reklama

Praca specjalista ds. administracyjnych i zaopatrzenia

Mamy dla Ciebie 27 ofert
    • Warszawa
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za organizacja pracy małego zespołu oraz planowanie i zarządzanie kalendarzem spotkań członków zarządu. Informacje o kliencie Naszym klientem jest jedna z największych grup medialnych w...
    opublikowana: 18 czerwca 2019
    • Warszawa
    Zadania: Zarządzanie obszarem administracji oraz zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura (nieruchomości, flota pojazdów, dostawcy usług), Zapewnienie prawidłowego obiegu i ewidencji dokumentów wewnątrz Spółki (rejestry umów, uchwał zarządu,...
    opublikowana: 18 czerwca 2019
    • Poznań, Plewiska (pow. poznański)
    Zakres obowiązków: udział w procesach administracyjnych biura w Plewiskach/ k. Poznania dyspozycja materiałowa na potrzeby produkcji własnej, koordynacja terminowej realizacji zamówień we współpracy z przewoźnikami nadzór nad prawidłowym obiegiem...
    opublikowana: 18 czerwca 2019
    • Warszawa
    Główne zadania: Obsługa sekretariatu. Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura. Rejestrowanie korespondencji wychodzącej i przychodzącej. Nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji pisemnej w ramach organizacji. Organizacja zebrań, konferencji,...
    opublikowana: 17 czerwca 2019
    • Grójec
    Zakres odpowiedzialności: Ustalanie i nadzór nad harmonogramem dnia pracy dyrektora HR (prowadzenie kalendarza, optymalizacja czasowa spotkań, organizowanie wyjazdów itp.) Koordynowanie współpracy dyrektora z poszczególnymi działami firmy i ich...
    opublikowana: 17 czerwca 2019
    • Sopot
    Zadania: nadzór nad korespondencją elektroniczną/tradycyjną oraz jej ewidencja obsługa połączeń telefonicznych dbanie o prawidłowy przebieg dokumentów bieżąca obsługa klientów tworzenie wszelkich pism kontakt z podwykonawcami archiwizacja...
    opublikowana: 15 czerwca 2019
    • 2 lokalizacji
    Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu - odbieranie i przekazywanie telefonów, przyjmowanie gości, wysyłanie, odbieranie poczty, zapewnienie odpowiedniego przepływu dokumentów Dbanie o przestrzeń i zaopatrzenie biura, nadzór nad sprawami...
    opublikowana: 15 czerwca 2019
    • Poznań
    Zakres obowiązków: Administracja dokumentacji, rozliczenia i korespondencja z klientami. Wystawianie faktur i innej dokumentacji w zintegrowanym systemie komputerowym. Udzielanie informacji na temat oferty i procedury zaopatrzenia ortopedycznego,...
    opublikowana: 13 czerwca 2019
    • 2 lokalizacji
    Responsibilities: Creating Purchase Orders & Goods Receipts in the system. Entering inbound items in the system and compile data from invoices and supporting documents to verify accuracy of billing data and to ensure receipt of items ordered....
    opublikowana: 13 czerwca 2019
    • dolnośląskie
    Do zadań Głównego Specjalisty w dziale administracyjno-gospodarczym w szczególności należy: kierowanie, nadzorowanie i kontrola zadań wykonywanych przez podległych pracowników; prowadzenie dokumentacji prawnej nieruchomości oraz dokumentacji...
    opublikowana: 13 czerwca 2019
reklama