Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Poznań, wielkopolskie 25.09.2018

    Opis stanowiska: stały nadzór kluczowych wdrożeń systemów SCADA, udzielanie wsparcia technicznego użytkownikom, serwis instalacji oferowanego oprogramowania za pomocą mechanizmów zdalnego dostępu, diagnostyka sytuacji awaryjnych występujących w...

  • Wrocław, dolnośląskie 25.09.2018

    Would you like to take on responsible tasks? First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and...

  • o firmie

    Przasnysz, mazowieckie 25.09.2018

    Tasks: Provide front line IT support to ABB clients; Solve software/hardware problems; Provide production computers and application support; Provide barcode printers and scanners support; Troubleshoot network, connectivity and end-user computing...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 25.09.2018

    Tasks: Provide front line IT support to ABB clients; Solve software/hardware problems; Provide production computers and application support; Provide barcode printers and scanners support; Troubleshoot network, connectivity and end-user computing...

  • Gdańsk, Pruszcz Gdański, pomorskie 25.09.2018

    TWOIM ZADANIEM BĘDZIE: Zdalne wsparcie informatyczne pracowników firmy (również w języku angielskim) Bieżące utrzymanie systemów informatycznych Administrowanie siecią lokalną ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. helpdesk

    Tak, chcę!

  • Pruszków, mazowieckie 25.09.2018

    Główne obowiązki: Obsługa incydentów zgłoszonych przez Klienta Naprawy sprzętu IT zgodnie z założonym czasem SLA Dokonywanie okresowych przeglądów urządzeń IT Udział w projektach ...

  • Warszawa, mazowieckie 25.09.2018

    Główne obowiązki: Obsługa incydentów zgłoszonych przez Klienta Naprawy sprzętu IT zgodnie z założonym czasem SLA Dokonywanie okresowych przeglądów urządzeń IT Udział w projektach ...

  • Poznań, wielkopolskie 25.09.2018

    Kluczowy zakres odpowiedzialności: świadczenie wsparcia technicznego IT dla klientów firmy (komputery, serwery, systemy operacyjne, sieć itp.) konfigurowanie systemów operacyjnych przyjmowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych kontakt z serwisami...

  • Wrocław, dolnośląskie 25.09.2018

    Co będziesz robić: Pomagać zagubionym użytkownikom mailowo i telefonicznie w języku polskim i angielskim. Handlować i popularyzować naszą usługę z użyciem maili i telefonu. Realizować wspaniałe plany podboju rynku. Wspierać przez Social Media...

  • Konin, wielkopolskie 24.09.2018

    Zadania: Administracja infrastrukturą informatyczną (komputery, serwery, sieć komputerowa) Servicedesk dla użytkowników systemów informatycznych (oddziały w Europie) Prowadzenie wdrożeń rozwiązań IT ...

  • Białystok, podlaskie 24.09.2018

    Wymagania: wykształcenie informatyczne/techniczne, znajomość systemów Windows/Macintosh znajomość SQL, mile widziane doświadczenie w pracy z narzędziem Jira, znajomość j. angielskiego umożliwiająca czytanie dokumentacji technicznej, umiejętność...

  • Kraków, małopolskie 24.09.2018

    Job Description Handle inbound calls, chats, web enquiries and emails from prospects or customers who have an interest in implementing projects involving Motorola’s products and solutions and deal with existing customers/ partners that need...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 24.09.2018

    Our opportunity System Support Specialist In this role, you will be a member of the Global Shared Services team, collaborating closely with the Group HR Operations and Technology team to contribute to the success of a large global HR technology...

  • 3 lokalizacje 24.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 24.09.2018

    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Obsługę zgłoszeń i stacji roboczych użytkowników Wsparcia procesów ITIL (zarządzanie Awarią, Zmianą i Problemem) Zarządzanie kontami użytkowników Systemowe działania operacyjne (Domena AD, LANDesk/ MS...

  • Warszawa, mazowieckie 24.09.2018

    Principle Duties & Responsibilities Troubleshoot issues for end users Work with the Application Development teams, IT staff and Project Managers to help develop applications Develop and maintain knowledge base based on the documentation and...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 24.09.2018

    The IT Services Specialist will work cross-functionally between departments supporting all end-users throughout the company. This role serves both day-to-day tactical support of team members and assisting Corporate IT leadership on meeting system...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 24.09.2018

    The Technical Support Associate position works within the Technical Support department to provide technical support and guidance for customers related to the installation, troubleshooting and integration of Jamf products and supporting...

  • Gdańsk, pomorskie 24.09.2018

    We are looking for a skilled IT Specialist to join our active SharePoint team to support and develop Kemira’s SharePoint applications. The Application Owner is responsible for SharePoint2016 and SharePoint Online platforms and applications built...

  • Kraków, małopolskie 24.09.2018

    Zadania: Zdalne (telefoniczne i mailowe) wsparcie oprogramowania i urządzeń klienta biznesowego Rozwiązywanie problemów technicznych Rejestracja błędów w systemie Tworzenie raportów Współpraca z 2 i 3 linią wsparcia technicznego ...

  • Wrocław, dolnośląskie 24.09.2018

    Opis stanowiska: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku francuskim Odpowiadanie na zapytania oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie oraz dokumentacja rejestru zgłoszeń ...

  • Kraków, małopolskie 24.09.2018

    Product Control Development is a specialist team dedicated to independent review of Front Office and Risk models, support of Product Control in the design and implementation of software for calculation of fair value adjustment methodologies,...

  • Warszawa, mazowieckie 24.09.2018

    JEŚLI CHCESZ: Wspierać biznes i pomagać rozwiązywać problemy IT Diagnozować i usuwać problemy w działaniu infrastruktury i systemów teleinformatycznych Uczestniczyć w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań aplikacyjnych oraz biznesowo-informatycznych...

  • Warszawa, mazowieckie 24.09.2018

    Główne zadania: Bieżąca obsługa użytkowników poprzez realizację zgłoszeń w systemie HelpDesk Bezpośrednie wsparcie użytkowników w siedzibie firmy jak również w lokalizacjach zdalnych (Warszawa) Przygotowywanie stacji roboczych dla użytkowników...

  • o firmie
    2 lokalizacje 24.09.2018

    Czym będziesz się zajmować? Pracą na 1 linii wsparcia dla systemu teleinformatycznego Elektroniczne Księgi Wieczyste (EKW) Przyjmowaniem i obsługą zgłoszeń zgodnie z przyjętymi standardami obsługi w systemie ITSM (HP-Service Manager) Obsługą...

  • Poznań (okolice), Wysogotowo (pow. poznański), wielkopolskie 24.09.2018

    Na tym stanowisku możesz się wykazać w: realizacji usterkowych zgłoszeń Klientów oraz analizie źródeł występujących problemów (kwestie systemowo-techniczne) telefonicznym wsparciu Klientów w zakresie technicznym funkcjonowania usług INEA...

  • Gdynia, pomorskie 24.09.2018

    Jeśli interesujesz się zagadnieniami informatycznymi i chciał(a)byś realizować się w tej dziedzinie, nie boisz się pracy biurowej oraz nowych technologii i swobodnie się w nich poruszasz – to masz szansę dołączyć do naszego Działu Utrzymania...

  • Strzelin, dolnośląskie 24.09.2018

    Pracownicy są dla nas kluczową wartością, dlatego oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji, miesięczna premia, bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka...

  • Wrocław, dolnośląskie 24.09.2018

    Twoje zadania utrzymanie ciągłości pracy IT w firmie, świadczenie usług pracownikom w zakresie pierwszej linii wsparcia, wykonywanie czynności eksploatacyjnych IT oraz nadzór nad prawidłowym działaniem urządzeń. ...

  • Gliwice, śląskie 24.09.2018

    Profil kandydata: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Office, Znajomość systemów operacyjnych MS Windows, Dobra znajomość języka SQL i podstawowych zagadnień bazodanowych, Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (np. help...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 24.09.2018

    Obowiązki: • Ewidencjonowanie i usystematyzowanie i archiwizacja istniejącej dokumentacji. • Testowanie aplikacji pod W10 i dokumentowanie testów. • Wsparcie obsługi standardowych procesów IT. • Wsparcie realizacji projektów w zakresie tworzenia...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 24.09.2018

    What is your role? Performing application 2nd support level analysis Incident and Problem management Interacting with application users Cooperating with other application support lines (service desks, software development teams) ...

  • Warszawa, mazowieckie 24.09.2018

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za: Opracowywanie rekomendacji na bazie istniejących systemów, uzgadnianie i ustanawianie standardów Infrastruktury IT. Wdrażanie nowych rozwiązań w Grupie PZU na podstawie dokumentacji technicznych....

  • Nowy Dwór Mazowiecki, mazowieckie 24.09.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: Bezpośrednia pomoc pracownikom w codziennych problemach technicznych Instalacja oraz konfiguracja komputerów, urządzeń sieciowych i peryferyjnych; obsługa oprogramowania Drobne prace programistyczne (Exel-VBA,...

  • Przasnysz, mazowieckie 23.09.2018

    Zadania: obsługa i rozwój systemów internetowych firmy KROSS (panel b2b, panel serwisowy, panel klienta); obsługa i rozwój e-commerce – rozwiązywanie problemów informatycznych, dodawanie i rozwój funkcjonalności, integracja z innymi systemami i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.09.2018

    Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów związanych z platformą Business Intelligence Diagnozowanie problemów i kategoryzacja błędów raportowych Wsparcie testów wewnętrznych Zgłaszanie błędów Konfiguracja uprawnień do raportów...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 23.09.2018

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • Warszawa, mazowieckie 23.09.2018

    Poszukujemy: Odpowiedzialności i zaangażowania Dobrej organizacji pracy własnej Zapału, optymizmu i pozytywnego nastawienia w pracy Znajomości i udokumentowanego doświadczenia w obsłudze Veeva System (Admin Veeva certification będzie dodatkowym...

  • Warszawa, mazowieckie 23.09.2018

    At Schenker Technology Center (Warsaw), you are part of a global logistics and IT network that connects the world. A network that allows you to shape your career by encouraging you to contribute and truly make a difference. With more than 72,000...