Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 22.01.2018

    Cel stanowiska Rozpatrywanie reklamacji finansowych dotyczących transakcji dokonanych w sieci Euronet. ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.01.2018

    The Reconciliation and Merchant Escalations Teams are part of the Risk Operations Team and work within the Groupon Shared Service Center, located in our Warsaw office and supporting the EMEA & APAC regions. The aim of the Risk Operations Team is...

  • Wrocław (okolice), Błonie (pow. średzki), dolnośląskie 22.01.2018

    Zakres obowiązków: Opracowywanie i akceptowanie reklamacji klienta Nadzór nad dokumentacją reklamacyjną Eliminacja błędów jakościowych Współpraca z innymi działami w firmie oraz zagranicznymi oddziałami Wymagania: Wykształcenie wyższe techniczne...

  • Kraków, małopolskie 22.01.2018

    Zadania na stanowisku: Przyjmowanie i weryfikacje zgłoszeń reklamacyjnych od klientów polskich i zagranicznych Rejestrację w systemie przyjmowanych zgłoszeń-reklamacji Wystawianie zapotrzebowania na produkty i części dla serwisantów Ścisła...

  • Warszawa, mazowieckie 21.01.2018

    Obowiązki: Analizowanie zgłoszonych reklamacji pod kątem przyczyny powstania problemu Przygotowywanie propozycji rozpatrzenia reklamacji oraz podejmowanie decyzji reklamacyjnych, w oparciu o zebrane informacje i dokumenty Przygotowywanie...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi skarg i odwołań

    Tak, chcę!

  • wielkopolskie 20.01.2018

    Zadania: Poszukujemy osób do pracy w dziale obsługi posprzedażowej. Pracownicy będą odpowiedzialni za kontakt mailowy i telefoniczny z klientem francuskojęzycznym przyjmowanie i rozpatrywanie składanych reklamacji, szukanie najlepszych rozwiązań...

  • Wrocław, dolnośląskie 20.01.2018

    We are seeking Product Complaints Representatives with highly proficient level English plus French language skills who as a member of Product Complaints team will be responsible for handling our medical products related complaints reported by our...

  • Wrocław, dolnośląskie 19.01.2018

    Our international Customer Service Complaints Handling Team of young language and international relations professionals is waiting for you NOW if you speak English+ another commonly used European language on a high level. Apply to take this...

  • Wrocław, dolnośląskie 19.01.2018

    Are you a candidate interested in the world of medical devices and have already gained some practical experience related to laboratory or other healthcare instruments? If You have good basic understanding of medical technology and if You are...

  • Warszawa, mazowieckie 19.01.2018

    Główne zadania: Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania...

  • Wejherowo (okolice), Luzino (pow. wejherowski), pomorskie 19.01.2018

    Opis stanowiska: Praca zatrudnionej osoby polegać będzie na kompleksowej obsłudze procesów reklamacyjnych. ...

  • Tarnowo Podgórne (pow. poznański), wielkopolskie 18.01.2018

    Osoba na tym stanowisku zapewnia efektywną obsługę procesu reklamacji, z zachowaniem dbałości o jakość obsługi, poziom kosztów oraz budowanie dobrych relacji z klientami spółki. W szczególności odpowiada za: osobisty kontakt z klientami (w...

  • Milicz, dolnośląskie 18.01.2018

    Opis stanowiska: obsługa procesów reklamacyjnych – przyjmowanie zgłoszeń, wprowadzanie do systemu, rozpatrywanie i wyjaśnianie wszelkich niejasności związanych z procesem reklamacji dbanie o terminowość rozpatrywania reklamacji kontrola i...

  • o firmie
    2 lokalizacje 18.01.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta, nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza), wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta,...

  • 3 lokalizacje 17.01.2018

    Zakres odpowiedzialności: Obsługa procesu reklamacyjnego w Oddziale Przeprowadzanie oględzin wskazanych wad lokali oraz części wspólnych inwestycji Bieżąca komunikacja z Klientami oraz Wspólnotami Mieszkaniowymi w procesie reklamacyjnym...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Głuchowo (pow. poznański), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki) (okolice), wielkopolskie 17.01.2018

    Do Twoich głównych zadań należeć będzie: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów , rozpatrywanie reklamacji Klientówbiznesowych, współpraca z innymi działami oraz oddziałami firmy, wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, sporządzanie...

  • Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Zakres obowiązków : obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i operacyjnych, w tym projektów międzynarodowych,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Zakres obowiązków: Rozpatrywanie skarg i odwołań od decyzji dotyczących szkód/roszczeń komunikacyjnych, Bezpośrednia i telefoniczna obsługa Klientów w zakresie zgłoszeń oraz likwidacji szkód/roszczeń, a także reklamacji Przygotowywanie odpowiedzi...

  • o firmie

    Nowa Wieś Wrocławska (pow. wrocławski), dolnośląskie 14.01.2018

    Kluczowe zadania: Przyjmowanie oraz weryfikacja dokumentów od kierowców, Rozliczanie kierowców z dokumentów dołączonych do listów przewozowych (dotyczące również opakowań) oraz z opakowań zwrotnych, Archiwizacja dokumentów dołączonych do...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 14.01.2018

    Zakres obowiązków: rozpatrywanie skarg i odwołań od decyzji dotyczących szkód z majątku indywidualnego oraz małych i średnich przedsiębiorstw; bezpośrednia i telefoniczna obsługa Klientów w zakresie zgłoszeń oraz likwidacji szkód, a także...

  • Warszawa, mazowieckie 13.01.2018

    You will be responsible for: Handling incoming phone calls/ e-mails from customers Analyzing and resolving most common enquiries Dealing with complaints Delivering high quality standard service to customers Providing information about the...

  • Warszawa, mazowieckie 09.01.2018

    OPIS STANOWISKA: rozpatrywanie reklamacji, kontakt mailowy lub telefoniczny z klientem, praca z komputerem. ...