Specjalista ds. obsługi klienta

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 29.03.2019
  • Ważna jeszcze 4 dni (do 28.04.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     KBT Polska sp. z o.o. – Światowy lider na rynku akcesoriów na place zabaw,
    Poszukuje do swojego zespołu, dynamicznej i kontaktowej osoby na stanowisko:
    Specjalista ds. obsługi klienta
    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków

    • Kompleksową realizację zamówień klientów.
    • Przygotowywanie dokumentów logistycznych, faktur, wydań magazynowych, kompletacji towarów w systemie.
    • Współpraca z handlowcami, magazynem, produkcją, spedycjami, kontrahentami w Polsce i zagranicą.
    • Obsługę reklamacji.
     

    Poszukiwane kompetencj

    • Doświadczenia na podobnym stanowisku minimum 2 letniego - WARUNEK KONIECZNY
    • Doświadczenia w pracy z oprogramowaniem ERP (mile widziana znajomość obsługi SAP).
    • Dobrej znajomość języka angielskiego w piśmie i w mowie - WARUNEK KONIECZNY
    • Skrupulatności, analitycznego myślenia, samodzielności i odpowiedzialności.
    Oferujemy
    • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy.
    • Pracę w miłej atmosferze w zgranym zespole.
    • Międzynarodowe środowisko pracy.
    • Pakiet medyczny i multisport.
     
    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku Aplikuj.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez KBT Polska sp. zo.o moich dodatkowych danych osobowych dla potrzeb rekrutacji. Jeśli chce Pani/Pan podać dodatkowe dane, informujemy że KBT Polska sp. zo.o będzie mogł je przetwarzać wyłącznie w razie uzyskania Pani/Pana dobrowolnej zgody.
     
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez KBT Polska sp.zo.o moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

     

    1. Administratorem danych osobowych jest KBT POLSKA SP Z OO, ul. M. Konopnickiej 6, 00-491 Warszawa
    2. Dane osobowe zbierane są, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(zwanego dalej „rozporządzeniem”), w celu: a) realizacji danego procesu rekrutacji, b) realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych.
    3. Kandydatowi przysługuje prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przenoszenia danych.
    4. Kandydat, który wyraził zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, w jednym lub większej liczbie określonych celów, ma prawo do cofnięcia każdej ze zgód w dowolnym momencie, w formie pisemnej lub drogą elektroniczną, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    5. Kandydatowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia.
    6. Podanie danych osobowych jest warunkiem niezbędnym do uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz z aktami wykonawczymi do tej ustawy. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym.
    7. Dane osobowe Kandydata będą podlegały profilowaniu w zakresie określenia predyspozycji, kwalifikacji i umiejętności do wykonywania zadań na określonym stanowisku pracy, bez powstania skutków prawnych po stronie Kandydata, przy czym Kandydatowi przysługuje prawo wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec profilowania, w formie pisemnej lub drogą elektroniczną.