Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.12.2017

    W Play pracujesz z ludźmi, którzy dają się lubić i wspierają „nowych" od pierwszego dnia. Nie mamy dres kodu, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania. Kogo szukamy? Jeżeli ludzie rozumieją, co im tłumaczysz, budujesz...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.12.2017

    Zadania: mailowa oraz pisemna obsługa reklamacji Klientów wprowadzanie danych oraz zmian do systemu bilingowego SAP wprowadzanie zmian dotyczących liczników w systemie SAP przygotowywanie dokumentów dla Klientów wykonywanie korekt faktur na...

  • Poznań (okolice), wielkopolskie 16.12.2017

    Zadania: Poszukujemy osób do pracy w dziale obsługi posprzedażowej. Pracownicy będą odpowiedzialni za kontakt mailowy i telefoniczny z klientem francuskojęzycznym przyjmowanie i rozpatrywanie składanych reklamacji, szukanie najlepszych rozwiązań...

  • Warszawa, mazowieckie 15.12.2017

    Miejsce pracy: Warszawa - Olszynka Grochowska Główne obowiązki: Przeprowadzanie kontroli w zakresie realizacji procedur wewnętrznych i standardów przez pracowników oraz realizacji umów przez franczyzobiorców i firmy współpracujące Prowadzenie...

  • Warszawa, mazowieckie 15.12.2017

    Główne zadania: Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania...

  • Mory (pow. warszawski zachodni), mazowieckie 14.12.2017

    Opis stanowiska: Wystawianie korekt Rejestracja reklamacji oraz zwrotów Dokonywanie przesunięć towarów na magazyn Kontakt telefoniczny z klientem ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi skarg i odwołań

    Tak, chcę!

  • Nisko, podkarpackie 14.12.2017

    Zadania na stanowisku: Przyjmowanie i weryfikacje zgłoszeń reklamacyjnych od klientów polskich i zagranicznych Rejestrację w systemie przyjmowanych zgłoszeń-reklamacji Wystawianie zapotrzebowania na produkty i części dla serwisantów Ścisła...

  • Wrocław, dolnośląskie 13.12.2017

    Are you a candidate interested in the world of medical devices but has not yet got any specific experience? If you have good basic understanding of technical language (maybe IT or other engineering filed) and if you are proficient with languages...

  • Milicz, dolnośląskie 13.12.2017

    Opis stanowiska: obsługa procesów reklamacyjnych – przyjmowanie zgłoszeń, wprowadzanie do systemu, rozpatrywanie i wyjaśnianie wszelkich niejasności związanych z procesem reklamacji dbanie o terminowość rozpatrywania reklamacji kontrola i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.12.2017

    Zakres obowiązków: rozpatrywanie skarg i odwołań od decyzji dotyczących szkód z majątku indywidualnego oraz małych i średnich przedsiębiorstw; bezpośrednia i telefoniczna obsługa Klientów w zakresie zgłoszeń oraz likwidacji szkód, a także...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.12.2017

    Resolution Team Specialist is responsible for providing the best solutions for various customers problems’, minimizing the effects of incidents and difficulties caused by different issues, caring about good Groupon’s name. Responsibilities:...

  • Wrocław (okolice), Błonie (pow. średzki), dolnośląskie 11.12.2017

    Zakres obowiązków: Analiza i przetwarzanie dużych ilości danych Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby działu Quality Assurance Wsparcie działu Quality Assurance przy opracowywaniu reklamacji Ścisła współpraca z innymi działami m. in. w...

  • Siechnice, dolnośląskie 11.12.2017

    Main tasks: handling technical customer claims receipt and first technical assessment of a claim (e.g. identity checks, dimensional checks, severity assessments) initiating stock inspections initiating temporary special activities to ensure...

  • Warszawa, mazowieckie 10.12.2017

    Cel stanowiska Rozpatrywanie reklamacji finansowych dotyczących transakcji dokonanych w sieci Euronet. ...

  • Łódź, łódzkie 09.12.2017

    ...

  • Środa Wielkopolska, wielkopolskie 09.12.2017

    Zakres odpowiedzialności: odpowiedzialność za realizację i rozpatrywanie reklamacji klientów; przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów; monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji; sporządzanie...

  • Łódź, łódzkie 03.12.2017

    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na stanowisku administratora ds. zarządzania informacją będzie odpowiedzialna m.in za odpowiadanie na zapytania i reklamacje (mailowe i telefoniczne) zagranicznych klientów firmy związane z niedoręczonymi...

  • Warszawa, mazowieckie 01.12.2017

    Oferujemy: Pracę w przyjaznej atmosferze, Umowę o pracę, Dużą samodzielność w działaniu, Pracę pełną wyzwań, dającą możliwość rozwoju zawodowego, Bogatą ofertę szkoleń, Pakiet benefitów pozapłacowych. ...

  • Warszawa, mazowieckie 27.11.2017

    Zakres obowiązków : obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i operacyjnych, w tym projektów międzynarodowych,...

  • Wrocław (okolice), Siemianice (pow. trzebnicki), dolnośląskie 24.11.2017

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: Nadzór i uczestnictwo w analizie i rozwiązywaniu problemów związanych z reklamacjami klienta/8D Bezpośredni kontakt z klientami i dostawcami w ramach procesu...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się