Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
      • Pokaż więcej miast
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Oferty wyróżnione
  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-19

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-20

    Zakres obowiązków: diagnozowanie i rozwiązywanie problemów Klientów, obsługa przychodzących rozmów, e - maili i komunikatora, informowanie użytkowników o stanie rozwiązywanego zgłoszenia, merytoryczne wsparcie działu sprzedaży i tworzenie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-09-20

    Firma ORIFLAME poszukuje osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta. Jeśli jesteś osobą energiczną oraz lubiącą kontakt z ludźmi, a także jesteś zainteresowany zdobywaniem nowych doświadczeń. Jeżeli zgadzasz się, że to o Tobie: lubię...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-09-19

    The Job We are currently looking for a Customer Service Specialist – Central Europe , responsible for customer service including building relationship with customers, order management, invoicing, complaints management and customer data base...

  • 4 - 6 tys. zł brutto o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-09-19

    Our Client is a multinational company that is a world leader in Customer Experience Management solutions. It has 310 centres in more than 50 countries. The company's employees serve customers in more than 265 different languages and dialects,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-09-19

    Praca w wewnętrznym call center firmy LUX MED Sp. z o.o. w Warszawie. Możliwość wyboru dogodnej lokalizacji miejsca pracy. Pracujemy na ul. Iłżeckiej 24 lub w Al. Jerozolimskich 92 Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-19

    Czym będziesz się u nas zajmował/a? Przyjmowaniem telefonicznych i mailowych zgłoszeń od Klientów potrzebujących pomocy assistance w związku z problemem z samochodem Weryfikacją zakresu ubezpieczenia Organizacją pomocy przy użyciu naszej...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-19

    Praca w 12-godzinnym systemie zmianowym Infolinia czynna 24/7 Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń szkód komunikacyjnych Realizowanie działań związanych z procesem likwidacji szkód...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi klienta (call center) - mazowieckie

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-09-18

    Zobacz, co jest dla nas ważne: KOMUNIKACJA – szukamy osób, które lubią kontakt z różnymi ludźmi i potrafią rozmawiać z Klientami indywidualnymi i biznesowymi. Potrafią w łatwy sposób wytłumaczyć nawet zawiłe kwestie, zarówno telefonicznie, jak i...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-18

    Jakie będą Twoje obowiązki? Kompleksowa obsługa połączeń przychodzących od Klientów posiadających ubezpieczenie zdrowotne w Compensie: umawianie wizyt i badań, udzielanie informacji o zakresie umowy, kontakt z placówkami medycznymi, przyjmowanie...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-18

    Deine Aufgabengebiete: komplexe Betreuung deutschsprachiger Kunden eines bekannten, europäischen Unternehmens Beantwortung von schriftlichen Kundenkontakten und Datenpflege ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-17

    Podejmij wyzwanie, jeżeli: lubisz kontakt z ludźmi jesteś na początku kariery zawodowej i chcesz zdobyć doświadczenie w temacie finansów oraz bankowości lub posiadasz już sporą wiedzę i chcesz ją rozwijać pragniesz łączyć obowiązki studenta i...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-17

    Czym będziesz się zajmować na tym stanowisku: Codziennym kontaktem z naszymi klientami, Udzielaniem informacji i odpowiedzi na zapytania klientów, Obsługą korespondencji przychodzącej (e-mail i poczta tradycyjna), Obsługą reklamacji i skarg...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-17

    What will you do? Transform digital customer service Use face-to-face interactions, call center, IVR, web, mobility and other customer service channels Work with CRM technologies like Salesforce.com; MS Dynamics ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-16

    Nasze zespoły Obsługi Klienta (CS) odgrywają istotną rolę w kreowaniu marki i reputacji firmy Groupon, zapewniając wsparcie naszym obecnym i przyszłym klientom. Niezależnie od tego, czy chodzi o czat, e-mail czy telefon, nasze zespoły obsługują...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-09-15

    Telefoniczne udzielanie informacji na temat połączeń lotniczych PLL LOT S.A. oraz linii partnerskich Aktywna telefoniczna rezerwacja i sprzedaż telefoniczna biletów oraz usług dodatkowych Dokonywanie odpraw na rejsy LOT przez telefon Telefoniczne...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-14

    OBOWIĄZKI: Monitorowanie i koordynacja posprzedażowego procesu obsługi zamówień; Koordynacja realizacji i wysyłki zamówień z magazynów; Nadzór nad prawidłowym przebiegiem reklamacji; Monitorowanie stanów magazynowych e-sklepu; Tworzenie i...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-13

    Jakie będą Twoje obowiązki? Weryfikacja i analiza dokumentów potrzebnych do podjęcia decyzji w sprawie wypłaty świadczenia Prowadzenie bieżącej korespondencji oraz kontakt telefoniczny z Klientami Bieżący kontakt z Centralą w sprawach związanych...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-12

    Deine Aufgabengebiete: komplexe Betreuung deutschsprachiger Kunden eines der bekanntesten, internationalen Büroartikelzulieferers reine Backoffice-Tätigkeiten (Beantwortung von schriftlichen Kundenkontakten und Datenpflege) ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-11

    Responsibilities: Prepare contracts for vendors, liaising with the Goods/Travel internal sales team to ensure all necessary information is present and accurate; Complete essential steps in required systems to prepare deals for feature in multiple...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-11

    Deine Aufgabengebiete: komplexe Betreuung deutschsprachiger Kunden einer der bekanntesten, europäischen Fluggesellschaft überwiegend Backoffice-Tätigkeiten (Beantwortung von schriftlichen Kundenkontakten und Datenpflege) bei Bedarf telefonischer...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-09-07

    Zobacz, co jest dla nas ważne: KOMUNIKACJA – szukamy osób, które lubią kontakt z różnymi ludźmi i potrafią rozmawiać z Klientami indywidualnymi i biznesowymi. Potrafią w łatwy sposób wytłumaczyć nawet zawiłe kwestie, zarówno telefonicznie, jak i...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-08-31

    Wyzwania, które na Ciebie czekają: Bieżący kontakt z niemieckojęzycznymi kontrahentami Wsparcie przy międzynarodowych, prestiżowych projektach Współtworzenie oraz przestrzeganie procesów i procedur obsługi Klienta Ścisła współpraca z innymi...