Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 19.06.2018

    Zakres obowiązków Rozpatrywanie reklamacji złożonych przez klientów; Przygotowywanie odpowiedzi na pisemne reklamacje klientów zgodnie z określonymi procedurami i wymaganiami; Terminowe i zgodne z przepisami realizowanie złożonej reklamacji;...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 18.06.2018

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji współpraca z pracownikami innych działów w ramach Spółki analizowanie informacji zebranych w toku wyjaśniania sprawy podejmowanie decyzji...

  • Warszawa, mazowieckie 18.06.2018

    Zakres odpowiedzialności: Współpraca z Kierownikiem Sekcji i Kierownikami zespołów w optymalizacji procesu obsługi reklamacji, a szczególnie w zakresie zmniejszenia wpływów oraz zmniejszenia kosztów obsługi reklamacji. Pomoc konsultantom w...

  • o firmie
    2 lokalizacje 17.06.2018

    Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku, będzie odpowiedzialna za: Przyjmowanie reklamacji po sprzedażowych, Przyjmowanie zamówień, Udzielanie informacji na temat korekt, limitów finansowych, terminów dostaw, Udzielanie Klientom informacji w...

  • Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    Obowiązki: obsługa telefoniczna i mailowa zapytań Klientów obsługa formalna reklamacji testy usług i produktów multimedialnych ...

  • Gorzów Wielkopolski, lubuskie 16.06.2018

    Obowiązki: Współpraca z centrami napraw w oparciu o zdefiniowany zestaw procedur. Komunikowanie się z centrami napraw, weryfikacja słuszności naprawy, zatwierdzanie zwrotów itp. Monitorowanie całościowego procesu składania wniosków w celu...

  • Szczecin, Przecław (pow. policki; gm. Kołbaskowo), zachodniopomorskie 16.06.2018

    Obowiązki: Przyjmowanie reklamacji od klientów firmy zgodnie z procedurą RMA Otwieranie zlecenia reklamacyjnego do producenta zgodnie z procedurą RMA Zarządzanie i koordynacja reklamacji od klienta i do producenta, w tym uznawanie lub odrzucanie,...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi skarg i odwołań

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.06.2018

    Obsługa spraw reklamacyjnych klientów PLL LOT i Star Alliance (rozpatrywanie spraw i prowadzenie korespondencji) Prowadzenie korespondencji z ULC w sprawach rozpatrywanych przez Komisję Ochrony Praw Pasażerów ...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 16.06.2018

    Jako Stażysta w dziale Zapewnienia Jakości i Bezpieczeństwa Wyrobów Medycznych będziesz odpowiedzialny/a za: Rozpatrywania bieżących reklamacji na poszczególne grupy wyrobów w systemie komputerowym prowadzenia oraz dokumentowanie śledztw...

  • o firmie
    3 lokalizacje 15.06.2018

    Zadania Kompleksowa obsługa całej drogi zgłoszeń zagranicznych klientów. Kontakt z klientami w celu ustalenia szczegółów zgłoszenia. Administrowanie dokumentacją. Obsługa reklamacji klienckich. Raportowanie wykonanych zadań. Systematyczna i...

  • Warszawa, mazowieckie 15.06.2018

    Od kandydatów oczekujemy: orientacji na Klienta, dużej samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy w zespole, otwartości, komunikatywności i nastawienia na współpracę, znajomości obsługi pakietu Microsoft...

  • Żerniki (pow. Poznański; gm. Kórnik), wielkopolskie 15.06.2018

    Opis stanowiska: Rejestrowanie reklamacji i zwrotów z aptek Wystawianie dokumentów reklamacyjnych, magazynowych i księgowych (faktury korygujące) Prowadzenie korespondencji z odbiorcami i dostawcami Przekazywanie reklamacji do wyjaśnienia ...

  • Łódź, łódzkie 14.06.2018

    Zakres obowiązków: Prowadzenie korespondencji reklamacyjnej; Kontakt z kupcami w celu wyjaśnienia wątpliwości; Wprowadzanie danych do systemu, prowadzenie statystyk; Monitoring pracy działu Kontroli Jakości i Reklamacji; Oczekiwane kwalifikacje:...

  • Łódź, łódzkie 14.06.2018

    Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: przyjmowanie zwrotów i reklamacji na towary od klientów dbałość i kontrola nad przebiegiem w/w czynności prowadzenie ewidencji dokumentowej procesu reklamacji ...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 12.06.2018

    Miejsce pracy: mCentrum Operacji, ul. Traktorowa 143 Główne zadania: realizacja reklamacji tworzenie raportów i statystyk ilościowych i jakościowych operacje księgowe na rachunkach klientów kontakt telefoniczny z klientem ...

  • Warszawa, mazowieckie 12.06.2018

    Opis stanowiska: Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów firmy poprzez przyjmowanie i sprawną realizację reklamacji dotyczących obsługiwanych zleceń, Weryfikację zasadności roszczeń, Ustalenie sprawcy, Skierowanie regresu do sprawcy,...

  • o firmie

    Kalisz (okolice), Krotoszyn, Nowe Skalmierzyce, Ostrów Wielkopolski, Ostrzeszów, Pleszew, Raszków, Ociąż (pow. ostrowski), wielkopolskie 12.06.2018

    Co zyskasz? Ciekawą pracę wśród ludzi pracujących z pasją i własną inicjatywą. Doskonalenie swoich umiejętności w dynamicznie rozwijającej się firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku. ...

  • o firmie

    Koninko (pow. poznański; gm. Kórnik), wielkopolskie 12.06.2018

    Zadania na stanowisku: rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych kompletowanie niezbędnej dokumentacji analizowanie zasadności roszczeń i terminowe przygotowanie decyzji reklamacyjnej telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem współpraca z...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 11.06.2018

    Chcesz pracować w międzynarodowym środowisku? Porozumiewasz się swobodnie w języku angielskim? Szukasz stabilnego zatrudnienia? Ta praca jest dla Ciebie! Twoje obowiązki: przyjmowanie reklamacji dotyczącej zagubienia lub uszkodzenia bagażu...

  • Kraków, małopolskie 10.06.2018

    Obowiązki: Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje Klientów, Terminowa obsługa reklamacji, Monitorowanie oraz sumienność wyjaśniania i opiniowania reklamacji, Wysoka jakość rozpatrywania oraz kompletowanie niezbędnej dokumentacji do...

  • Warszawa, mazowieckie 09.06.2018

    Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych; Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych;...

  • Warszawa, mazowieckie 09.06.2018

    Opis stanowiska: Analizowanie zapotrzebowania w spółce (znajomość systemu MRP mile widziana) Analiza rynku zgodnie z potrzebami zakupowymi spółki Weryfikowanie dostępności towaru w poszczególnych kategoriach zakupowych Efektywne zarządzanie...

  • 2 lokalizacje 07.06.2018

    Major Facility Management Sp.z o.o., wchodzi w skład Grupy Murapol i specjalizuje się w obsłudze procesów posprzedażowych, w tym reklamacyjnych. Zakres odpowiedzialności: Obsługa procesu reklamacyjnego w Oddziale Przeprowadzanie oględzin...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 05.06.2018

    W Play pracujesz z ludźmi, którzy dają się lubić i wspierają „nowych" od pierwszego dnia. Nie mamy dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania. Jeżeli ludzie rozumieją, co im tłumaczysz, budujesz trwałe relacje i...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 30.05.2018

    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad realizacją reklamacji (przyjmowanie, zgłaszanie do producentów, rozpatrywanie); Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 27.05.2018

    Zakres obowiązków : obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych monitoring ryzyka transakcji aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i operacyjnych, w tym...

  • Warszawa, mazowieckie 24.05.2018

    What will you do: Timely handling of incoming customer complaints and queries via phone and e-mail Identifying the cause and validity of complaint Resolving complaints concerning invoicing for services rendered Preventing reoccurrence of...

  • Warszawa, mazowieckie 24.05.2018

    What will you do: Timely handling of incoming customer complaints and queries via phone and e-mail Identifying the cause and validity of complaint Resolving complaints concerning invoicing for services rendered Preventing reoccurrence of...

  • o firmie

    Mszczonów, mazowieckie 20.05.2018

    Nasze wymagania: znajomość MS Office dyspozycyjność, komunikatywność i spostrzegawczość książeczka sanitarno-epidemiologiczna. ...