reklama

Praca specjalista ds. mediów społecznościowych, mazowieckie

Mamy dla Ciebie 25 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Warszawa
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie kanałów społecznościowych Vision Express – (FB, Instagram, YouTube) Współpraca i nadzorowanie działań agencji marketingowej Planowanie i kontrolowanie kosztów kampanii, monitorowanie realizacji...
    opublikowana: 12 października 2019
    • Warszawa
    Jeśli chcesz kreować pozytywny i profesjonalny wizerunek firmy, tworzyć bliską relację z Klientem, wdrażać własne pomysły na angażowanie fanów na Facebooku i Instagramie, współtworzyć ciekawy content i szlifować umiejętności docierania do...
    opublikowana: 12 października 2019
    • Warszawa
    W ramach swoich obowiązków będziesz odpowiedzialny/-na za: tworzenie treści postów we współpracy z działem graficznym moderacja FanPage, stron na Instagramie i LinkedIn klientów agencji planowanie, realizacja i rozwijanie komunikacji w Social...
    opublikowana: 11 października 2019
    • Warszawa
    Jeśli wiesz jak zaangażować ludzi w dyskusję i dysponujesz całą paletą błyskotliwych odpowiedzi, a dodatkowo znasz trendy w mediach społecznościowych, umiesz korzystać z narzędzi monitorujących SM oraz potrafisz wyciągać właściwe wnioski. To...
    opublikowana: 11 października 2019
    • Warszawa
    Does the role interest you? Main missions Develop and execute strategy for social media channels, ensuring delivery of results against our KPIs and business objectives Develop social-first storylines and campaigns in support of announcements,...
    opublikowana: 11 października 2019
    • Warszawa
    Dbanie o wizerunek i promocję marki LOT oraz Spółki PLL LOT w mediach społecznościowych poprzez nadzór i zarządzanie obecnymi kanałami oraz rozwój nowych - na rynku polskim i na rynkach zagranicznych Tworzenie strategii i planów komunikacji w...
    opublikowana: 11 października 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska: przygotowanie pomysłów na kampanie z klientem; samodzielna realizacja projektów; tworzenie prezentacji ofertowych dla Klientów; wycenianie oraz negocjowanie z twórcami internetowymi. ...
    opublikowana: 10 października 2019
    • Warszawa
    Twoim zadaniem będzie: prowadzenie i planowanie działań reklamowych z wykorzystaniem narzędzi i technologii Facebook oraz innych wydawców wchodzących w skład social media: przygotowywanie wycen, rekomendacji kampanii przygotowanie i implementacja...
    opublikowana: 10 października 2019
    • Warszawa
    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przygotowywanie, wdrażanie oraz kontrola akcji marketingowych i promocyjnych online i offline Koordynacja działań internetowych B2C i B2B: mailingi, social media, content,...
    opublikowana: 10 października 2019
  • opublikowana: 10 października 2019
reklama