Filtruj wyniki

Miejsce pracy
      • Pokaż więcej miast
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 25.05.2018

    Co oferujemy? niepowtarzalną szansę współudziału w tworzeniu i rozwoju nowego projektu innowacyjne i międzynarodowe środowisko pracy codzienny kontakt z językiem niemieckim zróżnicowany pakiet świadczeń dodatkowych dodatkową gotówkę za polecenie...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 23.05.2018

    Poszukujemy obecnie kandydatów do departamentu Międzynarodowej Agencji Transferowej na stanowisko Specjalista ds. obsługi zleceń. Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za: Obsługę zleceń/transakcji zgodnie z wewnętrznymi standardami firmy...

  • Poznań, wielkopolskie 21.05.2018

    Nasz Dział Obsługi Klienta jest wyjątkowym miejscem gdzie klient w potrzebie spotyka się ze zrozumieniem oraz miłą i profesjonalną obsługą. Jego wyjątkowość wynika z pasji i zaangażowania naszych kolegów i koleżanek, którzy poświęcają na...

  • wielkopolskie 19.05.2018

    MIEJSCE PRACY: Wybrany sklep na terenie kraju TWOJE ZADANIA: Program rozwojowy EKSTRAKLASA ma na celu rozwijanie przyszłych liderów. Szukamy przedsiębiorczych, ambitnych, empatycznych, gotowych do działania i innowacyjnych absolwentów, którzy...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi klientów międzynarodowych - wielkopolskie

    Tak, chcę!

  • Krotoszyn, Ostrów Wielkopolski, Pleszew, Jarocin, Dobrzyca (pow. pleszewski), wielkopolskie 18.05.2018

    Główne zadania: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta Budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji z kontrahentami Obsługa sprzedażowa klienta Wsparcie w przygotowaniu ofert handlowych Udział w spotkaniach handlowych Prowadzenie dokumentacji...

  • Poznań (okolice), Plewiska (pow. poznański), wielkopolskie 16.05.2018

    Główne zadania: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów Zarządzanie reklamacjami w transporcie krajowym i międzynarodowym Prowadzenie pełnej dokumentacji oraz monitoringu realizowanych zadań / zleceń Przygotowywanie raportów, analiz,...