Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Krosno, podkarpackie 17.06.2018

    Kluczowe zadania: Przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz wprowadzanie ich do systemu, sprawdzanie aktualnych promocji, Prowadzenie cenników i list asortymentowych dla Klienta, Pilnowanie terminowości dostaw, Dbanie o kompletność dokumentów,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    Misją Relationship Managera jest zapewnienie rozwoju sprzedaży produktów ubezpieczeniowych linii Automotive przy współpracy ze strategicznymi Partnerami, którymi są Importerzy, firmy leasingowe, banki. Kluczowe zadania: Zapewnienie najwyższych...

  • Piaseczno, Warszawa, mazowieckie 15.06.2018

    Główne obowiązki: Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń awarii usług telekomunikacyjnych w języku angielskim (ethernet, transmisji danych, dostęp do Internetu, IP VPN) Wstępna diagnostyka problemów klienta Zapewnienie kluczowym klientom korporacyjnym...

  • Wrocław, dolnośląskie 15.06.2018

    JEŻELI: masz minimum 3-letnie doświadczenie w działaniach sprzedażowych lub obsługi Klienta strategicznego (B2B) uwielbiasz poznawać nowych ludzi, budować wartościowe relacje interpersonalne i biznesowe posiadasz umiejętności prezentacji i...

  • Poznań, wielkopolskie 15.06.2018

    Nasz Dział Obsługi Klienta zajmuje się obsługą klientów biznesowych (B2B) w regionie Europy, Środkowego Wschodu i Afryki (EMEA). Koordynator w Dziale Obsługi Klienta opiekuje się wybranymi klientami, przyczyniając się do sprawnej i terminowej...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.06.2018

    Zakres odpowiedzialności: tworzenie projektów współpracy z klientami, modeli dochodowości i koordynacja rozwiązań technicznych realizacja zadań sprzedażowych zawartych w budżecie uczestnictwo w negocjacjach handlowych z klientami, w tym:...

  • Wrocław, dolnośląskie 14.06.2018

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: Zapewnienie wsparcia informatycznego (telefonicznego/mailowego) dla kluczowych użytkowników i partnerów Unit4 Polska zgodnie z obowiązującymi procedurami Monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi klientów kluczowych

    Tak, chcę!

  • Wrocław, dolnośląskie 14.06.2018

    Do kluczowych zadań wybranej osoby będzie należało: dobór odpowiednich projektów domów dla Klientów sprzedaż i doradztwo w zakresie wyboru projektu domu telefoniczna i mailowa obsługa Klientów ...

  • Kraków, małopolskie 14.06.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych; Przygotowywanie ofert handlowych i promocyjnych; Koordynacja akcji handlowych i promocyjnych; Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami; Prowadzenie...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 13.06.2018

    Zakres obowiązków : Świadczenie wsparcia dla klientów specjalistycznych aplikacji logistycznych (po przejściu niezbędnych szkoleń wewnętrznych), Przyjmowanie zgłoszeń (e-mail i telefon), Dokumentowanie zgłoszeń, Diagnoza usterek technicznych na...

  • o firmie

    Stargard, zachodniopomorskie 13.06.2018

    Kluczowe zadania: Telefoniczna obsługa Klienta, Wypisywanie zamówień zleconych przez dział handlowy, Wystawianie korekt, Obsługa zamówień niestandardowych, Nadzór nad dokumentacją Klienta, Archiwizowanie dokumentów. ...

  • mazowieckie 12.06.2018

    Zakres obowiązków: - Profesjonalna obsługa kluczowych klientów firmy - Przyjmowanie zamówień od klientów i przekazywanie do innych działów w firmie - Badanie potrzeb klienta i rozpatrywanie reklamacji - Negocjowanie warunków - Realizacja celów ...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 12.06.2018

    Opis stanowiska: Współpraca z sieciami handlowymi i producentem w zakresie dostosowania specyfikacji produktów pod kątem oczekiwań różnych rynków Współpraca z działem obsługi kluczowych klientów i raportowanie do dyrektora handlowego...

  • Warszawa, mazowieckie 11.06.2018

    Jakie będą Twoje obowiązki? Koordynacja pracy zespołu Specjalistów ds. Bezpośredniej Obsługi Klienta Przeprowadzanie szkoleń produktowych, szkoleń z zakresu obwiązujących procesów obsługowych Klienta i ubezpieczeń zdrowotnych Obsługa Klienta...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 10.06.2018

    Kluczowe zadania: Uprzejma i zgodna ze standardami Sieci obsługa Klienta przy ladzie mięsno - wędliniarskiej. Systematyczna kontrola właściwego ułożenia asortymentu w ladzie. Dbałość o zachowanie standardów Sieci w powierzonym dziale i całym...

  • Dobczyce, małopolskie 09.06.2018

    Zadania: Wystawianie faktur VAT i faktur korygujących Wystawianie not obciążeniowych Weryfikacja niezgodności wartościowych i ilościowych w realizowanych dostawach Rozliczanie zwrotów towarów Sporządzanie raportów sprzedażowych Wysyłka produktów...

  • o firmie

    Przeciszów (pow. oświęcimski), Liszki (pow. krakowski), małopolskie 08.06.2018

    Kluczowe zadania: Zgodna ze standardami Sieci obsługa klienta przy kasie oraz na sali sprzedaży; Odpowiedzialność za powierzony dział sklepu, właściwe ułożenie produktów na półce, merchandising, zamówienia towaru; Systematyczna kontrola wyglądu...

  • 3 lokalizacje 07.06.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za : Całościowe zarządzanie projektami usługi Pracy Tymczasowej. Współpraca z kluczowymi partnerami biznesowymi firmy z branży produkcja, logistyka; Realizacja procesów administracyjnych związanych z...

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie 04.06.2018

    Oddział ISG jest odpowiedzialny za dostarczenie wiarygodnych źródeł danych referencyjnych dla klientów ISG (Obsługa Klienta Instytucjonalnego), poprzez wdrażanie najnowszych technologii oraz procesów operacyjnych. Osoba na tym stanowisku będzie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 24.05.2018

    Kluczowe zadania: Odpowiedzialność za powierzony dział sklepu, właściwe ułożenie produktów na półce, merchandising, zamówienia towaru. Systematyczna kontrola wyglądu sklepu - szczególnie jakości oraz prawidłowości funkcjonowania stoisk świeżych i...

  • o firmie

    Błonie, mazowieckie 21.05.2018

    Kluczowe zadania: profesjonalna obsługa Klienta: przyjmowanie zgłoszeń od Klientów (w systemie, mail, telefon), monitorowanie zgłoszeń i informowanie Klienta o ich statusie, kontakt z innymi działami firmy, rozwiązywanie problemów, udzielanie...