Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 18.10.2018

    Description The IT Infrastructure Operations Specialist provides technical support to our internal clients. The Specialist supports standardized end-user devices and systems with a focus on aligning IT services with business needs based upon an...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 18.10.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Umiejętność Research & Developement w obszarach: - monitoring dostępności i wydajności aplikacji biznesowych - monitoring dostępności i wydajności infrastruktury IT (systemy operacyjne, bazy danych, serwery aplikacji,...

  • o firmie

    Osła (pow. bolesławiecki), dolnośląskie 18.10.2018

    Co będziesz robić w ciągu typowego dnia? Po zaliczeniu pakietu szkoleń będziesz naszym wewnętrznym ekspertem w zakresie wdrażania i działania systemu ERP - co oznacza także bieżącą pomoc dla użytkowników systemu. A poza tym: Będziesz rozwiązywać...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Wynagrodzenie: 3100 zł brutto + średnia premia 22% podstawy Lokalizacja: Warszawa Twoja praca będzie polegała na: Telefonicznej obsłudze Klientów wewnętrznych, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia w obsłudze aplikacji mobilnych Codziennej...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 17.10.2018

    Your Responsibilities : We are a team of IT experts, who provide excellent services for GSK sites worldwide on a daily basis. As a part of a global healthcare company, we work in a multinational environment, support around 100 000 GSK employees...

  • Pracodawca nie wymaga CV

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Opis stanowiska: Wsparcie użytkowników infrastruktury i systemów komputerowych Diagnostyka i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów Instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń zgodnie z procedurami Administracja usługami...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 17.10.2018

    Purpose of Role: Responsibility of Technical Services Manager is to provide Infrastructure and Service Management (3rd Line Data Centre and End User Computing areas) services according to ITIL processes: Incident management Change Management...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. it - helpdesk

    Tak, chcę!

  • Brno, Czechy 17.10.2018

    Responsibilities: - Point of contact for L1 Service Desk - Investigating issues engaging with problem management - Provide guidance to users on next steps to resolve Access issues - Continual Service improvement activities ...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    What will you do? Provide oversight, leadership, guidance, and monitoring to the 24x7 Operations team members Ensures continuity in the operations environment Ensure the team is meeting Service Level Agreements for ticket handling and incident...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Apply and grow together with us! Your tasks: cooperating with big brands from the retail and banking sector using knowledge database problem solving clients' issues registering tickets using internal business tools processing customer requests...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Key Responsibilities: Provide daily support to users of various web applications/systems by identifying technical issues and ensuring proper resolution Work in close relation with 2nd line support and software providers to resolve application...

  • Poznań, wielkopolskie 17.10.2018

    We are Carlsberg Shared Services , a member of Carlsberg Group, and a place where passion for beer meets with innovation and sense of vision and purpose. We maintain an open culture based on strong values, where your insights and opinions are...

  • o firmie
    4 lokalizacje 17.10.2018

    In Business Intelligence and Big Data team we hire more than 70 professionals who are involved in projects for international clients. We take care of the professional development of our employees thanks to challenging and diverse assignments. Job...

  • Poznań, wielkopolskie 17.10.2018

    Is this the team for you? In the IT team, we are on a strong growth path due to several recent company acquisitions. With our main locations in Germany (Raunheim, Bremen), UK (Manchester) and Poland (Poznan) we are currently serving more than one...

  • Malbork, pomorskie 17.10.2018

    Będziesz odpowiedzialny za: codzienne wsparcie użytkowników w zakresie obsługi urządzeń i systemów IT administrację i utrzymanie sieci komputerowej firmy (LAN/WAN) wraz z urządzeniami (serwery, routery, modemy, drukarki sieciowe itd.) utrzymanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    OPIS STANOWISKA: Rozwiązywanie problemów IT oraz udzielanie wsparcia pracownikom firmy Rozwiązywanie ad-hoc problemów technicznych Instalacja oprogramowania oraz konfiguracja urządzeń Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej ...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Poznań, wielkopolskie 17.10.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się: Bieżącą obsługa zgłoszeń klientów (telefoniczne, e-mail, obsługa zdalna) Analizą zgłoszeń i tworzeniem dokumentacji Automatyzacją i optymalizacją procesów w zakresie obowiązków na stanowisku...

  • Sopot, pomorskie 17.10.2018

    Informacje o projekcie: Rozwiązywanie zdalnie i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników, Czuwanie nad prawidłowym działaniem systemów klienckich wraz z peryferiami, Serwisowanie sprzętu komputerowego,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych. Osoba na tym stanowisku będzie...

  • Opole, opolskie 17.10.2018

    Job decription: Providing 3rd line support. Development and cooperation with developers. Troubleshooting and configuring applications. Cooperation with international customers. Developing relationships both internally and externally. Solving...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 17.10.2018

    Technical Support Professional role is to help Dutch speaking customers to solve technical problems. The employees help users, mainly on phone, to maintain of purchased equipment or/and network connections. Candidate profile: very good knowledge...

  • Katowice, śląskie 17.10.2018

    CHALLENGES WAITING FOR YOU Handling inbound calls and e-mails from vendors and business partners Providing vendors with payment status Occasionally making outbound calls to vendors Generating documents from the system for suppliers’ needs...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.10.2018

    Your tasks: Providing 24/7 printing area support to non-technical end-users Analyzing issues and implementing a correct resolution Contact and provide troubleshooting steps to end-users Dealing with printer supplies queries Remote printer...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.10.2018

    Are you willing to build your career in technical support? We’ll help you to start! Your tasks: Providing 2nd line support for an international customer Troubleshooting and configuring Microsoft Windows System Liaising with users from different...

  • o firmie

    Gdynia, pomorskie 17.10.2018

    Workplace: Gdynia ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 17.10.2018

    We Offer The Conference Services Help Desk was formed to answer calls and process online requests and e-mails for the GBSS (Group Business Support Services). Conference Support Specialist assists callers with conference room bookings and meeting...

  • 12 - 15 tys. zł brutto o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    For our client, from IT sector - we are looking for Support Analyst - Service Delivery RESPONSIBILITIES: Manage & adhere to customer SLA’s striving to achieve the highest level of system availability Proactively monitor Amelco systems using tools...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    You´ve probably already met us. Maybe you´ve stopped by for a coffee, fueled up your car or grabbed something to eat on the go. Then you know what Circle K is all about. Making everyday life easier for people all over the world. We´ve grown into...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 17.10.2018

    Zakres odpowiedzialności: wstępna analiza incydentów na podstawie wiedzy przekazanej z drugiej linii wsparcia (zespoły korporacyjne w Amsterdamie), tworzenie incydentów (USMS) na podstawie alarmów z systemów monitoringu; koordynacja procesu...

  • o firmie

    Bolesławiec (okolice), Gromadka (pow. bolesławiecki), dolnośląskie 17.10.2018

    Main responsibilities: Be a partner for technical and roll out questions for our product companies and support them in testing new software releases Deploy software solutions remotely React on alerts sent by the customer systems by analyzing and...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    CO OFERUJEMY? # Możliwość rozwoju umiejętności IT w dużej, międzynarodowej organizacji # Współudział w planowaniu kierunków rozwoju architektury IT # Udział w realizacji ciekawych projektów IT (m.in. współudział w tworzeniu i zarządzaniu systemem...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Requirements: 1+ years of experience in a computer hardware environmen, or the equivalent combination of formal education, training and experience. Knowledge of Microsoft OS (Windows 2012, Windows 10). Office 365, Active Directory and desktops...

  • Kraków (okolice), Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 17.10.2018

    Co będziesz robić? Instalować i konfigurować oprogramowanie Analizować oraz rozwiązywać problemy/incydenty związane z pracą systemów i oprogramowania/aplikacji dla klientów firmy Automatyzować proces utrzymywania środowisk/ systemów...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.10.2018

    Opis stanowiska: Wsparcie aplikacji bankowej Kontakt mailowy i telefoniczny w języku niemieckim Odpowiadanie na zapytania oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie oraz dokumentacja rejestru zgłoszeń Współpraca z innymi...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Warunki pracy: Forma zatrudnienia: umowa o pracę (pełen etat) Liczba osób w zespole: 8 Czas pracy: 8-16/9-17 Liczba osób w firmie: 500 Podróże służbowe: bardzo rzadkie Lokalizacja: Nowoczesne biuro na warszawskiej Woli Czym będziesz się zajmować:...

  • Nadarzyn (pow. pruszkowski), mazowieckie 17.10.2018

    Miejsce pracy: Nadarzyn (pow. pruszkowski) Co będzie należało do Twoich zadań? wsparcie i pomoc użytkownikom systemu; obsługa użytkowników systemu informatycznego; opieka nad rozwojem systemu; prowadzenie szkoleń użytkowników systemu; udział w...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 17.10.2018

    Twoje obowiązki będą obejmować: Rozwiązywanie zgłoszeń mailowych lub telefonicznych od inżynierów wsparcia pierwszego poziomu Udział w rozwijaniu nowych produktów poprzez testowanie prototypów urządzeń i wersji beta aplikacji Rozwiązywanie...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 17.10.2018

    DUTIES: Receiving (answering phone calls from end users) and registering Service Requests Troubleshooting thanks to the knowledge of client business applications Transfer/Escalation of SR’s to other Support Groups Keeping track of and follow up...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Apply and grow together with us! Your tasks: cooperating with big brands from the retail and banking sector using knowledge database problem solving clients' issues registering tickets using internal business tools processing customer requests...

  • o firmie
    4 lokalizacje 17.10.2018

    In Business Intelligence and Big Data team we hire more than 70 professionals who are involved in projects for international clients. We take care of the professional development of our employees thanks to c hallenging and diverse assignments....

  • o firmie

    Kraków (okolice), Ochmanów (pow. wielicki), małopolskie 17.10.2018

    Miejsce pracy: Ochmanów, okolice Krakowa Główne zadania: bieżące wsparcie użytkowników aplikacji w codziennym rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, przygotowywanie instrukcji obsługi dla użytkowników i klientów, integrowanie danych handlowych oraz...

  • Katowice, śląskie 17.10.2018

    Obowiązki: wsparcie klientów oraz dystrybutorów w rozwiązywaniu problemów technicznych w zakresie produktów firmy za pośrednictwem chatu internetowego lub maila; wykonywanie symulacji i analiz problemów zgłaszanych przez klientów przy pomocy...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.10.2018

    Your tasks: Providing 24/7 printing area support to non-technical end-users Analyzing issues and implementing a correct resolution Contact and provide troubleshooting steps to end-users Dealing with printer supplies queries Remote printer...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Twoje zadania: Utrzymanie systemów CRM/Back Office wraz z towarzyszącą infrastrukturą (systemy operacyjne, bazy danych, serwery aplikacji); Diagnozowanie i usuwanie problemów związanych z działaniem systemu CRM; Współpraca z grupami eksperckimi,...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 17.10.2018

    Purpose of Role: Responsibility of Technical Services Manager is to provide Infrastructure and Service Management (3rd Line Data Centre and End User Computing areas) services according to ITIL processes: Incident management Change Management...

  • Katowice, śląskie 17.10.2018

    Obowiązki: wsparcie klientów oraz dystrybutorów w rozwiązywaniu problemów technicznych w zakresie software’owych produktów firmy, za pośrednictwem telefonu lub maila; wykonywanie symulacji i analiz problemów zgłaszanych przez klientów;...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Apply and grow together with us! Your tasks: cooperating with big brands from the retail and banking sector using knowledge database problem solving clients' issues registering tickets using internal business tools processing customer requests...

  • 2 lokalizacje 17.10.2018

    Nieprzeciętnie różnorodne i zaskakujące: Twoje pole działania W pierwszej fazie: zdobycie wiedzy fachowej, technicznej i organizacyjnej w zakresie obsługi poszczególnych programów (aplikacja korporacyjna) oraz prowadzenie i uczestnictwo w...

  • Kraków, małopolskie 17.10.2018

    Key Responsibilities We are seeking a technical professional to join our Technical Support Team in full-time Support Engineer positions. Support Engineers are the primary force at Parasoft responsible for Level 1 and Level 2 support. They help...