Specjalista ds. Marketingu Online

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 03.01.2018
  • Ważna jeszcze 17 dni (do 02.02.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Pracuj w OBI ...bo warto!

Specjalista ds. Marketingu Online

Miejsce pracy: Warszawa - Centrala OBI, Al. Krakowska 102. nr ref. SMO/CEN

Opis stanowiska:

  • Przygotowywanie i realizowanie strategii komunikacji marki w Internecie (działania na kanale Youtube, w mediach społecznościach, kampanie display).
  • Inicjowanie nowych działań i aktywności online mających na celu budowanie społeczności wokół marki
  • Koordynowanie i nadzorowanie produkcji materiałów foto i video przez podwykonawców
  • Współpraca z influencerami
  • Współpraca z agencjami reklamowymi
  • Monitorowanie i analiza marki w internecie (znajomość brand24, analiza ruchu i zachowania użytkowników na profilach, wyciąganie wniosków i rekomendacja zmian)
  • Monitorowanie działań konkurencji w internecie

Wymagania:

  • Co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Doskonała znajomość platform: Youtube, Facebook, Instagram, Pinterest
  • Doświadczenie w planowaniu i zarządzaniu kampaniami reklamowymi w Internecie
  • Znajomość analityki Youtube, social media (w tym Sotrender, Facebook Ads, Bussines Manager, wewnętrzne panele analityczne serwisów)
  • Znajomość nowoczesnych trendów w Youtube, social media i reklamie online
  • Znajomość blogosfery, doświadczenie w pracy z youtuberami
  • Umiejętność tworzenia tekstów angażujących użytkowników („Lekkie pióro”)
  • Zmysł artystyczny i wyczucie estetyki obrazu
  • Kreatywność, zaangażowanie, rzetelność, samodzielność w działaniu, komunikatywność i bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

Ponadto:

  • kurs j. angielskiego
  • ubezpieczenie na życie
  • wyjścia integracyjne
  • przyjazną atmosferę

FacebookPinterestInstagram
AplikujObi