reklama

Praca specjalista ds. it (service desk), Polska

Mamy dla Ciebie 132 ofert
    • Poznań
    your tasks remote completion of software installation creation of changes in order to execute request in following units creation of SAP assignments as part of IMAC commissioning processing of case-reassignments and email demands monitoring the...
    opublikowana: 18 maja 2019
    • Warszawa
    Poszukujemy osób, które chcą wprowadzać realne zmiany w procesach IT i wpływać na wybór rozwiązań implementowanych w całej firmie. Na co dzień będziesz odpowiadać za: Administrowanie środowiskami SharePoint Wdrażanie najlepszych praktyk w...
    opublikowana: 18 maja 2019
    • Warszawa
    Lokalizacja biura: Warszawa – Śródmieście Zadania: Kontakt z klientem Rozwiązywanie problemów na linii IT – Klient Zarządzanie troubleshootingiem złożonych wyzwań IT Provide support to end users regarding any kind of IT-related problems to ensure...
    opublikowana: 18 maja 2019
    • Kraków
    Tasks : Constantia IT Users daily support (1st Level Support/ 2nd Level Support) in the area of systems/ applications, IT infrastructure, hardware; troubleshooting (1st Level Support/ 2nd Level Support) in the area of the application, IT...
    opublikowana: 18 maja 2019
    • Katowice
    WHAT TASKS CAN YOU EXPECT? Handling incoming calls/tickets, being part of remote support for internal customers Reporting incidents and service request based on user’s info in corporate tool Solving incidents and service request at Service Desk...
    opublikowana: 18 maja 2019
    • Łódź
    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...
    opublikowana: 18 maja 2019
    • Warszawa
    Do zakresu Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie przede wszystkim: Usprawnianie procesu przetwarzania danych (systemy finansowo – księgowe) Tworzenie narzędzi automatyzujących procesy Opracowywanie zaawansowanych analiz i raportów ze...
    opublikowana: 18 maja 2019
    • Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)
    Your tasks: Opening, monitoring and updating incidents in our ticketing system Data validation, analysis and reporting Monitoring the correct timelines (SLA) and ticket flow Collaboration with our engineers and managers Contact with end user ...
    opublikowana: 22 maja 2019
    • Warszawa
    What will you do? You will perform advanced level support of Windows 2008/2012/2016 Active Directory and related Identity and Access Management technologies. Mostly, you will: control authentication and authorization mechanisms ensure proper...
    opublikowana: 17 maja 2019
    • 3 lokalizacji
    Job description: everyday contact with clients in Swedish and English, you solving emerging problems with the system, applications or hardware, handle incoming phone and e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage...
    opublikowana: 17 maja 2019
reklama