Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-11

    Schneider Electric is leading the Digital Transformation of Energy Management and Automation in Homes, Buildings, Data Centers, Infrastructure and Industries. With global presence in over 100 countries, Schneider is the undisputable leader in...

  • Kraków, małopolskie 2018-12-11

    Zadania: Profesjonalna oraz kompleksowa obsługa klienta (telefoniczna oraz e-mailowa) Zarządzanie zamówieniami z branży usług medycznych Analiza oraz rozwiązywanie zapytań klientów Wsparcie pozostałych działów ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-12-11

    What will you do: Collecting due receivables according to procedures Influencing customers, negotiating and building business relationships Cooperating with internal departments (finance and sales teams) Handling emails & outgoing phone calls...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-11

    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. w Warszawie. Możliwość wyboru dogodnej lokalizacji miejsca pracy. Pracujemy na ul. Iłżeckiej 24 lub w Al. Jerozolimskich 92 Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-10

    What will you do? Transform digital customer service Use face-to-face interactions, call center, IVR, web, mobility and other customer service channels Work with CRM technologies like Salesforce.com; MS Dynamics ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-10

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: telefoniczna obsługa Klientów Korporacyjnych oraz Indywidualnych – nie będziesz musiał nic sprzedawać! To nie jest typowe call-center, obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi klienta (call center)

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-10

    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. w Warszawie. Możliwość wyboru dogodnej lokalizacji miejsca pracy. Pracujemy na ul. Iłżeckiej 24 lub w Al. Jerozolimskich 92 Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-10

    Opis stanowiska, zadania: Profesjonalna telefoniczna obsługa rozmów przychodzących dotyczących wszystkich produktów oferowanych przez BNP Paribas Cardif (ubezpieczenia indywidualne, grupowe), w tym udzielanie informacji o polisach...

  • o firmie

    Środa Wielkopolska, wielkopolskie 2018-12-10

    Zakres odpowiedzialności: Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży Telefoniczna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów Zapewnienie najwyższej jakości obsługi telefonicznej Klientów Bieżący kontakt i opieka nad klientami biznesowymi...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-12-10

    You will be responsible for: Executing the CS technology strategy and plans Taking responsibility for CS technology operations, support, development and innovation Supporting internal customers and manage external vendor relationships and manage...

  • Łódź (okolice), Rąbień (pow. zgierski), łódzkie 2018-12-09

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za profesjonalną obsługę klienta; przyjmowanie wpływających zamówień, prowadzenie dokumentacji w zakresie sprzedaży zagranicznej. W tym dokumenty magazynowe, protokoły, potwierdzenia....

  • o firmie

    Środa Wielkopolska, wielkopolskie 2018-12-08

    Zakres odpowiedzialności: Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży Telefoniczna obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów Zapewnienie najwyższej jakości obsługi telefonicznej Klientów Bieżący kontakt i opieka nad klientami biznesowymi...

  • o firmie

    Nowy Dwór Mazowiecki, Warszawa (okolice), Czosnów (pow. nowodworski), Palmiry (pow. nowodworski), mazowieckie 2018-12-08

    Miejsce Pracy: Palmiry pod Warszawą, Centrala Firmy - 15 minut busem WITTCHEN z Metra Młociny Opis stanowiska : profesjonalna obsługa telefoniczna i mailowa Klientów realizowanie oraz monitorowanie zamówień obsługa reklamacji i zwrotów udział w...

  • 2 lokalizacje 2018-12-08

    Pracując w naszym zespole masz okazję rozwinąć swoje umiejętności sprzedażowe oraz poznać rozwiązania oferowane w jednej z najbardziej przyszłościowych branż na rynku. . Twoje główne zadania: Opieka nad klientami B2B w tym szczególności: bieżąca...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-07

    Dlaczego warto do nas zaaplikować? Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, atrakcyjny system premiowy, Zapewniamy stabilizację i możliwość rozwoju zawodowego, Przyjazna atmosfera pracy w niedużym, młodym zespole, Zdobędziesz cenne doświadczenie....

  • Kraków, małopolskie 2018-12-07

    Responsibilities: Listening to and monitoring associate calls, emails and chat interactions for customer experience according to specified policies, thresholds, and procedures Developing, aligning, implementing, measuring and reporting on...

  • Kraków, małopolskie 2018-12-07

    Responsibilities: Listening to and monitoring associate calls, emails and chat interactions for customer experience according to specified policies, thresholds, and procedures Developing, aligning, implementing, measuring and reporting on...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-12-07

    Key Activities: Managing customers’ business needs over the phone Processing customers’ requests and updating data in the computer systems Receiving and responding to questions related to products, promotions, orders, invoices, payments, returns,...

  • 2 lokalizacje 2018-12-07

    Zakres zadań: Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych Dbanie o pozytywny wizerunek Banku ...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2018-12-07

    Customer Service Representative is responsible for handling customer queries (phone, e-mail and chat) and supporting individual and business clients in both incoming and outgoing communication. There are no sales involved. We offer: friendly,...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-07

    Obowiązki: obsługa telefoniczna i mailowa zapytań Klientów, praca zdalna praca w godzinach 17-22 ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-07

    Obowiązki: obsługa telefoniczna i mailowa zapytań Klientów obsługa formalna reklamacji testy usług i produktów multimedialnych ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-07

    Jakie będą Twoje obowiązki? Kompleksowa obsługa połączeń przychodzących od Klientów posiadających ubezpieczenie zdrowotne w Compensie: umawianie wizyt i badań, udzielanie informacji o zakresie umowy, kontakt z palcówkami medycznymi, przyjmowanie...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-06

    Deine Aufgabengebiete: komplexe Betreuung deutschsprachiger Kunden einer weltweit bekannten Parfümeriekette telefonische und schriftliche Abwicklung von Kundenkontakten (Onlineshop-Kunden; Bestellaufnahme, Informationen zu Zahlungen,...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-12-06

    Do Twoich zadań należeć będzie m.in.: Informowanie potencjalnych klientów o aktualnej ofercie firmy; Prowadzenie telefonicznego i mailowego kontaktu z klientami biznesowymi (połączenia wychodzące, stała baza „ciepłych” klientów); Wsparcie działań...

  • Pruszków, mazowieckie 2018-12-06

    Wymagania: Doświadczenie na podobnym stanowisku, Gotowość do pracy w różnych porach dnia (w przedziale 9:00-19:00) oraz w różne dni tygodnia (poniedziałek-sobota). Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz budowaniu relacji biznesowych,...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-06

    Poznaj zadania, jakie mamy dla Ciebie! W zgranym zespole Konsultantów będziesz obsługiwać naszych Klientów na infolinii przychodzącej Będziesz doradzać Klientom najlepsze rozwiązania dopasowane do ich potrzeb Będziesz miał/a okazję komunikować...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-12-06

    Dlaczego warto do nas zaaplikować? Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Brak wychodzących kampanii sprzedażowych Znajdziesz u nas stabilizację i możliwość rozwoju zawodowego Jesteśmy zgranym, kameralnym zespołem Otrzymasz jakościowe i...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-05

    Poznaj zadania, jakie mamy dla Ciebie! W zgranym zespole Konsultantów będziesz obsługiwać naszych Klientów na infolinii przychodzącej Będziesz doradzać Klientom najlepsze rozwiązania dopasowane do ich potrzeb Będziesz miał/a okazję komunikować...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-05

    Wymagania: doświadczenie w pracy w Call Center, dziale obsługi klienta lub sprzedaży umiejętność nawiązywania kontaktu z klientem przez telefon i osobiście otwartość, komunikatywność, znajomość języka polskiego umiejętność sprawnej komunikacji w...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-05

    Zobacz, co jest dla nas ważne: KOMUNIKACJA – szukamy osób, które lubią kontakt z różnymi ludźmi i potrafią rozmawiać z Klientami indywidualnymi i biznesowymi. Potrafią w łatwy sposób wytłumaczyć nawet zawiłe kwestie, zarówno telefonicznie, jak i...

  • Kraków (okolice), Krzeszowice, małopolskie 2018-12-05

    We’re growing fast, and we’re now looking for a Customer Service Specialist to help our customers in the United States make the best choice and increase our expansion into North America. Job Description: Responding to clients’ requests and...

  • 2 lokalizacje 2018-12-04

    Nasze zespoły Obsługi Klienta (CS) odgrywają istotną rolę w kreowaniu marki i reputacji firmy Groupon, zapewniając wsparcie naszym obecnym i przyszłym klientom. Niezależnie od tego, czy chodzi o czat, e-mail czy telefon, nasze zespoły obsługują...

  • 2 - 4 tys. zł brutto
    13 lokalizacji 2018-12-04

    Opis stanowiska: Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu problemów (obsługa mailowa oraz telefoniczna) Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie Zachowanie zgodności z procesami firmy oraz jakością Koordynowanie dokumentacji Zadania...

  • Kraków, małopolskie 2018-12-04

    Obowiązki: aktywna obsługa Klientów w ramach zespołu Biura Obsługi Klienta (BOK) - mailowa i telefoniczna budowanie, utrzymanie i rozwijanie relacji z Klientami monitorowanie i obsługa zamówień prowadzenie dokumentacji dot. sprzedaży sprzedaż...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-12-03

    TWOIM ZADANIEM BĘDZIE: Bieżąca obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów sklepu internetowego Bieżąca obsługa zwrotów oraz reklamacji Procesowanie zgłoszeń trudnych Współpraca z firmami zewnętrznymi (m.in. firmą przewozową oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-02

    Krótki opis stanowiska: Telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów znanego sklepu internetowego/ perfumerii Praca systemie zmianowym w godzinach 9:00-20:00 W tym praca w soboty Twoje obowiązki: Odbieranie telefonów przychodzących Odpisywanie na...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-02

    Deine Aufgabengebiete: komplexe Betreuung deutschsprachiger Kunden einer der bekanntesten, europäischen Fluggesellschaft überwiegend Backoffice-Tätigkeiten (Beantwortung von schriftlichen Kundenkontakten und Datenpflege) bei Bedarf telefonischer...