Filtruj wyniki

Miejsce pracy
      • Pokaż więcej miast
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-25

    Twoja przyszła Firma Dla firmy Zimmer Biomet- globalnego lidera w branży sprzętu medycznego, poszukujemy osoby, która rozpocznie pracę na stanowisku Koordynatora ds. reklamacji. Osoba zatrudniona na tej pozycji będzie odpowiedzialna za:...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-23

    W Play pracujesz z ludźmi, którzy dają się lubić i wspierają „nowych" od pierwszego dnia. Nie mamy dres kodu, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania. Kogo szukamy? Jeżeli ludzie rozumieją, co im tłumaczysz, budujesz...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-23

    Zadania Kompleksowa obsługa całej drogi zamówień zagranicznych klientów. Kontakt z klientami w celu ustalenia szczegółów zamówienia. Administrowanie dokumentacją. Obsługa reklamacji klienckich. Raportowanie wykonanych zadań. Systematyczna i...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-22

    Opis stanowiska: Zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów firmy poprzez przyjmowanie i sprawną realizację reklamacji dotyczących obsługiwanych zleceń, Weryfikację zasadności roszczeń, Ustalenie sprawcy, Skierowanie regresu do sprawcy,...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-21

    Jakie zadania czekają Ciebie na tym stanowisku? przed Tobą prowadzenie telefonicznych i korespondencyjnych wyjaśnień z Klientami, Pracownikami Towarzystw i Dystrybutorów przygotowanie i wysyłka korespondencji do Uczestników Funduszy wyjaśnianie...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi skarg i odwołań - mazowieckie

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-19

    Główne zadania: Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-19

    Twoje zadania: udzielanie odpowiedzi na wystąpienia urzędowe, telefoniczny i mailowy kontakt z urzędami, wsparcie działu reklamacji, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. ...

  • Ciechanów, mazowieckie 2018-02-17

    Aktualnie poszukujemy Kandydatów do pracy na dziale technicznym Back Office w Ciechanowie. Do zadań naszych Kandydatów będzie należało wprowadzanie oraz monitorowanie zamówień oraz obsługa skrzynki funkcujnej - nie obsługujemy tu żadnego typu...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-16

    W T-Mobile masz największe możliwości – tak jak tysiące naszych zaangażowanych pracowników i miliony zadowolonych Klientów. Nasza recepta na sukces jest prosta: najlepsze warunki dla każdego . T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-16

    Zadania na stanowisku: Odpowiedzialność za udzielane odpowiedzi na reklamacje zgodnie ze standardami firmy TUI Skrupulatne prowadzenie akt reklamacyjnych zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej Aktywny udział w różnego rodzaju projektach...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-15

    OPIS STANOWISKA: rozpatrywanie reklamacji, kontakt mailowy lub telefoniczny z klientem, praca z komputerem. ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-12

    W T-Mobile masz największe możliwości – tak jak tysiące naszych zaangażowanych pracowników i miliony zadowolonych Klientów. Nasza recepta na sukces jest prosta: najlepsze warunki dla każdego. T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-12

    OPIS STANOWISKA: rozpatrywanie reklamacji, kontakt mailowy lub telefoniczny z klientem, praca z komputerem. ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-02-12

    The Reconciliation and Merchant Escalations Teams are part of the Risk Operations Team and work within the Groupon Shared Service Center, located in our Warsaw office and supporting the EMEA & APAC regions. The aim of the Risk Operations Team is...

  • o firmie

    Płock, mazowieckie 2018-02-03

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta, nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza), wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta,...