Specjalista ds. księgowości - dział Księgi Głównej (GL)

  • Dąbrowa Górnicza, śląskie
  • Specjalista
  • 03.01.2018
  • Ważna jeszcze 16 dni (do 02.02.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top
ArcelorMittal Business Center of Excellence Poland w Dąbrowie Górniczej poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. księgowości
dział Księgi Głównej (GL)
 

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych w sposób zgodny z przepisami prawa bilansowego i zasadami przyjętymi przez obsługiwaną Spółkę,
  • przygotowywanie sprawozdań i deklaracji (w tym sprawozdań NBP i GUS) zgodnie z przepisami prawa i wytycznymi Grupy ArcelorMittal,
  • raportowanie w systemie i wg standardów Grupy ArcelorMittal,
  • weryfikacja i analiza dokumentów pod kątem deklaracji VAT w Spółce,
  • księgowania w zakresie środków trwałych oraz prowadzenie rejestru środków trwałych (ich aktywowanie, księgowanie amortyzacji),
  • analiza, przygotowanie i księgowanie dokumentów PK dotyczących KG, księgowania związane z zamknięciem miesiąca,
  • terminowe i poprawne zamknięcie miesiąca/roku; uzgadnianie sald prowadzonych kont, w tym sald rozrachunków (włączając interco reconciliation),
  • księgowanie i archiwizacja dokumentów dotyczących m.in. zapasów, środków trwałych, rezerw, listy płac, rozliczania inwentaryzacji,
  • kontrola prawidłowości i terminowości księgowań na kontach obsługiwanej Spółki,
  • przygotowanie sprawozdania finansowego obsługiwanej Spółki oraz współpraca z biegłym rewidentem podczas badania bilansu,
  • analizy, przygotowywanie raportów i innej dokumentacji,
  • śledzenie na bieżąco przepisów z zakresu rachunkowości i ich wdrażanie,
  • regularny kontakt z klientem wewnętrznym/zewnętrznym,
  • udział w projektach ciągłego doskonalenia; usprawnianie procesów i procedur.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane w obszarze finansów i księgowości,
  • dobra znajomość przepisów rachunkowości, wiedza z zakresu IFRS,
  • wiedza z obszaru środków trwałych i odroczonego podatku dochodowego (ustawa o rachunkowości, ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych),
  • min. 2 lata doświadczenia w obszarze pełnej księgowości średniej lub dużej spółki lub w dziale księgi głównej (GL) SSC/BPO,
  • min. 1 roczne doświadczenie w obszarze środków trwałych średniej lub dużej spółki,
  • znajomość języka angielskiego – w stopniu umożliwiającym komunikację w mowie i piśmie,
  • doświadczenie w pracy z systemem SAP będzie znaczącym atutem,
  • praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu MS Excel,
  • umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu, dyspozycyjność,
  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, przejawianie inicjatywy, otwartość na zmiany,
  • terminowość w realizacji zadań, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia.

Oferujemy:

stabilne zatrudnienie dofinansowania do posiłków MultiSport prywatną opiekę medyczną
świetną atmosferę dodatkowy dzień wolny z okazji „Dnia Hutnika” dofinansowania do studiów / kursów profesjonalnych wczasy pod gruszą

Pamiętaj, aby do swoich dokumentów dołączyć oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych:

Wyrażam zgodę na pozostawienie moich danych osobowych w bazie danych ArcelorMittal Business Center of Excellence Poland Sp. z o.o Sp. k. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej, al. J. Piłsudskiego 92, oraz na przetwarzanie ich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 O ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883).

bottom