reklama

Praca specjalista ds. jakości - dział reklamacji

Mamy dla Ciebie 7 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Białystok
    Twój zakres obowiązków, Rozwiązywanie problemów jakościowych., Bieżący kontakt z klientem w sprawach jakościowych., Ustalanie i weryfikowanie standardów jakościowych wyrobów., Przeprowadzanie audytów produktu, procesu oraz nadzór nad działaniami...
    opublikowana: 22 listopada 2020
    • Łódź
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie za: Bieżącą współpracę z klientem w zakresie jakości produktów, przyjmowania i obsługi reklamacji Ustalenie niezbędnych działań korygujących i zapobiegawczych Przygotowywanie dokumentów...
    opublikowana: 21 listopada 2020
    • Tychy
    Twój zakres obowiązków, ustalanie priorytetów dla kontrolerów jakości dostaw oraz kierowanie nimi i rozwijanie, nadzorowanie procesu „reklamacje do dostawców”, nadzór nad terminowością i skutecznością działań korygujących i zapobiegawczych – za...
    opublikowana: 20 listopada 2020
    • Grudziądz
    Główne zadania: udzielanie odpowiedzi do klienta na zgłoszenia reklamacyjne przewodzenie multidyscyplinarnemu zespołowi do spraw analiz przyczyn i wdrażania działam korygujących monitorowanie wskaźników do satysfakcji klienta organizowanie i...
    opublikowana: 19 listopada 2020
    • Tychy
    Twój zakres obowiązków, nadzór nad jakością procesu produkcyjnego w fazie uruchomienia nowego projektu począwszy od fazy RFQ, opracowywanie i wdrażanie planu kontroli dla nowych projektów, ustanawianie standardów kontroli jakościowych,...
    opublikowana: 18 listopada 2020
    • Katowice
    Zakres obowiązków: czynne działania na rzecz zapewnienia jakości produktów; utrzymanie wdrożonych i wdrażanie nowych systemów zapewnienia jakości; kontrola jakościowa półproduktów i produktów; nadzór nad niezgodnościami i wdrażanymi działaniami...
    opublikowana: 18 listopada 2020
    • Józefów (pow. otwocki)
    Twój zakres obowiązków, Realizację celów jakościowych firmy (poprawa procesów, jakość wewnętrzna, obsługa procesu reklamacji),, Bezpośredni kontakt z klientami i dostawcami w ramach procesu zarządzania reklamacjami, Analizę procesów oraz ciągłe...
    opublikowana: 16 listopada 2020