Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Katowice, śląskie 22.06.2018

    Wyobraź sobie, że… Pracujesz w międzynarodowym zespole * Twoje zadania polegają na odzyskiwaniu danych klienta z logicznie uszkodzonych nośników przy użyciu wewnętrznych narzędzi * Diagnozujesz błędy * Odpowiadasz za migrację i konwersję danych...

  • 2 lokalizacje 22.06.2018

    Position Summary Employee in this position is a professional specialized on application support. As member of the team, you will be responsible for: incident management problem management change management You will work with application based on...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.06.2018

    Zakres zadań: wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem IT i obsługą wewnętrznych systemów; konfiguracja systemów, instalacja sprzętu i oprogramowania; utrzymanie ciągłości pracy systemów IT oraz sieci komputerowej; współpraca z...

  • Zabrze, śląskie 22.06.2018

    Make it here. Make it everywhere....

  • Poznań, wielkopolskie 22.06.2018

    Opis stanowiska: Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń współpracowników związanych z problemami IT ( hardware i software ), klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich odpowiednim osobom do rozwiązania, analiza i rozwiązywanie zaistniałych...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. helpdesk

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Mysłowice, śląskie 22.06.2018

    Twoje zadania będą głównie polegały na: Wsparciu technicznym użytkowników Obsłudze systemu zgłoszeń (IT Helpdesk) Instalacji oprogramowania, konfiguracjach, aktualizacjach; Zarządzaniu infrastrukturą informatyczną i wdrażaniu nowego sprzętu...

  • Katowice, śląskie 22.06.2018

    monitorowanie infrastruktury IT i aplikacji oraz jej klientów w środowisku produkcyjnym rozwiązywanie procedur i procesów dotyczących incydentów w celu uniknięcia zakłóceń udział w projektach wymagających wsparcia Operatora udział w ulepszeniu...

  • Opole, opolskie 22.06.2018

    Nr ref: TOK/2018/67 Miejsce pracy: Opole Zakres obowiązków Jakie zadania na Ciebie czekają? Kompleksowa obsługa zgłoszeń - szybkie diagnozowanie, klasyfikacja i rozwiązywanie zgłoszeń Współpraca z innymi obszarami w organizacji przy rozwiązywaniu...

  • Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Zadania: udzielanie bezpośredniej pomocy w ramach I linii wsparcia IT dla pracowników firmy instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego zarządzanie ewidencją sprzętu IT konfigurowanie i monitorowanie infrastruktury oraz systemów IT ...

  • Swarzędz (okolice), Jasin (pow. poznański), wielkopolskie 22.06.2018

    Jakie są zadania na tym stanowisku? Bieżąca obsługa użytkowników wewnętrznych (pierwsza linia wsparcia w zakresie diagnostyki i rozwiązywania incydentów) Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych zgodnie z ustalonymi standardami firmy...

  • Warszawa, mazowieckie 22.06.2018

    Main responsibilities: Provide support to Elavon employees both on site and remote and to those who are working in other Elavon offices. Provide operating system support for Windows 7/10 and associated software such as encryption, remote access...

  • Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Scheduling & Workload Automation (S&WA) is an integral part of Data Centre & Operations. S&WA are responsible for globally delivering scheduling requirements at the quality and pace warranted by the business whilst maintaining the integrity of...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 22.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie
    3 lokalizacje 22.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie
    2 lokalizacje 22.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie
    3 lokalizacje 22.06.2018

    Main accountabilities Acting as a senior member of the team being able to advise and mentor Service Desk Agents, Troubleshooting/resolving advanced issues and requests, Acting as a 2nd line support in accordance with existing knowledge articles...

  • o firmie
    2 lokalizacje 22.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie

    Kielce, świętokrzyskie 22.06.2018

    Opis stanowiska: Opieka nad powierzonymi informatycznymi systemami produkcyjnymi firmy, w tym opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemów, instrukcji i raportów Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych -...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 22.06.2018

    Description The IT Infrastructure Operations Specialist provides technical support to our internal clients. The Specialist supports standardized end-user devices and systems with a focus on aligning IT services with business needs based upon an...

  • 2 lokalizacje 22.06.2018

    NA TYM STANOWISKU BĘDZIESZ Rejestrować oraz klasyfikować nadchodzące zgłoszenia klientów w systemie ticketowym Ściśle współpracować z najbardziej znanymi markami z branży automotive, kosmetycznej, żywnościowej itd. Współdziałać z naszymi...

  • Jasło, podkarpackie 22.06.2018

    Opis stanowiska: Zatrudniony kandydat będzie odpowiedzialny za: Rozwiązywanie bieżących problemów i zapotrzebowań użytkowników Rejestrację zgłoszeń od użytkowników Zamawianie, instalację, konfigurację sprzętu dla nowych pracowników, zarządzanie...

  • o firmie
    2 lokalizacje 21.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie
    3 lokalizacje 21.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Zakres odpowiedzialności Odpowiedzialność za projekty prowadzone w jednostce Odpowiedzialność za analizę wymagań użytkowników, analiza możliwości ich implementacji w systemach informatycznych T-Mobile, wysokie i niskopoziomowe (szczegółowe)...

  • Kraków, małopolskie 21.06.2018

    Opis stanowiska: kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku czeskim pomoc użytkownikom komputerów osobistych i laptopów w rozwiązywaniu problemów technicznych dokładne zbadanie problemów i rozwiązywanie ich według poznanych procedur...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 21.06.2018

    To mamy dla Ciebie pracę, która polega na: zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS wsparcie dla systemów Windows...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Profil kandydata: Wykształcenie i doświadczenie: Wykształcenie wyższe lub studenci ostatniego roku studiów Wiedza w zakresie produktów i usług desktopowych oraz znajomość rozwiązań infrastruktury komputerowej i teleinformatycznej Wiedza...

  • Kraków, małopolskie 21.06.2018

    Key Accountabilities: Process customer documentations accurately to achieve agreed quality standards and targets Handles customer calls (Inbound/Outbound) and implement e-Channel project in accordance with HSBC procedures and standards Provides...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Zakres obowiązków: I i II linia wsparcia Utrzymanie kont użytkowników w Microsoft Active Directory Rozwiązywanie problemów z serwerem, stacją roboczą, drukarką Instalacja oraz nadzór nad sprzętem oraz oprogramowaniem Administrowanie siecią...

  • Przasnysz, mazowieckie 21.06.2018

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW obsługa i rozwój systemów internetowych firmy KROSS (panel b2b, panel serwisowy, panel klienta); obsługa i rozwój e-commerce – rozwiazywanie problemów informatycznych, dodawanie i rozwój funkcjonalności, integracja z innymi...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    You´ve probably already met us. Maybe you´ve stopped by for a coffee, fueled up your car or grabbed something to eat on the go. Then you know what Circle K is all about. Making everyday life easier for people all over the world. We´ve grown into...

  • Wrocław, dolnośląskie 21.06.2018

    Twoje zadania: administrowanie systemami kasowymi w sklepach KIK, instalowanie, testowanie kas i ich wyposażenia, tj. kas, drukarek fiskalnych, systemów MDE+KOM, EFT, łączy telefonicznych, szkolenia pracowników sklepów z obsługi kas, przyjmowanie...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Newly opened Technology Solution Center in Warsaw is the Global IT Solution Delivery Partner for DB Schenker - the world's leading logistics provider. We are searching for German, Swedish, Finnish or Norwegian speaking people. Join us!...

  • Katowice, śląskie 21.06.2018

    For our Liberty Global IT structure, we are looking for a person who will be responsible for the ongoing support of the system, problem solving and maintaining a dynamic knowledge base of technical solutions to ensure the organization's IT...