Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 19.06.2018

    Zakres Twojej odpowiedzialności: Współpraca z teamem klienckim i innymi działami WM w celu realizacji kampanii Google AdWords dla klienta, Bieżący kontakt i budowanie pozytywnych relacji z klientem, Kontakt z dostawcami i z innymi podmiotami...

  • Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    Frisco.pl jest internetowym supermarketem, którego Klientów i asortymentu stale przybywa. Z tego względu niezwykle ważne jest dla nas pogłębianie wiedzy o zachowaniu i potrzebach użytkowników, aby dostarczać im jak najlepsze rozwiązania, które...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.06.2018

    Kim jesteśmy! Jesteśmy firmą, która od 18 lat specjalizuje się realizacjach e-commerce: od badań i analityki, przez implementację projektów aż po działania marketingowe i skalowanie biznesu Klientów. Jesteśmy dynamicznym Zespołem stawiającym na...

  • Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    Opis stanowiska: Osoba, której szukamy, będzie odpowiedzialna za zapewnienie wzrostu konwersji strony internetowej poprzez wspieranie procesów decyzyjnych w oparciu o dane, zarządzanie testami A/B i mechanizmami personalizacji strony oraz...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. marketingu internetowego - analityka internetowa

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 16.06.2018

    Zakres obowiązków: Przygotowywanie i wdrażanie strategii SEM na wybranych rynkach międzynarodowych Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii reklamowych w modelu PPC Raportowanie działań za pomocą DoubleClick, Google Analytics, Google...

  • Kraków, małopolskie 16.06.2018

    Na tym stanowisku będziesz: Analizować ruch w sklepach internetowych Badać efektywność kampanii e-marketingowych Prowadzić badania i testy Analizować konkurencję e-commerce Weryfikować realizację określonych KPI Tworzyć analizy sprzedażowe na...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.06.2018

    Będziesz odpowiedzialny za: Tworzenie raportów KPI stron internetowych z Grupy Empik; Analizowanie i interpretowanie danych z zakresu analityki internetowej; Analizowanie, interpretowanie i raportowanie wdrażanych rozwiązań; Tworzenie testów A/B...

  • 3 lokalizacje 14.06.2018

    Obowiązki: Współprowadzenie i optymalizacja kampanii PPC w Google Adwords (Search, Display, Remarketing) Analizowanie osiąganych efektów, współtworzenie strategii kampanii SEM i optymalizowanie prowadzonych działań pod kątem osiągnięcia...

  • 3 lokalizacje 14.06.2018

    Główne zadania realizowane na stanowisku: analiza, optymalizacja i raportowanie efektywności prowadzonych działań generowanie pomysłów pod kątem optymalizacji konwersji projektowanie i wdrażanie mechanizmów analitycznych na podstawie wymagań...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.06.2018

    Zaawansowana analiza profilu klienta i jego zachowań w kanale online Udział w projekcie wdrożenia procesów zarządzania kampaniami Definiowanie i standaryzacja wskaźników efektywnościowych Konfiguracja narzędzi analityki internetowej (Tag Manager,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.06.2018

    Zadania: Zarządzanie bieżącą analityką i raportowaniem działań digital Wsparcie analityczne w prowadzeniu kampanii internetowych grupy innogy w Polsce Implementacja i rozwój rozwiązań oraz narzędzi w obszarze analityki internetowej Przygotowanie...

  • Warszawa, mazowieckie 11.06.2018

    Co oferujemy? Możliwość rozwoju zawodowego (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) Przyjazną atmosferę pracy w doświadczonym zespole na klimatycznym Żoliborzu (przy Centrum Olimpijskim) Pracę przy ciekawych projektach dla globalnych marek...

  • 2 lokalizacje 09.06.2018

    Opis stanowiska : Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku będzie należało: Bieżące monitorowanie i analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych Analiza i interpretacja danych z Google Analytics,...