Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 13.12.2018

    Jakie będą Twoje obowiązki? Kompleksowa obsługa połączeń przychodzących od Klientów posiadających ubezpieczenie zdrowotne w Compensie: umawianie wizyt i badań, udzielanie informacji o zakresie umowy, kontakt z palcówkami medycznymi, przyjmowanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.12.2018

    Zobacz, co jest dla nas ważne: KOMUNIKACJA – szukamy osób, które lubią kontakt z różnymi ludźmi i potrafią rozmawiać z Klientami indywidualnymi i biznesowymi. Potrafią w łatwy sposób wytłumaczyć nawet zawiłe kwestie, zarówno telefonicznie, jak i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.12.2018

    Poznaj zadania, jakie mamy dla Ciebie! W zgranym zespole Konsultantów będziesz obsługiwać naszych Klientów na infolinii przychodzącej Będziesz doradzać Klientom najlepsze rozwiązania dopasowane do ich potrzeb Będziesz miał/a okazję komunikować...

  • Warszawa, mazowieckie 12.12.2018

    Krótki opis stanowiska: Telefoniczna i e-mailowa obsługa klientów znanego sklepu internetowego/ perfumerii Praca systemie zmianowym w godzinach 9:00-20:00 W tym praca w soboty Twoje obowiązki: Odbieranie telefonów przychodzących Odpisywanie na...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.12.2018

    Będziesz: Projektował i weryfikował przebieg procesów jakościowych zgodnie ze standardami Firmy. Merytorycznie wspierał Pracowników Departamentu Windykacji w obszarze procesów jakości obsługi Klienta, dostarczał im wiedzę i rozwijał umiejętności....

  • Warszawa, mazowieckie 12.12.2018

    Deine Aufgabengebiete: komplexe Betreuung deutschsprachiger Kunden einer der bekanntesten, europäischen Fluggesellschaft überwiegend Backoffice-Tätigkeiten (Beantwortung von schriftlichen Kundenkontakten und Datenpflege) bei Bedarf telefonischer...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi klienta (call center) - Warszawa

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.12.2018

    Poznaj zadania, jakie mamy dla Ciebie! W zgranym zespole Konsultantów będziesz obsługiwać naszych Klientów na infolinii przychodzącej Będziesz doradzać Klientom najlepsze rozwiązania dopasowane do ich potrzeb Będziesz miał/a okazję komunikować...

  • Warszawa, mazowieckie 12.12.2018

    Pracując w naszym zespole masz okazję rozwinąć swoje umiejętności sprzedażowe oraz poznać rozwiązania oferowane w jednej z najbardziej przyszłościowych branż na rynku. . Twoje główne zadania: Opieka nad klientami B2B w tym szczególności: bieżąca...

  • Warszawa, mazowieckie 11.12.2018

    Nasze zespoły Obsługi Klienta (CS) odgrywają istotną rolę w kreowaniu marki i reputacji firmy Groupon, zapewniając wsparcie naszym obecnym i przyszłym klientom. Niezależnie od tego, czy chodzi o czat, e-mail czy telefon, nasze zespoły obsługują...

  • Warszawa, mazowieckie 11.12.2018

    Responsibilities Answering incoming phone calls from customers Creating a positive impression of the support team Responsible for the resolution and communication to customer issues ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.12.2018

    Schneider Electric is leading the Digital Transformation of Energy Management and Automation in Homes, Buildings, Data Centers, Infrastructure and Industries. With global presence in over 100 countries, Schneider is the undisputable leader in...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.12.2018

    Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. w Warszawie. Możliwość wyboru dogodnej lokalizacji miejsca pracy. Pracujemy na ul. Iłżeckiej 24 lub w Al. Jerozolimskich 92 Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z branży...

  • Warszawa, mazowieckie 10.12.2018

    What will you do? Transform digital customer service Use face-to-face interactions, call center, IVR, web, mobility and other customer service channels Work with CRM technologies like Salesforce.com; MS Dynamics ...

  • Warszawa, mazowieckie 10.12.2018

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: telefoniczna obsługa Klientów Korporacyjnych oraz Indywidualnych – nie będziesz musiał nic sprzedawać! To nie jest typowe call-center, obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 10.12.2018

    Opis stanowiska, zadania: Profesjonalna telefoniczna obsługa rozmów przychodzących dotyczących wszystkich produktów oferowanych przez BNP Paribas Cardif (ubezpieczenia indywidualne, grupowe), w tym udzielanie informacji o polisach...

  • o firmie

    Nowy Dwór Mazowiecki, Warszawa (okolice), Czosnów (pow. nowodworski), Palmiry (pow. nowodworski), mazowieckie 08.12.2018

    Miejsce Pracy: Palmiry pod Warszawą, Centrala Firmy - 15 minut busem WITTCHEN z Metra Młociny Opis stanowiska : profesjonalna obsługa telefoniczna i mailowa Klientów realizowanie oraz monitorowanie zamówień obsługa reklamacji i zwrotów udział w...

  • Warszawa, mazowieckie 07.12.2018

    Dlaczego warto do nas zaaplikować? Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, atrakcyjny system premiowy, Zapewniamy stabilizację i możliwość rozwoju zawodowego, Przyjazna atmosfera pracy w niedużym, młodym zespole, Zdobędziesz cenne doświadczenie....

  • Warszawa, mazowieckie 07.12.2018

    Obowiązki: obsługa telefoniczna i mailowa zapytań Klientów, praca zdalna praca w godzinach 17-22 ...

  • Warszawa, mazowieckie 07.12.2018

    Obowiązki: obsługa telefoniczna i mailowa zapytań Klientów obsługa formalna reklamacji testy usług i produktów multimedialnych ...

  • Warszawa, mazowieckie 06.12.2018

    Deine Aufgabengebiete: komplexe Betreuung deutschsprachiger Kunden einer weltweit bekannten Parfümeriekette telefonische und schriftliche Abwicklung von Kundenkontakten (Onlineshop-Kunden; Bestellaufnahme, Informationen zu Zahlungen,...

  • 2 - 4 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 04.12.2018

    Opis stanowiska: Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu problemów (obsługa mailowa oraz telefoniczna) Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie Zachowanie zgodności z procesami firmy oraz jakością Koordynowanie dokumentacji Zadania...

  • Warszawa, mazowieckie 28.11.2018

    Responsibilities: Customer Care and Service, Providing responses to questions via phone, chat, and e-mail, Identifying problems and providing reasonable solutions, Building quality relationships with new and current clients, Additional support...