Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-12-19

    Description The IT Infrastructure Operations Specialist provides technical support to our internal clients. The Specialist supports standardized end-user devices and systems with a focus on aligning IT services with business needs based upon an...

  • Kraków, małopolskie 2018-12-18

    Zakres Obowiązków: Bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim w celu rozwiązywania nagłych problemów z systemem Noble. IT Support dla klientów firmy: instalacja, konfiguracja i użytkowanie oprogramowania Noble. Dokumentowanie wykonanej...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-18

    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń użytkowników systemów informatycznych Wsparcie użytkowników systemów informatycznych (pomoc w zakresie konfiguracji aplikacji biurowych i systemów biznesowych) Instalacja i konfigurowanie oprogramowania...

  • Kraków, małopolskie 2018-12-18

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! ...

  • 2 lokalizacje 2018-12-18

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. helpdesk

    Tak, chcę!

  • Kraków, małopolskie 2018-12-18

    Key Responsibilities Participate in in-depth incident handling Escalation point for 1st line support Ownership e2e for 2nd line support Analysis, coaching and mentoring of 1st line support team Incident management for critical and high severity...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-18

    Jakie zadania czekają na Ciebie? prowadzenie telefonicznej i korespondencyjnej obsługi sieci dystrybucji funduszy inwestycyjnych wsparcie techniczne i rozwiązywanie bieżących problemów w zakresie utrzymania aplikacji sprzedażowych samodzielne...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-18

    Główne zadania: zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych rozbudowa i konfiguracja sprzętu...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-18

    Twoje zadania to: bieżące monitorowanie sprawności wszystkich zarządzanych przez Euronet urządzeń przy pomocy dostępnych narzędzi systemowych zgłaszanie zaobserwowanych nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń (telefonicznie, pocztą...

  • Katowice, śląskie 2018-12-18

    Do zadań osoby zatrudnionej na w/w stanowisku należeć będzie m.in.: wsparcie techniczne dla obecnych klientów firmy DAGMA, polegające na rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, dotyczących rozwiązań z naszej oferty (telefonicznie lub mailowo),...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-18

    Administracja systemem AIX / Linux Zarządzanie hostami AIX, VIOS, HMC (środowisko PowerVM), hosty Linux (środowisko VMware) Tworzenie i konfigurowanie partycji LPAR systemu AIX Rozwiązywanie problemów (LVM, GPFS, PowerHA, klient TSM, klient ITM,...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-18

    Opis stanowiska: Zarządzanie oraz nadzór pracy serwerów muzycznych ulokowanych u klientów Kontrola poprawności pracy urządzeń Wykorzystywanie istniejących kanałów komunikacji z serwerami oraz tworzenie nowych rozwiązań wspomagających pracę działu...

  • 2 lokalizacje 2018-12-18

    Role Title: Customer Service Specialist Job Type: Permanent Location: Zabierzów and Wroclaw JOB SUMMARY The Customer Service Specialist attracts potential customers by answering product and service questions; suggesting information about other...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-12-18

    Do obowiązków na stanowisku pracy należeć będzie: Instalacja i konserwacja sprzętu informatycznego. Instalacja i nadzór nad oprogramowaniem Helpdesk - wsparcie użytkowników w zakresie sprzętu i systemów IT ...

  • Kraków, małopolskie 2018-12-18

    JOB SUMMARY The Customer Service Specialist attracts potential customers by answering product and service questions; suggesting information about other products and services. Process orders, prepare emails and fulfill customer needs to ensure...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-12-18

    Dodatkowo zapunktujesz za: Doświadczenie na podobnym stanowisku Wiedzę na temat działania API i usług back-end ...

  • o firmie

    Białystok, Bielsk Podlaski, podlaskie 2018-12-18

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wsparcie użytkowników w zakresie MS Office – helpdesk, programowanie – VBA, makra w Excelu, programowanie w Sharepoint – wprowadzanie nowych funkcjonalności w chmurze Microsoft, przygotowywanie rozwiązań automatyzujących pracę...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-12-18

    An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdansk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous improvement of the process...

  • o firmie

    Wanaty (pow. częstochowski), śląskie 2018-12-18

    Obowiązki: Wsparcie działu IT nad prawidłowym działaniem urządzeń infrastruktury teleinformatycznej, w Centrum Logistycznym (komputery, skanery, drukarki), Administrowanie serwerami PC i sprzętem teleinformatycznym, Administrowanie domeną i...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-18

    Miejsce pracy: Warszawa, ul. 17 stycznia Godziny pracy: Praca zmianowa: 8-16 7-15 15-23 23-7 Forma zatrudnienia: umowa o pracę / B2B Zapraszamy do nas: od zaraz Branża: IT Praca zdalna: ✖ Telefon służbowy: ✖ Podróże służbowe: ✖ Kontakt z...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-12-18

    Description: As part of the CCRO (Chief Compliance and Regulatory Affairs Office) Robotics Team we are looking to improve the end user computer experience for the employees of the CCRO organization by delivering low-cost and easy-to-implement...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-18

    Zakres odpowiedzialności: wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem (także zdalne) całościowa opieka nad biurową infrastrukturą informatyczną w firmie liczącej około 200 pracowników zarządzanie...

  • Kraków, małopolskie 2018-12-18

    Key Accountabilities: Respond promptly to time sensitive and often high value queries and escalations from both other departments and direct from clients. Provide excellent client management support, improve client engagement and resolve the...

  • 2 lokalizacje 2018-12-18

    Take a look what we require: English language (B1 level is a minimum) At least 1 year experience in IT field Open mind and good communication skills Initiative and self – reliance during tasks handling Willingness to learn Our working time...

  • Łódź, łódzkie 2018-12-18

    Wyobraź sobie, że pracujesz w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, która jest liderem w swojej branży . Otrzymujesz atrakcyjne wynagrodzenie i narzędzia niezbędne do pracy , nieustająco rozwijasz się m.in. dzięki profesjonalnym szkoleniom ....

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-18

    GIP Sp. Z o.o. jest częścią grupy kapitałowej LSI Software S.A. , która jest jest jedną z najprężniej rozwijających się firm informatycznych. Jej misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych wspierających działalność firm oraz...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-12-18

    About EY GDS EY Global Delivery Services means 27.000 specialists providing globally IT, HR, finance, project management and strategic business services to EY member firms. In addition we deliver support and solutions to clients from all over the...

  • Brzeg (okolice), Skarbimierz (pow. brzeski), opolskie 2018-12-17

    Obowiązki i odpowiedzialność: bezpośrednie wsparcie użytkowników w obszarze IT w zakresie obsługi sprzętu (komputery, laptopy, drukarki, telefony) diagnostyka problemów ze sprzętem i oprogramowaniem instalacja, konserwacja i rozbudowa sprzętu...

  • Łódź (okolice), Teolin (pow. łódzki wschodni), łódzkie 2018-12-17

    Główne zadania: obsługa pierwszej linii wsparcia użytkowników systemów komputerowych, rejestracja, klasyfikowanie i przydzielanie nadchodzących zgłoszeń oraz nadawanie im odpowiednich priorytetów, zdalna oraz „na miejscu” obsługa pracowników...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-12-17

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za: wsparcie projektu dotyczącego aktualizacji Windows 7 do Windows 10 migracja lokalnych skrzynek Exchange do Exchange Online rozwiązywanie bieżących problemów przy współpracy z wewnętrznym zespołem...

  • 2 lokalizacje 2018-12-17

    Workplace: Nowy Tomyśl or Radzyń Podlaski Your responsibilities : Tracking and response to Service Desk Request tickets (Tiers 1 and 2) via phone and email, assurance of the completeness of tickets for each respective region. Assistance and...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 2018-12-17

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • Kraków, małopolskie 2018-12-17

    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona w Dziale Technicznym na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: diagnozowanie problemów aplikacyjnych, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych klientów, współpracę z innymi zespołami IT, wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-17

    The team(s) is providing technical application support to a series of Finance applications which includes but not limited to Finance Sub Ledger processing, Financial reports, balance sheet, management reports and regulatory reports processing and...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-12-17

    This individual in this position will be responsible for Identity and Access Management support operations. This position is to only address tickets originating from people outside of the NA time zones. The principal function of the position...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-12-17

    You will be responsible for: Cyber Incident Response Support of Incident Administration (Coordination and Communication) Quantitative Risk Analysis / Threat Modelling Risk Intelligence & Analyses Security Strategy, Planning & Consulting ...