reklama

Praca specjalista ds. obsługi klienta i reklamacji, mazowieckie

Mamy dla Ciebie 11 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Warszawa
    Opis stanowiska: Rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji z tytułu szkód w transporcie oraz nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem ich zakończenia Prowadzenie korespondencji z klientami w zakresie reklamacji Współpraca z firmą kurierską w...
    opublikowana: 23 stycznia 2021
    • Warszawa
    Do twoich obowiązków będzie należało: Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych Terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi zgłoszenia reklamacyjne Klientów Rozliczanie ewidencji reklamacji w systemie Formalna analiza...
    opublikowana: 23 stycznia 2021
    • Warszawa
    Poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta Biznesowego , który wesprze dział Customer Success. Naszą misją jest sprawianie, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki. 2021 to rok pełen zmian w...
    opublikowana: 22 stycznia 2021
    • 2 lokalizacji
    KOGO SZUKAMY? pasjonata, który umie zdefiniować cel, wie jak go osiągnąć i jak smakuje sukces DOŁĄCZ DO NAS, JEŚLI: masz wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe posiadasz min 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku posiadasz...
    opublikowana: 21 stycznia 2021
    • 2 lokalizacji
    Główne zadania: Samodzielne rozpatrywanie reklamacji, kontakt z klientem i instytucjami, definiowanie działań korygujących. Nadzór i bieżąca kontrola merytoryczna nad reklamacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, prowadzenie działań w związku z...
    opublikowana: 20 stycznia 2021
    • Warszawa
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: posprzedażowa telefoniczna obsługa klienta w języku estońskim, realizacja zagadnień reklamacyjnych, zarządzanie bazą danych, odpowiadanie na zapytania Klientów, utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi...
    opublikowana: 20 stycznia 2021
    • Warszawa
    Twój zakres obowiązków, Rozpatrywanie zgłaszanych reklamacji oraz nadzór nad prawidłowym i terminowym przebiegiem ich zakończenia, Analiza zgłoszeń i podejmowanie działań pod kątem zmniejszenia ich liczby, Analiza zasadności roszczeń klientów,...
    opublikowana: 18 stycznia 2021
    • Warszawa
    O GEBERIT Grupa Geberit jest europejskim liderem technologii sanitarnej. Koncern Geberit utrzymuje silną pozycję na większości europejskich rynków lokalnych, oferując unikalne wartości dodane w sektorze systemów sanitarnych i ceramiki...
    opublikowana: 15 stycznia 2021
    • Lesznowola (pow. piaseczyński)
    Twój zakres obowiązków, rozpatrywanie/Analizowanie reklamacji wewnętrznych i zewnętrznych, zaawansowana praca z system ERP: blokady, raporty, zestawienia, analizy, kontakt z Klientem zarówno indywidualnym jak i dystrybutorem w różnych kanałach...
    opublikowana: 12 stycznia 2021