reklama

Praca specjalista ds. księgowo - administracyjnych, Polska

Mamy dla Ciebie 35 ofert
    • Straszyn (pow. gdański), Gdańsk
    Obowiązki: Odpowiedzialność za działania firmy w zakresie importu lub eksportu materiałów, surowców, części zamiennych lub produktów gotowych Bieżąca współpraca z dostawcami i klientami firmy ścisła współpraca z magazynem oraz z działem sprzedaży...
    opublikowana: 19 stycznia 2019
    • Poznań
    Opis stanowiska Zadania administracyjne: Pełna obsługa biura w kwestiach administracyjnych i organizacyjnych (komunikacja z dostawcami, zaopatrzenie biura i zgłaszanie usterek, wsparcie obsługi floty samochodowej oraz mieszkań służbowych,...
    opublikowana: 19 stycznia 2019
    • Warszawa
    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna m.in. za: Koordynację komunikacji i przepływu informacji wewnątrz działu oraz w relacjach z innymi obszarami biznesu Analizę i przygotowanie rekomendacji rozwiązań w obszarze promocji oraz dystrybucji produktów...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Długołęka (pow. wrocławski)
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku będzie należeć: Prowadzenie spraw administracyjnych Oddziału: obsługa pobrań gotówkowych, weryfikacja dokumentów, rozliczenia kierowców, Obsługa procesów fakturowania Klientów krajowych i międzynarodowych,...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Gdańsk, Chwaszczyno (pow. kartuski)
    Miejsce pracy: Gdańsk / Chwaszczyno Zakres zadań: Prowadzenie spraw związanych z obsługą administracyjną kontraktu Obsługa administracyjna biura Prowadzenie bieżących spraw pracowniczych w uzgodnieniu z działem HR Wprowadzanie danych do systemu...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Wrocław
    Zakres odpowiedzialności: prace administracyjno – biurowe, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji w Spółce, wsparcie administracyjne dla pozostałych działów Spółki...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
    • Warszawa
    Ramowy zakres zadań: organizacja sekretariatu, w tym zarządzanie kalendarzem spotkań kadry zarządzającej; organizacja obiegu dokumentów w firmie, w tym korespondencji przychodzącej i wychodzącej; prowadzenie korespondencji oraz przygotowywanie...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • Łajski (pow. legionowski)
    Obowiązki: Obsługa recepcji, prace administracyjno-biurowe, Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, Zarządzanie obiegiem dokumentacji w firmie, Współpraca ze wszystkimi działami w celu identyfikacji potrzeb zakupowych, Zaopatrywanie...
    opublikowana: 16 stycznia 2019
    • 3 lokalizacji
    Obecnie poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem pracy jako Deal Management Specialist. Osoba pracująca na tym stanowisku w zależności od doświadczenia będzie ściśle współpracowała z działem: Księgowości, Logistyki, Zakupów lub Finansów oraz...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
    • Kraków
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Procesowanie dokumentów księgowych Przygotowywanie płatności Uzgadnianie niezgodności Prace administracyjne na stanowisku pracy, wsparcie działu Zarządzanie i archiwizacja dokumentów firmy, zgodnie z polityka firmy...
    opublikowana: 15 stycznia 2019
reklama