reklama

Praca specjalista ds. obsługi klienta kluczowego, Polska

Mamy dla Ciebie 52 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Warszawa
    Do Twoich zadań należeć będzie: Profesjonalne wsparcie naszych kluczowych Klientów (linia przychodząca) Udział w nowym projekcie w firmie , o którym jest głośno na rynku (obsługa PPK oraz OFE) ...
    opublikowana: 19 lutego 2020
    • Poznań
    Do młodego zespołu specjalistów w dziale e-commerce poszukujemy osoby do obsługi sklepów internetowych. Koniecznie zaaplikuj jeśli: lubisz: rozmawiać z klientami, doradzać im w zakresie doboru produktów, pomagać w procesie składania zamówienia i...
    opublikowana: 19 lutego 2020
    • 7 lokalizacji
    Zakres obowiązków: realizacja planów sprzedażowych na powierzonym terenie wizyty w biurach projektowych, firmach instalacyjnych, udział w konferencjach branżowych prowadzenie szkoleń produktowych u klientów budowanie i utrzymywanie relacji z...
    opublikowana: 19 lutego 2020
    • Warszawa
    Specjalista ds. Obsługi Klienta jest odpowiedzialny za budowanie długotrwałych relacji z serwisami First Stop oraz współpracującymi w Polsce i Czechach poprzez zagwarantowanie im pojazdów flotowych, których obsługa zwiększa rentowność i pomaga w...
    opublikowana: 19 lutego 2020
    • Sosnowiec
    Zakresy obowiązków: logistyczna obsługa zamówień dla przydzielonej grupy kluczowych klientów firmy Timken monitorowanie zamówień w systemie SAP, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem...
    opublikowana: 19 lutego 2020
    • 2 lokalizacji
    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za : Całościowe zarządzanie projektami usługi Pracy Tymczasowej, Współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi firmy z branży tj. produkcja i logistyka, Budowanie trwałych relacji z pracownikami oraz...
    opublikowana: 19 lutego 2020
    • Zakręt (pow. otwocki)
    Opis stanowiska: Tworzenie, rozwój, wdrażanie strategii sprzedaży internetowej (w tym e-commerce) oraz opracowywanie nowych propozycji i rozwiązań Zarządzanie sprzedażą internetową Analiza zachowania klientów na stronie, rekomendowanie, wdrażanie...
    opublikowana: 19 lutego 2020
    • Warszawa
    Twoje przyszłe zadania: Opieka nad Naszymi kluczowymi partnerami (obiekty sportowe) Prowadzenie spotkań oraz prezentacji Analiza rynku oraz potrzeb kluczowych partnerów Tworzenie umów, aneksów oraz raportów Dbanie o dobry wizerunek firmy...
    opublikowana: 19 lutego 2020
    • Rzeszów
    Na stanowisku Administratora/Administratorki ds. obsługi klienta będziesz odpowiedzialny/odpowiedzialna za: Obsługę i administrację współpracy z klientem w oparciu o pracę i organizację procesu napraw i remontów silników APU Kontrolę przepływu...
    opublikowana: 18 lutego 2020
    • Sosnowiec
    Zakres obowiązków: wspieranie przydzielonej grupy kluczowych niemieckich klientów firmy Timken w zakresie całego procesu - od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu przyjmowanie i obsługa zamówień, monitorowanie statusu zamówień w systemie...
    opublikowana: 18 lutego 2020
reklama