Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.09.2018

    bezpośrednie (telefoniczne) oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, rozwiązywanie zgłoszeń elektronicznych dot. wybranych...

  • Katowice, śląskie 20.09.2018

    Za co będziesz odpowiedzialny/a? Zdalną realizację zgłoszeń usunięcia usterek, Zlecanie i koordynację prac techników terenowych, Telefoniczny kontakt z klientem i wsparcie zdalne, Rekonfigurację usług i urządzeń. ...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 19.09.2018

    Czym będziesz się zajmować? monitoringiem i utrzymaniem aplikacji webowych o złożonej architekturze – praca operatorska, obsługą incydentów w ramach II linii wsparcia, instalacją i konfiguracją systemów monitorujących, rozwojem narzędzi...

  • Konstancin-Jeziorna, mazowieckie 18.09.2018

    Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku: Wsparcie w zakresie administracji systemu informatycznego Advanced Multisite Integral Congestion Assessment (AMICA) służącego do analiz bezpieczeństwa połączonego europejskiego systemu...

  • Warszawa, mazowieckie 18.09.2018

    Forma zatrudnienia: umowa o pracę Wynagrodzenie: stała podstawa + atrakcyjny system premiowy Godziny pracy: praca zmianowa: 8.00 - 16.00 lub 14.00 - 22.00 Miejsce pracy: Warszawa, Praga Południe, ul. Grochowska 21a ...

  • Konstancin-Jeziorna, mazowieckie 18.09.2018

    Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku: Zapewnienie niezawodności i ciągłości pracy systemów krytycznych wspomagających realizację handlowo-technicznego bilansowania systemu elektroenergetycznego, w tym koordynowanie procesu usuwania wad i...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. ii linii wsparcia

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 16.09.2018

    Miejsce pracy: Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników Godziny pracy: Praca zmianowa: 8-16, 7-19, 19-7 Forma zatrudnienia: umowa o pracę / B2B Zapraszamy do nas: od zaraz Branża: IT Praca zdalna: ✖ Telefon służbowy: ✖ Podróże służbowe: ✖ Kontakt...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.09.2018

    Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów związanych z platformą Business Intelligence Diagnozowanie problemów i kategoryzacja błędów raportowych Wsparcie testów wewnętrznych Zgłaszanie błędów Konfiguracja uprawnień do raportów...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.09.2018

    Czym będziesz się zajmować: obsługą i realizacją zgłoszeń problemów wynikających z procesów sprzedażowych online – druga linia wsparcia , konsultacjami w zakresie testów aplikacji, sprawdzaniem, czy wszystko działa jak należy, obsługą zgłoszeń...

  • Wrocław, dolnośląskie 10.09.2018

    Wdrożenia zmian i nowych wersji. Monitoring i utrzymanie w bezawaryjnym działaniu wszystkich systemów i aplikacji. Monitoring serwerów i baz danych. Zgłaszanie incydentów z nieprawidłowości w działaniu lub z awarii. Wstępną analizę i dostarczenie...

  • Wrocław, dolnośląskie 06.09.2018

    Najważniejsze obowiązki: Zarządzanie incydentami, zaistniałymi na bankowym środowisku produkcyjnym Prowadzenie Mostków Operatorskich w razie awarii Zgłaszanie i raportowanie zaistniałych incydentów, znajdowanie i eliminowanie ich przyczyn Rozwój...

  • Warszawa, mazowieckie 27.08.2018

    Zakres odpowiedzialności: monitorowanie parametrów pracy sieci i usług oraz reagowanie na występujące problemy weryfikacja alarmów z systemów monitorowania sieci telekomunikacyjnych i usług UPC oraz nadzór nad ich rozwiązaniem obsługa incydentów...