reklama

Praca specjalista ds. helpdesk, mazowieckie

Mamy dla Ciebie 72 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Warszawa
    Jaka będzie Twoja rola? Zapewnienie funkcjonowania, obsługi, stabilności oraz rozwoju systemu informatycznego CRM/Biling Bieżące wsparcie użytkowników Rejestracja zgłoszeń serwisowych Nadzór nad wdrożeniami zmian w systemie (planowanie rozwoju...
    opublikowana: 18 stycznia 2020
    • Warszawa
    Our Client is a Swedish FinTech company founded in 2010 with headquarter in Stockholm and development office in Zagreb and newly created dev hub in Warsaw. Their products are used 24/7 in 25 markets with high demands on availability and security...
    opublikowana: 18 stycznia 2020
    • Warszawa
    Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie Wsparcie dla użytkowników w zakresie systemów informatycznych Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania Monitorowanie struktury informatycznej Rozwiązywanie bieżących problemów sprzętowych i sieciowych...
    opublikowana: 18 stycznia 2020
    • Warszawa
    Do zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: Wsparcie dla użytkowników aplikacji Import i masowe modyfikacje w bazie danych Tworzenie dokumentacji obsługi i utrzymania systemów IT Testowanie i rozwój aplikacji Monitorowanie infrastruktury...
    opublikowana: 18 stycznia 2020
    • Warszawa
    Opis stanowiska: zapewnienie wsparcia funkcjonalnego i technicznego pierwszej linii; odpowiadanie na pytania dotyczące wsparcia przez telefon i e-mail analiza i rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych ze sprzętem lub oprogramowaniem...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Warszawa
    Our Group provides Cloud services, Infrastructure & Data Management, Business & Platform solutions for clients across various business sectors: Defense, Financial Services, Health, Manufacturing, Media, Energy & Utilities, Public sector, Retail,...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Warszawa
    Your future responsibilities include First point of contact towards customers for all customer related issues Be the grease between customers and the 2nd line technical support Help customer with question on our portal Resolve product or service...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Warszawa
    Opis stanowiska: Przyjmowanie, rejestracja i wstępna weryfikacja problemów zgłaszanych przez użytkowników wewnętrznych. Bieżące wsparcie dla użytkowników zewnętrznych. Dbanie o poprawne działanie komputerów, sieci komputerowej oraz urządzeń...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Warszawa
    Devire Outsourcing IT to forma współpracy dedykowana dla specjalistów z branży IT, oparta na zasadach własnej działalności gospodarczej - B2B, realizująca projekty dla wiodących Klientów prowadzących innowacyjne i nowoczesne projekty. Obecnie dla...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Warszawa
    Forma współpracy: umowa o pracę. W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za: monitoring infrastruktury i aplikacji Banku, analizę i reakcję na pojawiające się incydenty, koordynację akcji naprawczych i prac serwisowych, instalację...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
reklama