reklama

Praca specjalista ds. administracji i obsługi sekretariatu, Polska

Mamy dla Ciebie 20 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Poznań, Złotniki (pow. poznański), Suchy Las (pow. poznański)
    Do obowiązku zatrudnionej osoby należeć będzie prowadzenie sekretariatu spółki i dbanie o prawidłowe funkcjonowanie biura, w tym: Główne zadania: przyjmowanie telefonów i łączenie rozmów telefonicznych opieka nad gośćmi, organizacja i obsługa...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: obsługa sekretariatu biura Samorządu Studentów; zarzadzanie korespondencją i nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów; praca z dokumentami księgowymi (wstępne przygotowanie dokumentów do obsługi księgowej); zamawianie...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Wrocław
    Czym będziesz się zajmować? Organizacją pracy oraz profesjonalną obsługą sekretariatu firmy Prowadzeniem kalendarza spotkań firmowych Nadawaniem i przyjmowaniem przesyłek kurierskich i pocztowych Zaopatrzeniem firmy w artykuły biurowe i spożywcze...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Warszawa
    (Pion Rozwoju/ Dział Przygotowania Inwestycji i Remontów/ Wydział Dokumentacji i Przygotowania Inwestycji) Miejsce pracy: Warszawa, Plac Starynkiewicza 5 Nr ref.: 4/20 ...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Warszawa
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: obsługa sekretariatu, prowadzenie kalendarza spotkań, obsługa logistyczna, umawianie i organizowanie spotkań, konferencji spotkań w tym rozliczanie poniesionych wydatków, wsparcie administracyjne,...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Kraków
    Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: kompleksową obsługę sekretariatu, zarządzanie obiegiem dokumentów, prowadzenie oraz ewidencjonowanie korespondencji, prowadzenie kasy firmowej oraz sporządzanie raportów kasowych,...
    opublikowana: 16 stycznia 2020
    • Wrocław
    Do obowiązków kandydata należeć będzie: 1. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura poprzez dbanie wewnętrzny i zewnętrzny obieg dokumentów, rejestrowanie archiwizacja dokumentów (pisma, faktury, umowy, zestawienia), obsługę sekretariatu...
    opublikowana: 16 stycznia 2020
    • Warszawa
    Najważniejsze zadania na stanowisku: prowadzenie sekretariatu; prowadzenie kalendarza spotkań firmowych oraz Zarządu; przyjmowanie gości i organizowanie spotkań (rezerwacja sal); nadzór nad korespondencją przychodzącą oraz wychodzącą z biura...
    opublikowana: 16 stycznia 2020
    • Katowice
    Jako Specjalista ds. Administracyjnych Oddziału będziesz: wspierać administracyjnie Dyrektora Oddziału, Kierowników Zespołów i Przedstawicieli w wykonywaniu codziennych obowiązków zapewniać wysoką jakość obsługi klienta zapewniać skuteczny...
    opublikowana: 15 stycznia 2020
    • Poznań
    Będziesz odpowiedzialny/a za: Koordynacja obiegu dokumentów oraz obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, Terminowe wykonywanie zlecanych prac administracyjnych, Współpraca z dostawcami usług, Przyjmowanie i obsługa gości, Dbanie o...
    opublikowana: 15 stycznia 2020
reklama