Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
      • Pokaż więcej miast
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Poznań, wielkopolskie 22.09.2018

    Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi oraz indywidualnymi, bieżąca analiza i odpowiadanie na zapytania klientów, obsługa zapytań wysyłanych drogą e-mailową, przez serwis produktowy i panel administracyjny,...

  • Piła, wielkopolskie 21.09.2018

    This position assists staff with technical support of desktop computers, applications, and related technology. Support includes specification, installation, and testing of computer systems and peripherals within established standards and...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 20.09.2018

    Zakres obowiązków praca w trybie równoważnym (zmianowym) 24/7 zgodnie z ustalonym grafikiem obsługa zgłoszeń zgodnie z SLA praca w systemach monitorowania nadzór nad realizacją zgłoszeń przez inne zespoły realizacja procedur doskonalenie obsługi ...

  • Poznań, wielkopolskie 19.09.2018

    Kompania Piwowarska poszukuje pracowników, którzy chcieliby dołączyć do europejskiego Service Desk’u w Poznaniu. Jest to okazja do pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole, z nowoczesnymi narzędziami Service Desk. Pracownicy będą...

  • Nowy Tomyśl, wielkopolskie 18.09.2018

    Your responsibilities : Serving as primary O365 administrator, 35.000+ user environment Planning and execution of daily administrative tasks including performance monitoring, tuning, troubleshooting, root cause analysis, provisioning of...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. it (service desk) - wielkopolskie

    Tak, chcę!

  • Nowy Tomyśl, wielkopolskie 18.09.2018

    Your responsibilities : Tracking and response to Service Desk Request tickets (Tiers 1 and 2) via phone and email, assurance of the completeness of tickets for each respective region. Assistance and coordination as part of the incident management...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 18.09.2018

    Obowiązki: Rejestracja istotnych szczegółów Incydentów/Awarii i Wniosków o Usługę, Określanie kategorii i priorytetów zgłoszeń, Tworzenie ticketów/zadań dla I linii wsparcia, Przestrzeganie Polityki Bezpieczeństwa i innych regulacji...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 10.09.2018

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i...

  • Poznań, wielkopolskie 07.09.2018

    Dla Naszych Klientów poszukujemy pracowników do działów: finanse, księgowość, HR, IT czy Customer Service. Zapraszamy do aplikowania osoby zarówno z doświadczeniem, jak i takie które dopiero rozpoczynają karierę zawodową. Interesuje Cię praca, w...