Filtruj wyniki

Miejsce pracy
      • Pokaż więcej miast
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 22.08.2017

    Jakie zadania będziesz realizować? prowadzenie telefonicznych i korespondencyjnych wyjaśnień z Klientami, Pracownikami Towarzystw i Dystrybutorów przygotowanie i wysyłka korespondencji do Uczestników Funduszy wyjaśnianie zleceń i dyspozycji...

  • Warszawa, mazowieckie 22.08.2017

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych drogą telefoniczną oraz mailową Rozpatrywanie zgłoszonych reklamacji (analiza nadesłanych materiałów, rejestr oraz podejmowanie decyzji)...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.08.2017

    Key responsibilities may include: Research Dispute / Deduction Correspond and Negotiate dispute / Deduction with Customer Perform Root Cause Analysis Route and Resolve dispute / Deductions Internally Manage and Process Disputes / Deductions...

  • Warszawa, mazowieckie 21.08.2017

    Oferujemy: Pracę w przyjaznej atmosferze, Umowę o pracę, Dużą samodzielność w działaniu, Pracę pełną wyzwań, dającą możliwość rozwoju zawodowego, Bogatą ofertę szkoleń, Pakiet benefitów pozapłacowych. ...

  • Warszawa, mazowieckie 18.08.2017

    Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych; Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych;...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi skarg i odwołań - mazowieckie

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.08.2017

    Od kandydatów oczekujemy: orientacji na Klienta, znajomości obsługi pakietu Microsoft Office (w szczególności Microsoft Excel), dużej samodzielności i asertywności w kontaktach z klientem wewnętrznym i zewnętrznym, odporności na stres i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.08.2017

    Od kandydatów oczekujemy: orientacji na Klienta, dużej samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy w zespole, otwartości, komunikatywności i nastawienia na współpracę, znajomości obsługi pakietu Microsoft...

  • Warszawa, mazowieckie 17.08.2017

    OPIS STANOWISKA: rozpatrywanie reklamacji, kontakt mailowy lub telefoniczny z klientem, praca z komputerem. ...

  • Warszawa, mazowieckie 16.08.2017

    Twój zakres obowiązków: rejestrowanie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej kompleksowa obsługa zgłoszeń reklamacyjnych na każdym etapie procesu, w tym dbanie o terminowość obsługi reklamacji redagowanie formalnych pism i odpowiedzi na nadesłane...

  • Warszawa, mazowieckie 15.08.2017

    Odpowiedzialność za udzielane odpowiedzi na reklamacje zgodnie ze standardami firmy TUI Skrupulatne prowadzenie akt reklamacyjnych zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej Aktywny udział w różnego rodzaju projektach prowadzonych w Grupie...

  • Warszawa, mazowieckie 15.08.2017

    Zadania Praca w Zespole ds. Obsługi Reklamacji i Zapytań. Udzielanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje, prośby i niestandardowe zapytania. Wsparcie merytoryczne konsultantów infolinii. Weryfikowanie reklamacji. Dbanie o terminowość obsługi...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 14.08.2017

    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta, nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza), wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta, przygotowywanie...

  • Natolin (pow. grodziski), mazowieckie 08.08.2017

    Jakie będą Twoje obowiązki? Rozpatrywanie reklamacji w zakresie technicznych i specjalistycznych zagadnień sektora Automotive Zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu obsługi klientów podczas procesu reklamacji Współpraca z innymi...

  • Warszawa, mazowieckie 07.08.2017

    Podstawowymi zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będą: Obsługa reklamacji finansowych klientów (ATM i POS) Obsługa transakcji typu Chargeback zgodnie z regulacjami organizacji płatniczych Tworzenie i analiza raportów Codzienna współpraca z...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 27.07.2017

    •Obsługa klientów PLL LOT S.A. w zakresie rezerwacji, sprzedaży i zmian biletów na połączenia własne oraz innych przewoźników, •Kompleksowa obsługa pasażerów przy nieregularnościach, •Przyjmowanie reklamacji pasażerskich, •Wystawianie innych...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się