reklama

Praca specjalista ds. kosztów i rozliczeń, Polska

Mamy dla Ciebie 105 ofert
    • Wałbrzych
    Cel stanowiska : Odpowiedzialność za obsługę projektów na każdym etapie ich realizacji od zakupów po sprzedaż (od zapytań ofertowych i analizy dokumentacji, przez zakup i proces dostawy produktów/usługi, bieżące rozliczanie projektów, do...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • 3 lokalizacji
    Zadania na tym stanowisku: Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac Rozliczanie umów Realizacja świadczeń chorobowych i macierzyńskich dla pracowników Prowadzenie miesięcznych rozliczeń i korespondencji z ZUS Prowadzenie miesięcznych i...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Gdańsk
    NAJWAŻNIEJSZE ZADANIA: opracowywanie instrukcji i procedur technicznych, dla operacji lotniskowych monitoring i prowadzenie centralnej bazy terminów badań urządzeń z TDT, UDT, GUM współpraca z serwisami, dostawcami, wsparcie i koordynacja...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Mysłowice
    Obowiązki: zajmowanie się sprawozdawczością, obejmującą przygotowanie sprawozdań finansowych, sporządzanie wybranych sprawozdań do GUS, NBP i US (JPK) sporządzanie dokumentacji podatkowej transakcji z podmiotami powiązanymi, we współpracy z firmą...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Kraków
    Obowiązki: Poszukujemy osoby na stanowisko administracyjne, ale nie oczekujemy tylko odtwórczej pracy, lecz także analitycznego i logicznego myślenia. Chcielibyśmy inwestować w Twój rozwój w zakresie automatyzacji procesów oraz analizy. Mówiąc...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Młochów (pow. pruszkowski), Warszawa
    W trakcie stażu będą realizowane następujące działania: Dekretowanie i księgowanie faktur zakupu i faktur sprzedaży, Prowadzenie rozliczeń międzyokresowych kosztów, Księgowanie wyciągów bankowych i kasowych, Przygotowywanie danych do miesięcznych...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków koordynacja pracy biura i zarządzanie recepcją, odpowiedzialność za administrację powierzchni biurowej ( umowa najmu, remonty, modernizacje), tworzenie i wdrażanie wewnętrznej polityki i procedur w obszarze finansów i...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Warszawa
    Zadania: Przygotowywanie raportów dotyczących środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych, kosztów, zobowiązań oraz rezerw Zapewnienie dokładnego i terminowego procesu zamknięcia miesiąca Przeprowadzanie przeglądu kont pod kątem błędów i...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Poznań
    Twoja praca będzie polegać na: współpracy z dostawcami usług z obszaru floty samochodowej, rozliczaniu i optymalizacji kosztów obsługi floty samochodowej, prowadzeniu wymaganych ewidencji oraz raportowaniu, realizacji procesów wymiany pojazdów...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Warszawa
    Masz jak w Banku: P rocesowanie/księgowanie dokumentów zakupu w tym prawidłowa kwalifikacja podatkowa; Kontakt z kontrahentami odnośnie procesowanych dokumentów; Uzgodnienie kont dotyczących zobowiązań, należności i innych kont wewnętrznych;...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
reklama