Specjalista ds. Analiz CRM

  • Katowice, śląskie
  • Specjalista
  • 2018-10-23
  • Ważna jeszcze 8 dni (do 2018-11-22)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top banner

    Zacznij podążać z nami na stanowisku:

    Specjalista ds. Analiz CRM

    Miejsce pracy: Katowice/Wrocław
    Opis stanowiska:
    • Udział w projektach z zakresu CRM analitycznego (modelowanie churn, segmentacje, prognozowanie wyników sprzedażowych z zaplanowanych kampanii telemarketingowych itp.),
    • Udział w projektach wdrożeniowych oprogramowania analitycznego (analiza wymagań biznesowych, definiowanie procesów analitycznych i zawartości informacyjnej datamartów),
    • Analiza wyników kampanii sprzedażowych i rekomendowanie zmian dla podnoszenia ich efektywności,
    • Projektowanie i rozwój systemu raportowo – analitycznego,
    • Ocena i monitorowanie procesów biznesowych mających wpływ na sprzedaż czy efektywność akcji CRM,
    • Udział w projektach biznesowych oraz związanych z jakością danych,
    • Tworzenie narzędzi usprawniających zarządzanie danymi,
    • Przygotowywanie baz do kampanii sprzedażowych.
    Wymagania na stanowisku:
    • Doświadczenie w pracy związanej z przetwarzaniem, modelowaniem i analizą danych,
    • Znajomość MS Excel na poziomie zaawansowanym (VBA),
    • Dobra znajomość SQL,
    • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne oraz analityczne;
    • Znajomość zagadnień bazodanowych,
    • Wiedza z zakresu nauk statystycznych,
    • Znajomość HTML będzie dodatkowym atutem.
    Oferujemy:
    • Pracę w stale rozwijającej się Grupie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    • Stabilne warunki zatrudnienia,
    • Pakiet szkoleń biznesowych,
    • Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych,
    • Możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczenie grupowe.
    bottom banner