reklama

Praca specjalista ds. ecommerce oraz sprzedaży internetowej, małopolskie

Mamy dla Ciebie 7 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Kraków, Skawina
    Zakres obowiązków: Współtworzenie oferty sprzedażowej Zarządzanie bieżącymi stanami magazynowymi Identyfikacja potrzeb oraz preferencji klientów Efektywne zarządzanie cenami Kreowanie akcji promocyjnych ...
    opublikowana: 14 października 2019
    • Kraków, Balice (pow. krakowski)
    Rodzaj zatrudnienia : Umowa o pracę Wynagrodzenie: 3500-5000zł brutto Wymiar pracy: Pełny etat/umowa o pracę Zakres obowiązków wystawianie i weryfikacja poprawności aukcji internetowych zgodnie z przyjętymi kryteriami, przygotowywanie prezentacji...
    opublikowana: 12 października 2019
    • Kraków
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzanie i rozwijanie kategorii produktowych w kanale e-commerce rozwijanie oferty produktowej w nowoczesnych modelach logistycznych dbanie o jakość struktury kategorii wspieranie zespołu...
    opublikowana: 11 października 2019
    • Chrzanów
    Obowiązki: Planowanie i koordynacja działań marketingowych wspierających sprzedaż na platformach sprzedażowych Przygotowywanie bazy produktów i wystawianie aukcji sprzedażowych Kompleksowa obsługa zamówień Monitorowanie rynku i planowanie...
    opublikowana: 11 października 2019
    • Kraków
    Do głównych obowiązków należeć będą: obsługa sprzedaży poprzez najpopularniejsze serwisy aukcyjne, tworzenie i weryfikacja poprawności tytułów, opisów produktów i ofert, a także ich ciągłe udoskonalanie, aktualizowanie i optymalizowanie pod kątem...
    opublikowana: 10 października 2019
    • Kraków
    Obowiązki: Zarządzanie Działem Mediów i budżetami reklamowymi Klientów e-commerce w tym bezpośrednia odpowiedzialność za efekty kampanii (liczba generowanych leadów, poziom sprzedaży online, eCPA, ROI). Planowanie i nadzór zakup mediów w modelach...
    opublikowana: 9 października 2019
    • Kraków
    Zakres obowiązków: praca nad zwiększeniem sprzedaży na stronie internetowej poprzez poprawę współczynnika konwersji oraz głównych wskaźników KPI proponowanie/kreowanie i testowanie zmian w układzie funkcjonalnym mierzenie osiąganych wyników,...
    opublikowana: 8 października 2019
reklama