprawi jej problemów.

ZADANIA:

  • Koordynowanie przepływu dokumentów HR oraz innych dokumentów w firmie (faktury, umowy, wnioski)
  • Udział w procesach oceny i rozwoju kompetencji współpracowników
  • Planowanie i realizacja działań motywacyjnych i integracyjnych, wsparcie komunikacji wewnętrznej 
  • Wspieranie procesu onboardingu 
  • Dbałość o  prawidłowy przepływ informacji w firmie
  • Samodzielne prowadzenie poszczególnych procesów rekrutacyjnych 
  • Organizacja szkoleń oraz spotkań pracowniczych,
  • Planowanie i dokonywanie zakupów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania biura, zgodnie z zatwierdzonym budżetem (materiały biurowe, art spożywcze, inne niezbędne wyposażenie biura)
  • Koordynacja procesu przygotowywania umów, aneksów oraz wszelkiej koniecznej dokumentacji w zakresie działań administracyjnych oraz pracowniczych
  • Przygotowywanie dokumentów, zestawień, raportów wewnętrznych na potrzeby innych działów i przełożonego
  • Koordynacja obiegu faktur i ich opisywanie oraz współpraca z działem księgowości i finansów

WYMAGANIA:

  • Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (w tym doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum B2)
  • Bardzo dobra organizacji pracy, wielozadaniowość
  • Kreatywność, inicjatywa i zaangażowania w realizację powierzonych zadań
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, a także analityczne
  • Samodzielność, odpowiedzialność i dokładność
  • Mile widziane doświadczenie we współpracy z działem finansów lub księgowości

Dodatkowe informacje:

  • Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełny etat
  • Zapewniamy prywatną opiekę medyczną (Medicover) oraz pakiet Multisport
  • Całodobowy dostęp do dobrze wyposażonej siłowni zlokalizowanej na terenie studia wraz z opieką trenera personalnego
  • Dostęp do biblioteki zawierającej szeroką gamę filmów, książek i gier
  • Swobodny dress-code na co dzień
  • Swoje auto, motocykl lub rower zaparkujesz na bezpłatnym parkingu dla pracowników
  • Dostęp do kantyny na terenie kampusu serwującej świeże i zdrowe posiłki - dla wegan i dla mięsożerców. Dodatkowo inny FoodTruck każdego dnia :) 

Aktualnie pracujemy zdalnie :)

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy