Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Gdynia, pomorskie
  • Specjalista
  • 15.05.2019
  • Ważna jeszcze 26 dni (do 14.06.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Miejsce pracy: Gdynia
    (na zastępstwo- do września 2020 roku)

    Wymagania:

    • wykształcenie min. średnie (mile widziane o profilu logistyczny),
    • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
    • wysokie zdolności komunikacyjne i umiejętność pracy w grupie,
    • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    • mile widziane znajomość obsługi systemu SAP.

    Zakres obowiązków:

    • bieżąca obsługa klientów,
    • przyjmowanie zamówień i realizowanie transportu produktów,
    • wystawianie faktur i współpraca z działem sprzedaży,
    • aktualizowanie zamówień i cen na poszczególnych klientów,
    • monitorowanie zaległych płatności,
    • monitorowanie dostaw,
    • nadzorowanie stanów magazynowych,
    • sporządzanie raportów.

    Oferta:

    • stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie produkcyjnej,
    • możliwość rozwoju zawodowego,
    • partycypacja w kosztach dojazdu do pracy,
    • atrakcyjny pakiet socjalny,
    • poznanie funkcjonowania Działu Obsługi Klienta.
    Thai Union Poland sp. z o.o. (wcześniej King Oscar sp. z o.o.) jest producentem wysokiej jakości konserw i prezerw rybnych. Wchodzi w skład międzynarodowego koncernu Thai Union Group, którego akcje notowane są na giełdzie papierów wartościowych w Tajlandii. TUF jest światowym ekspertem w branży owoców morza dostarczając wysokiej jakości, bezpieczne i cenione produkty klientom na całym świecie od blisko 40 lat. W Thai Union Poland sp. z o.o. zatrudniamy ponad 500 pracowników.
    top
    top

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV
    za pomocą przycisku Aplikuj.



    Będąc członkiem Koalicji na rzecz Przyjaznej Rekrutacji, w relacjach z kandydatami kierujemy się Kodeksem Dobrych Praktyk w Rekrutacji
    logo