reklama

Praca specjalista ds. marketingu e-commerce, Warszawa

Mamy dla Ciebie 75 ofert
Warszawa jest największym i najgęściej zaludnionym miastem w Polsce. Z danych GUS wynika, że liczba mieszkańców stolicy przekracza 1 700 000. W najważniejszym polskim ośrodku miejskim mieszczą się siedziby największych krajowych i zagranicznych firm, a rynek pracy dynamicznie się rozwija. Rozbudowana warszawska infrastruktura Warszawę przecinają dwie linie metra. Jedna z nich łączy Młociny i Kabaty. Centralny odcinek drugiej linii rozciąga się między Rondem Daszyńskiego a Dworcem Wileńskim. W przyszłości druga linia ma działać na odcinku: Ursus-Targówek. W planach jest również uruchomienie trzeciej linii, łączącej Stadion Narodowy z Gocławiem. Przy stacjach metra powstają przystanki komunikacji miejskiej. Dzięki temu pasażerowie mogą sprawnie przemieszczać się w obrębie miasta. W Warszawie znajduje się najbardziej rozwinięta infrastruktura rowerowa w skali całego kraju. Rowerzyści mogą bezpiecznie poruszać się niemal po całym mieście. Na terenie stolicy znajduje się 337 stacji z rowerami miejskimi. Życie kulturalne, edukacja i inwestycje w Warszawie Kina, teatry, muzea, galerie sztuki, domy i centra kultury – warszawska oferta kulturalna jest bardzo atrakcyjna. W mieście znajdują się również liczne uczelnie – państwowe i prywatne, a także szkoły. Władze stolicy realizują inwestycje mające na celu podnoszenie komfortu życia mieszkańców. Rozbudowywanie i modernizowanie sieci przystanków komunikacji miejskiej, tworzenie parkingów wraz z infrastrukturą towarzyszącą, unowocześnienie oświetlenia – to zaledwie kilka spośród wielu rodzajów prac modernizacyjnych, jakie obecnie są prowadzone na terenie Warszawy. Sytuacja na warszawskim rynku mieszkaniowym Dynamiczny rozwój miasta to czynnik zachęcający inwestorów do lokowania kapitału na terenie aglomeracji warszawskiej. Pojawianie się nowych firm oznacza powstawanie licznych miejsc pracy i realizowanie nowoczesnych inwestycji z zakresu budownictwa mieszkaniowego. Deweloperzy chętnie lokują swój kapitał w dzielnicach takich jak Wola czy Mokotów. Atrakcyjne nieruchomości znajdują się również na terenie Białołęki. Ze względu na budowę drugiej linii metra na popularności zyskują: Bemowo, Targówek i Ursus. Warszawskie wynagrodzenia – najwyższe w Polsce Istotnym argumentem przemawiającym za wyborem Warszawy jest wysokość płac. Z informacji zgromadzonych przez serwis zarobki.pracuj.pl wynika, że w roku 2016 osoby zatrudnione w branży informatycznej mogły liczyć na atrakcyjne wynagrodzenia. Mediana zarobków specjalistów zajmujących się rozwojem oprogramowania to 8 000 zł brutto. Oznacza to, że połowa badanych programistów otrzymywała pensje na wyższym, a połowa – na niższym poziomie. Warszawscy specjaliści zajmujący się marketingiem zarabiali nieco mniej niż pracownicy branży informatycznej. Mediana płac to 6 350 zł brutto. Wynagrodzenia w obszarze administracji IT były nieco niższe niż w rozwoju programowania oraz w marketingu i wynosiły 6150 zł brutto. Wysokie pensje otrzymywali również pracownicy zatrudnieni w sektorze bankowości – wymiar przeciętnego wynagrodzenia to 5 750 zł brutto. Mediana płac w Warszawie to 5 450 zł brutto, a w województwie mazowieckim – 5 100 zł brutto. 62% osób aktywnych zawodowo w wieku 18-25 lat było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Odsetek etatowych pracowników w grupie wiekowej 26-35 lat wynosił 84%. Przeciętna płaca, na jaką mogli liczyć stołeczni specjaliści, to 4 850 zł brutto. Mediana zarobków kierowników wynosiła 9 750 zł brutto. Dynamiczny rozwój gospodarczy Warszawy i całego województwa mazowieckiego sprawia, że mediana zarobków jest tam najwyższa w skali całego kraju. W stolicy nie brakuje atrakcyjnych ofert pracy dla wykwalifikowanych pracowników – szczególnie tych, którzy realizują się w branżach takich jak: IT, marketing, finanse, budownictwo, sprzedaż i obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi.
    • Warszawa
    Umiesz poznać potrzeby Klienta, zanim on się o nich dowie? Drzemiące w Tobie talenty potrafią przekonać Eskimosa do zakupu comiesięcznej dostawy śniegu? Zaczynasz swoją karierę w obszarach sprzedaży i szukasz miejsca bez „korpo-klimatu” ? Jeśli...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    Naszym Klientem jest znany i lubiany producent renomowanego sprzętu sportowego. Jego produkty cenione są w Polsce i na świecie. W związku z intensywnym rozwojem kanału sprzedaży jakim jest eCommerce, poszukujemy osoby na stanowisko: Content...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska: opracowywanie treści oraz zarządzanie treściami zamieszczanymi na stronie internetowej, w sklepie internetowym, w mediach społecznościowych (facebook, youtube, Instagram) oraz w mailingach, optymalizacja działań promocyjnych...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    The tasks we have for you: Daily management of XL Energy Drink social media channels including Facebook, Instagram and others Creation of content – posts, photos, boomerangvideos, etc. Monthly management of social media budget Responding on daily...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    Kogo szukamy i o co chodzi? Twoje kluczowe zadanie: Generowanie zapytań sprzedażowych w oparciu o inbound marketing. W ramach codziennych zadań będziesz: tworzyć angażujący content, który konwertuje (artykuły, posty blogowe, poradniki, ebooki na...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    www.mmconsulting.waw.pl ...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    Planowanie i realizacja strategii procesu pozycjonowania oraz strategii contentowej, Opracowywanie i weryfikacja audytów SEO i przygotowywanie rekomendacji do wdrożenia z uwzględnieniem potrzeb biznesowych, możliwości technologicznych i dobrych...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    Czym będziesz zajmować się na co dzień? Współtworzeniem i wdrażaniem strategii rozwoju najnowocześniejszego portalu internetowego dedykowanego sklepom spożywczym, Tworzeniem, zarządzaniem i rozwojem relacji z producentami rynku FMCG, Redagowaniem...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    Obowiązki: analiza zachowania użytkowników i ich ścieżek zakupowych na serwisach online oraz w aplikacjach, wizualizacja danych oraz raportowanie otrzymanych wskaźników, tworzenie dashboardów w Google Data Studio. ...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    Co między innymi będzie należało do Twoich zadań? Opracowywanie raportów i analiz rynkowych, monitorowanie działań konkurencji. Współpraca przy tworzeniu rekomendacji związanych z realizacją strategii marki. Planowanie działań promocyjnych i...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
reklama