reklama

Praca specjalista ds. generowania leadów

Mamy dla Ciebie 11 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Warszawa
    Twój zakres obowiązków, Odpowiedzialność za prowadzenie i optymalizację działań w zakresie SEO/SEM, performance (social media), afiliacja oraz, Przygotowanie raportów z wynikami działań marketingowych w oparciu o Google Analytics, Współpraca w...
    opublikowana: 18 stycznia 2021
    • Kraków
    Co będzie należało do Twoich zadań: Aktywne pozyskiwanie partnerów w Polsce, jak i za granicą (sprzedaż B2C oraz B2B) Weryfikacja i koordynacja procesów sprzedażowych pojawiających się w systemie Zapewnienie stałego poszerzania wiedzy klienta o...
    opublikowana: 16 stycznia 2021
    • Warszawa
    Opis stanowiska: Telefoniczne umawianie spotkań dla działu Sales (ok. 40/50 połączeń dziennie) tzw. Cold Calling, Obsługa zapytań ofertowych od potencjalnych klientów, Realizowanie założonych zadań sprzedażowych (indywidualnych i grupowych),...
    opublikowana: 15 stycznia 2021
    • Wrocław
    Poszukujemy Kandydatów/Kandydatek ambitnych, pełnych entuzjazmu, którzy pragną wziąć na siebie odpowiedzialność i z zaangażowaniem uczestniczyć w rozwoju naszej firmy w Polsce. Stanowisko, które proponujemy związane jest z prowadzeniem działań...
    opublikowana: 12 stycznia 2021
    • Warszawa
    Będziesz zajmować się: pozyskiwaniem nowych leadów poprzez cold call wsparciem realizacji strategii sprzedażowych ze szczególnym uwzględnieniem pozyskiwania nowych kontaktów oraz partnerów biznesowych, działaniami z zakresu cold calling ,...
    opublikowana: 8 stycznia 2021
    • 3 lokalizacji
    Będziesz zajmować się: pozyskiwaniem nowych leadów poprzez wykorzystanie social mediów, np. LinkedIn, wsparciem realizacji strategii sprzedażowych ze szczególnym uwzględnieniem pozyskiwania nowych kontaktów oraz partnerów biznesowych, działaniami...
    opublikowana: 7 stycznia 2021
    • 3 lokalizacji
    Będziesz zajmować się: pozyskiwaniem nowych leadów poprzez wykorzystanie social mediów, np. LinkedIn, wsparciem realizacji strategii sprzedażowych ze szczególnym uwzględnieniem pozyskiwania nowych kontaktów oraz partnerów biznesowych, działaniami...
    opublikowana: 7 stycznia 2021