Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Leszno (pow. warszawski zachodni), mazowieckie 2018-04-21

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: prawidłowe wystawianie dokumentów sprzedaży, prawidłowe wystawianie dokumentów wydań i przyjęć magazynowych, przygotowywanie, kompletowanie dokumentów dla poszczególnych regionów, bieżąca obsługa...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-20

    Zakres obowiązków: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku norweskim/szwedzkim lub duńskim w celu wyjaśniania nieścisłości związanych z fakturami Zapewnianie poprawności faktur Rozpatrywanie zgłoszeń i reklamacji Tworzenie raportów...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-04-20

    Za co będziesz odpowiedzialny/a: Zdalna koordynacja działań serwisowych na terenie krajów francuskojęzycznych (Francja, Belgia, Luksemburg) Wyszukiwanie i nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi partnerami serwisowymi Komunikacja z Kientem,...

  • o firmie
    3 lokalizacje 2018-04-20

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta, nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza), wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta,...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-19

    Opis stanowiska: Sprawne i terminowe rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych oraz innych zgłoszeń dotyczących obsługi posprzedażowej Weryfikacja stanu technicznego reklamowanych produktów Komunikacja z kontrahentami i konsumentami w zakresie...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-19

    Jakie będą Twoje obowiązki? Rozpatrywanie reklamacji dot. szkód majątkowych z grupy 8, 9, 13 Prowadzenie właściwej, terminowej i zgodnej ze standardami korespondencji z Klientami Bieżąca analiza i monitoring prowadzonych spraw ...

  • o firmie

    Mszczonów, mazowieckie 2018-04-19

    Nasze wymagania: znajomość MS Office dyspozycyjność, komunikatywność i spostrzegawczość książeczka sanitarno-epidemiologiczna. ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi skarg i odwołań

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-18

    Zakres odpowiedzialności profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami T-Mobile Polska kompleksowa obsługa reklamacji Klientów Postpaid/Prepaid ...

  • Włocławek, kujawsko-pomorskie 2018-04-18

    Oferujemy: Stabilne zatrudnienie Pracę w środowisku międzynarodowym Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji Prywatną opiekę medyczną Pakiet benefitów pozapłacowych (ubezpieczenie grupowe, przedświąteczne świadczenia finansowe 2 razy w roku,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-04-18

    Zakres obowiązków Rozpatrywanie reklamacji złożonych przez klientów; Przygotowywanie odpowiedzi na pisemne reklamacje klientów zgodnie z określonymi procedurami i wymaganiami; Terminowe i zgodne z przepisami realizowanie złożonej reklamacji;...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-17

    Od kandydatów oczekujemy: orientacji na Klienta, dużej samodzielności i asertywności w kontaktach z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym, odporności na stres i umiejętności podejmowania decyzji pod presją czasu, dobrej organizacji pracy własnej i...

  • Goleszów (pow. cieszyński), śląskie 2018-04-17

    Zakres odpowiedzialności: organizacja i prowadzenie prac serwisowych w terenie - głównie za granicą; prowadzenie korespondencji reklamacyjnej z Klientami, firmami podwykonawczymi i dostawcami; identyfikacja i eliminacja przyczyn reklamacji;...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-04-17

    What will you do? As a Junior Specialist in Disputes Team with Italian you will be managing customer queries and learning to solve complex cases. Answering to customers queries via email/phone Analyzing cases and provide to the customer a...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-16

    OPIS STANOWISKA: rozpatrywanie reklamacji, kontakt mailowy lub telefoniczny z klientem, praca z komputerem. ...

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 2018-04-16

    pozytywna i profesjonalna komunikacja z klientami końcowymi w języku niemieckim (kontakt telefoniczny i e-mailowy), profesjonalna i asertywna komunikacja z dostawcami w procesie reklamacyjnym, dokumentacja działań w bazach danych oraz systemach...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-15

    Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych; Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych;...

  • Żywiec, śląskie 2018-04-14

    Opis stanowiska: koordynowanie i wsparcie procesów reklamacji gwarancyjnych, współpraca z Inż. Jakości w zakładach oraz innymi wydziałami w celu monitorowania przyczyn reklamacji, nadzorowanie procesu reklamacji gwarancyjnych zgodnie ze...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-04-13

    Miejsce pracy: mCentrum Operacji, ul. Traktorowa 143 Główne zadania: realizacja reklamacji tworzenie raportów i statystyk ilościowych i jakościowych operacje księgowe na rachunkach klientów kontakt telefoniczny z klientem ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-13

    Jakie zadania czekają Ciebie na tym stanowisku? przed Tobą prowadzenie telefonicznych i korespondencyjnych wyjaśnień z Klientami, Pracownikami Towarzystw i Dystrybutorów przygotowanie i wysyłka korespondencji do Uczestników Funduszy wyjaśnianie...

  • Tychy, śląskie 2018-04-13

    Zakres obowiązków: Bieżąca analiza reklamacji gwarancyjnych oraz współpraca z klientami (kontakt telefoniczny, mailowy, praca w portalach klienta), Udział w monitorowaniu jakości produktu poprzez regularne rozliczanie wniosków gwarancyjnych,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-04-13

    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie i rozwiązywanie sytuacji nietypowych związanych z zatrudnionym personelem opiekuńczym udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez Klientów z Niemiec i Polski bieżący...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-10

    Od kandydatów oczekujemy: orientacji na Klienta, dużej samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy w zespole, otwartości, komunikatywności i nastawienia na współpracę, znajomości obsługi pakietu Microsoft...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-09

    Zakres obowiązków : obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych monitoring ryzyka transakcji aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i operacyjnych, w tym...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-04-09

    W nowej roli będziesz odpowiedzialny za biznesową obsługę klienta niemieckojęzycznego w zakresie reklamacji - główne zadania to przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji serwisowych e-mailowo oraz telefonicznie zgodnie z procesami obowiązującymi w...

  • o firmie

    Toruń, kujawsko-pomorskie 2018-04-08

    Do głównych zadań osoby zatrudnionej będzie należeć: Wybrana za: Organizacja pracy biura i Regionalnego Dyrektora Sprzedaży (koordynacja kalendarza, podróże służbowe, logistyka spotkań); Koordynacja współpracy biura regionalnego z podległymi...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-04-06

    Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa reklamacji, skarg i zażaleń klienta zewnętrznego kontakt z klientem w zakresie zgłoszonych reklamacji przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i rejestrowanie ich w bazie reklamacyjnej rzetelna i terminowa...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-04-02

    W Play pracujesz z ludźmi, którzy dają się lubić i wspierają „nowych" od pierwszego dnia. Nie mamy dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania. Jeżeli ludzie rozumieją, co im tłumaczysz, budujesz trwałe relacje i...