Ta oferta pracy jest nieaktualna od 140 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. księgowości - dział Księgi Głównej (GL)

  • Dąbrowa Górnicza, śląskie
  • Specjalista
  • 03.01.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    ArcelorMittal Business Center of Excellence Poland w Dąbrowie Górniczej poszukuje kandydatów na stanowisko:
    Specjalista ds. księgowości
    dział Księgi Głównej (GL)
     

    Zakres obowiązków:

    • prowadzenie ksiąg rachunkowych w sposób zgodny z przepisami prawa bilansowego i zasadami przyjętymi przez obsługiwaną Spółkę,
    • przygotowywanie sprawozdań i deklaracji (w tym sprawozdań NBP i GUS) zgodnie z przepisami prawa i wytycznymi Grupy ArcelorMittal,
    • raportowanie w systemie i wg standardów Grupy ArcelorMittal,
    • weryfikacja i analiza dokumentów pod kątem deklaracji VAT w Spółce,
    • księgowania w zakresie środków trwałych oraz prowadzenie rejestru środków trwałych (ich aktywowanie, księgowanie amortyzacji),
    • analiza, przygotowanie i księgowanie dokumentów PK dotyczących KG, księgowania związane z zamknięciem miesiąca,
    • terminowe i poprawne zamknięcie miesiąca/roku; uzgadnianie sald prowadzonych kont, w tym sald rozrachunków (włączając interco reconciliation),
    • księgowanie i archiwizacja dokumentów dotyczących m.in. zapasów, środków trwałych, rezerw, listy płac, rozliczania inwentaryzacji,
    • kontrola prawidłowości i terminowości księgowań na kontach obsługiwanej Spółki,
    • przygotowanie sprawozdania finansowego obsługiwanej Spółki oraz współpraca z biegłym rewidentem podczas badania bilansu,
    • analizy, przygotowywanie raportów i innej dokumentacji,
    • śledzenie na bieżąco przepisów z zakresu rachunkowości i ich wdrażanie,
    • regularny kontakt z klientem wewnętrznym/zewnętrznym,
    • udział w projektach ciągłego doskonalenia; usprawnianie procesów i procedur.

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe ekonomiczne, preferowane w obszarze finansów i księgowości,
    • dobra znajomość przepisów rachunkowości, wiedza z zakresu IFRS,
    • wiedza z obszaru środków trwałych i odroczonego podatku dochodowego (ustawa o rachunkowości, ustawa o podatku dochodowym od osób prawnych),
    • min. 2 lata doświadczenia w obszarze pełnej księgowości średniej lub dużej spółki lub w dziale księgi głównej (GL) SSC/BPO,
    • min. 1 roczne doświadczenie w obszarze środków trwałych średniej lub dużej spółki,
    • znajomość języka angielskiego – w stopniu umożliwiającym komunikację w mowie i piśmie,
    • doświadczenie w pracy z systemem SAP będzie znaczącym atutem,
    • praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office, w szczególności programu MS Excel,
    • umiejętność ustalania priorytetów i pracy pod presją czasu, dyspozycyjność,
    • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, przejawianie inicjatywy, otwartość na zmiany,
    • terminowość w realizacji zadań, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia.

    Oferujemy:

    stabilne zatrudnienie dofinansowania do posiłków MultiSport prywatną opiekę medyczną
    świetną atmosferę dodatkowy dzień wolny z okazji „Dnia Hutnika” dofinansowania do studiów / kursów profesjonalnych wczasy pod gruszą

    Pamiętaj, aby do swoich dokumentów dołączyć oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych:

    Wyrażam zgodę na pozostawienie moich danych osobowych w bazie danych ArcelorMittal Business Center of Excellence Poland Sp. z o.o Sp. k. z siedzibą w Dąbrowie Górniczej, al. J. Piłsudskiego 92, oraz na przetwarzanie ich dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.97 O ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883).

    bottom