Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.04.2018

    Twoja Praca wymiana informacji z zewnętrznymi firmami windykacyjnymi (kontakt telefoniczny, mailowy, osobisty), kontrola wyników i usług świadczonych przez firmy zewnętrzne, kontrola jakości rozmów prowadzonych przez pracowników firm...

  • Wrocław, dolnośląskie 19.04.2018

    Opis stanowiska: obsługa klienta w procesie realizacji reklamacji, prowadzenie rejestru zgłoszeń reklamacyjnych i przygotowywanie raportów, udzielanie odpowiedzi na wszystkie wystosowane przez Klienta zapytania w zakresie objętym obsługą...

  • Warszawa, mazowieckie 19.04.2018

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW : Prowadzenie rzetelnej obsługi klienta w zakresie realizacji otrzymywanych zamówień od klientów Prowadzenie księgowości w ramach procesu obsługi klienta, Rozpatrywanie reklamacji od klientów Dbanie o dobre relacje z klientem,...

  • Gdynia, pomorskie 19.04.2018

    Osoby te będą zajmować się: Prowadzeniem efektywnej komunikacji z klientami drogą mailową i telefoniczną Zarządzaniem zapytaniami i reklamacjami klientów Identyfikowaniem potrzeb klientów, dookreślaniem informacji i proponowaniem rozwiązań oraz...

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 19.04.2018

    Poznaj główne zadania na stanowisku: profesjonalny serwis klientów prowadzenie rozmów i negocjacji z Klientami rozpatrywanie reklamacji ...

  • Warszawa, mazowieckie 18.04.2018

    Zakres odpowiedzialności profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami T-Mobile Polska kompleksowa obsługa reklamacji Klientów Postpaid/Prepaid ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi klienta i reklamacji

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.04.2018

    What will you do? As a Junior Specialist in Disputes Team with Italian you will be managing customer queries and learning to solve complex cases. Answering to customers queries via email/phone Analyzing cases and provide to the customer a...