Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-17

    OPIS STANOWISKA: rozpatrywanie reklamacji, kontakt mailowy lub telefoniczny z klientem, praca z komputerem. ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi skarg i odwołań

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-17

    Key responsibilities may include: Research Dispute / Deduction Correspond and Negotiate dispute / Deduction with Customer Perform Root Cause Analysis Route and Resolve dispute / Deductions Internally Manage and Process Disputes / Deductions...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-16

    Twój zakres obowiązków: rejestrowanie zgłoszeń w bazie reklamacyjnej kompleksowa obsługa zgłoszeń reklamacyjnych na każdym etapie procesu, w tym dbanie o terminowość obsługi reklamacji redagowanie formalnych pism i odpowiedzi na nadesłane...

  • Łódź, łódzkie 2017-08-16

    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na stanowisku administratora ds. zarządzania informacją będzie odpowiedzialna m.in za odpowiadanie na zapytania i reklamacje (mailowe i telefoniczne) zagranicznych klientów firmy związane z niedoręczonymi...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-08-16

    Zakres odpowiedzialności: koordynacja sprzedaży przez Internet i telefon (przyjmowanie i przygotowanie zamówień, nadzorowanie płatności) zarządzanie procesem reklamacji (przyjmowanie reklamacji, kontakt z dostawcami, rozwiązywanie reklamacji,...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2017-08-15

    Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za: terminowe i rzetelne rozpatrywanie skarg i reklamacji Klientów zgodnie z rygorami Ustawy o Rozpatrywaniu Reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym oraz wewnętrznymi wytycznymi...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-15

    Odpowiedzialność za udzielane odpowiedzi na reklamacje zgodnie ze standardami firmy TUI Skrupulatne prowadzenie akt reklamacyjnych zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej Aktywny udział w różnego rodzaju projektach prowadzonych w Grupie...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2017-08-15

    Jako Konsultant będziesz odpowiedzialna/y za obsługę korespondencji mailowej i wsparcie klientów, reagując na zapytania dotyczące zakupów, reklamacji lub zwrotu produktów. Twoje zadanie będą także polegać na przetwarzaniu i ochronie danych...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-15

    Zadania Praca w Zespole ds. Obsługi Reklamacji i Zapytań. Udzielanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje, prośby i niestandardowe zapytania. Wsparcie merytoryczne konsultantów infolinii. Weryfikowanie reklamacji. Dbanie o terminowość obsługi...

  • o firmie

    Łódź (okolice), Natolin (pow. łódzki wschodni), łódzkie 2017-08-15

    Twoje zadania i odpowiedzialność Rejestrowanie, rozpatrywanie i wyjaśnienie wszelkich niejasności związanych z procesem reklamacji Dbanie o terminowość rozpatrywania reklamacji zgodnie z ustaleniami ze strony klienta Współpraca z działem operacji...

  • o firmie

    Poznań, Głuchowo (pow. poznański), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 2017-08-15

    Twoją rolą będzie: rozpatrywanie reklamacji od Klientów biznesowych, telefoniczna i mailowa obsługa Klientów - również w języku angielskim, współpraca z innymi działami oraz oddziałami firmy, wprowadzanie danych do systemu operacyjnego,...

  • 2 - 4 tys. zł brutto

    Środa Śląska (okolice), Błonie (pow. średzki), dolnośląskie 2017-08-14

    Osoba na tym stanowisku zajmować się będzie m.in.: bieżącym rozpatrywaniem zwrotów i reklamacji Klientów b2b i b2c, kontaktem z Klientem, weryfikacją towaru przekazanego do reklamacji, współpracą z pozostałymi działami przedsiębiorstwa,...

  • Poznań (okolice), Robakowo (pow. poznański), wielkopolskie 2017-08-14

    Twoją rolą będzie: obsługa klienta w zakresie rozpatrywania reklamacji związanych ze szkodami transportowymi przygotowywanie dokumentów dla klientów spółki kontakt mailowy i telefoniczny z klientem ...

  • o firmie
    4 lokalizacje 2017-08-14

    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta, nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza), wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta, przygotowywanie...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-08-13

    Our international Customer Service Complaint Handling Team of young language and international relations professionals is waiting for you NOW if you speak English and at least 1 additional European language:...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-08-11

    Our international Customer Service Complaint Handling Team of young language and international relations professionals is waiting for you NOW if you speak English+ French on a high level. Apply to take this excellent opportunity to be in touch...

  • Lublin, lubelskie 2017-08-10

    Zakres obowiązków : Kontrola nad prawidłową realizacją dostaw do klienta, Wsparcie procesu reklamacyjnego, Praca w systemie SAP, Obsługa dokumentacji w języku angielskim, Przygotowywanie raportów, bieżących analiz, Obsługa obiegu dokumentów...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2017-08-09

    What will you do on board? Collect all necessary documentation and organize it to start legal proceedings Review, process, and examine submitted claims in a timely manner Prepare case summaries and organize materials for case reviews Review...

  • Natolin (pow. grodziski), mazowieckie 2017-08-08

    Jakie będą Twoje obowiązki? Rozpatrywanie reklamacji w zakresie technicznych i specjalistycznych zagadnień sektora Automotive Zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu obsługi klientów podczas procesu reklamacji Współpraca z innymi...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-07

    Podstawowymi zadaniami osoby zatrudnionej na stanowisku będą: Obsługa reklamacji finansowych klientów (ATM i POS) Obsługa transakcji typu Chargeback zgodnie z regulacjami organizacji płatniczych Tworzenie i analiza raportów Codzienna współpraca z...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-08-04

    Job description Perform C2C tasks according to the defined desktop procedures and defined targets; Actively identify improvement areas and propose new solutions; Provide assistance to other team members, including new joiners training, ensuring...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-03

    Jeżeli zgadzasz się, że to o Tobie: jestem osobą skrupulatną i sumienną jestem osobą skupioną na szczegółach jestem osobą cierpliwą cechuje mnie uczciwość i punktualność chcę pracować w miłym i przyjaznym zespole Dołącz do nas! ...

  • łódzkie 2017-08-01

    Zakres obowiązków: obsługa procesu reklamacyjnego w oparciu o obowiązujące procedury w tym: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, prowadzenie rejestru zgłoszeń reklamacyjnych w rozbiciu na inwestycje, w tym ewidencjonowanie usterek w systemie...

  • o firmie
    3 lokalizacje 2017-07-31

    •Obsługa klientów PLL LOT S.A. w zakresie rezerwacji, sprzedaży i zmian biletów na połączenia własne oraz innych przewoźników, •Kompleksowa obsługa pasażerów przy nieregularnościach, •Przyjmowanie reklamacji pasażerskich, •Wystawianie innych...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-07-27

    •Obsługa klientów PLL LOT S.A. w zakresie rezerwacji, sprzedaży i zmian biletów na połączenia własne oraz innych przewoźników, •Kompleksowa obsługa pasażerów przy nieregularnościach, •Przyjmowanie reklamacji pasażerskich, •Wystawianie innych...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się