Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 14.11.2018

    Nasza Oferta Dział IT Support w Centrum Usług Wspólnych jest częścią globalnego zespołu ITS, który dostarcza usługi IT oraz usprawnia procesy biznesowe, zapewniając ich ustandaryzowane i spójne działanie w całej Grupie Salling. Jako pracownik...

  • o firmie

    Brno, Czechy 14.11.2018

    Point of contact for L1 Service Desk Continual service improvement activities Investigating issues engaging with problem management...

  • Warszawa, mazowieckie 14.11.2018

    Here @ Computaris Polska on daily basis, we support the biggest local and global telecommunication service providers in they race toward assuring topnotch services towards millions of users all around the word. Currently we are looking for...

  • Wrocław, dolnośląskie 14.11.2018

    Main responsibilities: Provide technical support in a critical SAP environment, Support the authorizations and security topics across full project lifecycle in various SAP application modules according to the functional and technical...

  • o firmie

    Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 14.11.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za kontakt z klientem, zarządzanie systemem obsługi zgłoszeń serwisowych, monitorowanie systemów oraz kierowanie zgłoszeń do odpowiednich zespołów. ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 14.11.2018

    This entry-level position will provide technical support to users of computers, software and hardware running the Windows operating systems. These individuals can solve both hardware and software problems, diagnose and resolve network...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. it (service desk)

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 14.11.2018

    To mamy dla Ciebie pracę, która polega na: Telefonicznym wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku Wsparciu dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016 Samodzielnym...

  • Wrocław, dolnośląskie 14.11.2018

    Purpose of the job Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...

  • Warszawa, mazowieckie 14.11.2018

    Industry: Finance/Banking Location: Warsaw, Domaniewska 39a street Business trips: first week in Office in Denmark, later-on occasional trips Remote work: Occasionally Project language: English (required)/Polish Project length: 12 months +...

  • Kraków, małopolskie 14.11.2018

    Job Description: Lead and motivate a team of Help Desk professionals to deliver excellent technical/non-technical support with outstanding customer service, satisfaction, and timeliness within the organization’s budget. Will be responsible for...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 14.11.2018

    Your future responsibilities You will join ITSS Application Service Desk Unit, where we act with cross border incident management and request fulfilment, take active part in IT community and take responsibility for successful deliveries at global...

  • Gdańsk, pomorskie 14.11.2018

    As part of the Service Desk Team, you will represent Wipro to the client, be accountable for user access management, resolve the tickets, report, train, among other daily duties to assure the highest service level and customer satisfaction....

  • Warszawa, mazowieckie 14.11.2018

    Do zespołu Utrzymania Infrastruktury i Usług szukamy pracownika na stanowisko IT Operator / Junior IT Administrator . Poszukujemy osób zainteresowanych rozwojem w branży IT, szybko przyswajających nową wiedzę i chcących poznać innowacyjne...

  • Łódź, łódzkie 14.11.2018

    Wyobraź sobie, że pracujesz w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, która jest liderem w swojej branży . Otrzymujesz atrakcyjne wynagrodzenie i narzędzia niezbędne do pracy , nieustająco rozwijasz się m.in. dzięki profesjonalnym szkoleniom ....

  • Katowice, śląskie 14.11.2018

    WHAT TASKS CAN YOU EXPECT? Handling incoming calls/tickets, being part of remote support for internal customers Reporting incidents and service request based on user’s info in corporate tool Solving incidents and service request at Service Desk...

  • Warszawa, mazowieckie 14.11.2018

    Key Responsibilities: This is an exciting opportunity for a Service Desk Agent to join a network operations centre, gaining exposure to next generation Unified Communication and networking technologies whilst also working with some of the largest...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.11.2018

    Looking for new opportunities in your career? Wherever you’re heading, let’s go there together. Our ambition is to be an exceptional place to work. We will put our very best effort into your personal and professional development – because when you...

  • Kraków, małopolskie 13.11.2018

    Key Accountabilities: Responsible for meeting targets for productivity, customer satisfaction and First Call resolution. Understand the customer’s issue and ensure that a resolution is provided in a timely and effective manner in partnership with...

  • Wrocław, dolnośląskie 13.11.2018

    You role: Our motto is: “Innovation is freedom” and we live by it. We create an interesting and challenging environment for skilled and motivated people. As a IT Support Specialist you will join an experienced team of 1st Line Support, your key...

  • Warszawa, mazowieckie 13.11.2018

    As IT Support Specialist , you will be responsible for supporting CWT's internal clients across Europe with all first level IT related issues. To be successful you must take pride in providing a high quality of IT support. We are looking for...

  • Kraków, małopolskie 13.11.2018

    Each Service Manager has a number of allocated Service Desk projects where they work, with the track leads and SDMs in the delivery organization and other groups within the SBU to ensure that service meets expected levels of service and that...

  • Warszawa, mazowieckie 13.11.2018

    Obowiązki: Bieżące wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych Usuwanie usterek i rozwiązywanie problemów zgłaszanych do Service Desk tj. problemy ze sprzętem, połączeniem, drukarkami, oprogramowaniem Opieka nad sprzętem,...

  • 2 lokalizacje 13.11.2018

    The Cross Functional Services Country Lead (Local CAO) will be responsible for performing various Administrative support services including the management of our corporate relationships with local HR, Finance, Workers Unions, Local Reality...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 13.11.2018

    Job Purpose: The job purpose is to provide the highest standard service for our employees in terms of solving IT problems connected to hardware, software and telecommunication. Your skills and experience: At least high school graduate –...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 13.11.2018

    Clariant is a globally leading specialty chemicals company, based in Muttenz near Basel/Switzerland. On 31 December 2016 the company employed a total workforce of 17 442. In the financial year 2016, Clariant recorded sales of CHF 5.847 billion...

  • Kraków, małopolskie 13.11.2018

    Responsibilities: Acts as first point of contact for incidents and service requests related to the company’s production and internal computer systems including hardware, software, applications, telephone, and network. Facilitates incident...

  • Gdańsk, pomorskie 13.11.2018

    As part of the Service Desk Team, you will represent Wipro to the client, be accountable for user access management, resolve the tickets, report, train, among other daily duties to assure the highest service level and customer satisfaction....

  • o firmie

    Białystok (okolice), Stary Laskowiec (pow. zambrowski), podlaskie 13.11.2018

    The Senior IT support specialist supports all users in any kind of requests related to IT systems. He is in charge for installation and configuration of new hardware and software within the corporate guidelines. Primary Responsibility: Ensure the...

  • 2 lokalizacje 13.11.2018

    Opis oferty Chciałabyś/ Chciałbyś zarządzać procesami Incident Management, Request for Administration ? Nieustannie je doskonalić ze szczególnym naciskiem na zgodność z ideą DevOps? Posiadasz umięjętności przywódcze? Inspirujesz, angażujesz i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.11.2018

    Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w obszarze Service Desk, na rynkach zagranicznych i w Polsce Rozwój biznesu w zakresie sprzedaży usług Sii dla średnich i dużych przedsiębiorstw Samodzielna organizacja i prowadzenie procesu sprzedaży usług w...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.11.2018

    Manage expectations of internal clients (Vistra locations across Central & Eastern Europe) Manage expectations of internal clients Provide support in solving problems Execute resolution of all incident and problem enquiries Ensure continuity in...

  • Kraków, małopolskie 12.11.2018

    The Service User Experience Manager will be held accountable for the following responsibilities: Monitor team performance to ensure customers are receiving the highest level of service by meeting expected Service Level Agreements (SLAs)...

  • Poznań, wielkopolskie 12.11.2018

    Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi oraz indywidualnymi, bieżąca analiza i odpowiadanie na zapytania klientów, obsługa zapytań wysyłanych drogą e-mailową, przez serwis produktowy i panel administracyjny,...

  • o firmie
    2 lokalizacje 12.11.2018

    Your tasks: Providing remote L1 Global Support to end-users Analysing problems related to software and hardware, providing correct resolution Opening, closing and monitoring of the incidents in the ticketing system through the complete incident...

  • Kraków, małopolskie 12.11.2018

    Role Summary Responsible for providing FPOC functional and/or technical support for resolution of customer problems, incidents, issues, requests and queries. Liaises with other support teams, or product teams as required to resolve...

  • Poznań, wielkopolskie 12.11.2018

    Kompania Piwowarska poszukuje pracowników, którzy chcieliby dołączyć do europejskiego Service Desk’u w Poznaniu. Jest to okazja do pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole, z nowoczesnymi narzędziami Service Desk. Pracownicy będą...

  • Kraków, małopolskie 12.11.2018

    Job Description The Functional Consultant role resides within the Next Generation Workplace Services Practice (previously known as End User Computing), which is part of the larger Global Product & Technology Office and will be focusing on Product...

  • o firmie

    Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 12.11.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za kontakt z klientem, zarządzanie systemem obsługi zgłoszeń serwisowych, monitorowanie systemów oraz kierowanie zgłoszeń do odpowiednich zespołów. ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 12.11.2018

    We offer: Being a part of the IT Team and will have exposure to our global business and how we work across a variety of markets including, the US, UK, Germany, Italy and France. Open and trusted teamwork in which we value fun along the way....

  • 6 - 8 tys. zł brutto

    Poznań, wielkopolskie 11.11.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się: Administracja bazami danych MS SQL (zapewnienie ciągłości działania, optymalizacja wydajności, konfiguracja) Administracja serwerami Windows Serwer oraz Linux (zapewnienie ciągłości działania,...

  • 3 lokalizacje 11.11.2018

    If You are ready to take responsibilities: Service as the first point of contact for customers seeking technical assistance over the phone and email Perform remote troubleshooting through diagnostic techniques and patient questions Determine the...

  • Łódź, łódzkie 11.11.2018

    The duties will include: Responding to queries in Accounts Payable and Receivable area Direct e-mail and phone contacts with vendors and employees from client entities Vendor accounts reconciliations Participation in various projects ...