Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-09-23

    ZADANIA: rozpatruje reklamacje: koordynuje proces od zgłoszenia reklamacji po finalną odpowiedź do klienta, przygotowuje pisemne odpowiedzi dla Klientów, utrzymuje kontakt z dostawcami koordynuje proces dostaw bezpośrednich oraz sprzedaży przez...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 2018-09-23

    Zakres obowiązków: Pełna obsługa procesu reklamacyjnego, Obsługa wpływających zgłoszeń reklamacyjnych, zgodnie z procedurami i umowami, Obsługa i kontrola wprowadzanych danych – praca w systemie SAP/MS Excel Przygotowywanie...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-09-22

    Zadania: Łączenie systemów informatycznych i komunikacyjnych klienta z naszymi rozwiązaniami eBiznesowymi (EDI, eShop itp.). Techniczne wsparcie w zakresie rozwiązań eBiznesowych. Szkolenia pracowników i klientów w zakresie możliwych rozwiązań z...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-09-21

    W Play pracujesz z ludźmi, którzy dają się lubić i wspierają „nowych" od pierwszego dnia. Nie mamy dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania. Jeżeli chcesz: pracować w dziale eksperckim centrali Play,...

  • Katowice, Rybnik, śląskie 2018-09-21

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Prace administracyjno-biurowe Obsługa telefoniczna klienta Koordynacja terminów realizacji zleceń przez zespół monterów Obsługa zleceń w programie Obsługa reklamacji Przygotowywanie raportów i zestawień Inne prace zlecone ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-20

    Opis stanowiska: Sprawne i terminowe rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych oraz innych zgłoszeń dotyczących obsługi posprzedażowej Weryfikacja stanu technicznego reklamowanych produktów Komunikacja z kontrahentami i konsumentami w zakresie...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi klienta i reklamacji

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-18

    Zakres obowiązków: Rozpatrywanie reklamacji w transporcie zagranicznym (rynek Amerykański) Rejestracje spraw i korespondencji w systemie Weryfikacja zasadności roszczeń i ustalanie najkorzystniejszych ich rozwiązań Negocjowanie z kontrahentami...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Robakowo (pow. poznański), wielkopolskie 2018-09-17

    Wyzwania Przyjmowanie reklamacji i ich rejestrowanie w systemie reklamacyjnym Kompletowanie dokumentów niezbędnych do wyjaśnienia i zajęcia stanowiska w sprawie reklamacji Rozpatrywanie reklamacji pod kątem odpowiedzialności za powstałą szkodę...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-09-12

    What will you do? Research Dispute / Deduction Correspond and Negotiate dispute / Deduction with Customer Perform Root Cause Analysis Route and Resolve dispute / Deductions Internally Manage and Process Disputes / Deductions Prepare and...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-09-04

    korespondencyjna oraz telefoniczna obsługa Klientów, zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami, sporządzanie odpowiedzi na reklamacje i skargi Klientów, analiza powierzonych zadań oraz wypracowanie najlepszego rozwiązania, współpraca z...