Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 23.10.2018

    O kazja do sprawdzenia się w zadaniach takich jak: udzielanie informacji oraz pomocy merytorycznej obsługa i wyjaśnianie zgłoszeń oraz reklamacji klientów monitorowanie zdarzeń w systemach i reagowanie na nie współpraca z II linią wsparcia...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 23.10.2018

    Obo­wiązki: przyjmowanie i analiza zgłoszeń reklamacyjnych uzgodnienia miejsca i sposobu naprawy pojazdów realizacja i nadzór nad następstwami finansowymi reklamacji bieżący kontakt z Klientem w zakresie obsługi reklamacji współpraca z innymi...

  • Warszawa, mazowieckie 23.10.2018

    Od kandydatów oczekujemy: orientacji na Klienta, dużej samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy w zespole, otwartości, komunikatywności i nastawienia na współpracę, znajomości obsługi pakietu Microsoft...

  • Łódź, łódzkie 23.10.2018

    Obowiązki: - codzienny kontakt z klientem w języku czeskim i angielskim - analizowanie i rozwiązywanie problemów - odpowiadanie na zapytania i reklamacje mailowe i telefoniczne zagranicznych klientów ...

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 22.10.2018

    ZADANIA: prowadzenie postępowania reklamacyjnego i nadzór nad realizacją zgłoszeń reklamacyjnych do dostawców krajowych i zagranicznych, rejestracja niezgodności w systemie, rejestracja czasu usunięcia usterki oraz kosztów z tego tytułu...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi skarg i odwołań

    Tak, chcę!

  • Wrocław, Siechnice, dolnośląskie 22.10.2018

    Co możesz zyskać, przesyłając nam swoją Aplikację? Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Atrakcyjne wynagrodzenie Prywatną opiekę medyczną Ubezpieczenie na życie Szkolenia i kursy zawodowe Pakiet szkoleń wdrożeniowych Przyjazne środowisko...

  • 2 lokalizacje 22.10.2018

    Zakres obowiązków wsparcie Klientów firmy w zakresie technicznym koordynacja procesów napraw i gwarancji dbałość o prawidłową obsługę Klienta, rozwiązywanie sytuacji konfliktowych przyjmowanie zwrotów przygotowywanie raportów (Customer's...

  • Łódź, łódzkie 21.10.2018

    Zakres obowiązków obejmuje: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych; rozpatrywanie reklamacji; wprowadzanie reklamacji do systemu komputerowego; prowadzenie korespondencji reklamacyjnej; kontakt z Grupami Asortymentowymi; zlecania do wysyłki paczek...

  • Warszawa, mazowieckie 21.10.2018

    Porozmawiaj z Emplobotem Jeśli masz ochotę na: Rozpatrywanie reklamacji Analizę dokumentacji szkód i spraw sądowych Negocjowanie i zawieranie ugód Udzielanie bieżących porad i opracowywanie wytycznych ...

  • Gniezno (okolice), Poznań (okolice), Śrem (okolice), Środa Wielkopolska (okolice), Kostrzyn (okolice), Robakowo (pow. poznański), wielkopolskie 21.10.2018

    Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za rozpatrywanie reklamacji dotyczących dekoracji produktowych, a w szczególności za: analizę zgłoszonych problemów oraz podjęcie decyzji o zasadności reklamacji, znalezienie rozwiązania dla klienta i...

  • o firmie

    Poznań, Złotniki (pow. poznański), wielkopolskie 20.10.2018

    Twoje zadania: bezpośredni kontakt z francuskojęzycznymi klientami firmy na każdym etapie rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych, kompleksowa obsługa zgłaszanych reklamacji, aktywne rozpoznawanie problemów i szukanie najlepszych rozwiązań dla...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 20.10.2018

    ALSO Polska Sp. z o. o. należy do ALSO Holding AG (Emmen, Szwajcaria). Ponad 4000 osób z 44 krajów tworzy zaangażowany zespół pracowników. Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych poprzez nadawanie numerów zgłoszeń; Kontakt z klientem /...

  • Stryków, łódzkie 19.10.2018

    ALSO Polska Sp. z o. o. należy do ALSO Holding AG (Emmen, Szwajcaria). Ponad 4000 osób z 44 krajów tworzy zaangażowany zespół pracowników. Jakie będą Twoje obowiązki? Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych poprzez nadawanie numerów zgłoszeń Weryfikacja...

  • Warszawa, mazowieckie 19.10.2018

    Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych Visa i MasterCard; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 19.10.2018

    Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za: monitorowanie i podwyższanie jakości rozmów negocjatorów telefonicznych, udzielanie informacji zwrotnych w zakresie prowadzonych działań, szkolenia i coachingi udzielane specjalistom pracującym w...

  • Warszawa, mazowieckie 19.10.2018

    Czym będziesz się u nas zajmował/a? Pełną obsługą procesu reklamacji oraz analizą źródeł powstawania reklamacji; Przyjmowaniem zgłoszeń reklamacyjnych i interwencyjnych oraz analizą spraw; Wdrażaniem działań naprawczych zmierzających do...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.10.2018

    Zakres obowiązków: Rozpatrywanie skarg i reklamacji złożonych przez klientów Przygotowywanie odpowiedzi na pisemne reklamacje klientów zgodnie z określonymi procedurami i wymaganiami Dbanie o terminową realizację zgłoszeń Współpraca z innymi...

  • Goleszów (pow. cieszyński), śląskie 18.10.2018

    Zakres odpowiedzialności organizacja i prowadzenie prac serwisowych w terenie - głównie za granicą; prowadzenie korespondencji reklamacyjnej z Klientami, firmami podwykonawczymi i dostawcami; identyfikacja i eliminacja przyczyn reklamacji;...

  • Wrocław, dolnośląskie 18.10.2018

    Opis stanowiska: Przyjmowanie, bieżące ewidencjonowanie oraz weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych Terminowe przekazywanie dokumentów i informacji związanych z reklamacjami do odpowiednich działów Przeprowadzanie kontroli jakości produktów...

  • Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Obsługa spraw reklamacyjnych klientów - B2C, wpływających drogą elektroniczną oraz pisemną (rozpatrywanie spraw oraz prowadzenie korespondencji) Nadzór nad terminową realizacją...

  • Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    Opis stanowiska: Obsługa wpływających zgłoszeń reklamacyjnych, zgodnie z procesami i umowami, Bieżąca komunikacja mailowa z klientami, Obsługa i kontrola wprowadzanych danych – praca w systemie MS Axapta, Przygotowywanie tygodniowych/miesięcznych...

  • Wrocław, dolnośląskie 18.10.2018

    Dla naszego klienta, dynamicznie rozwijającej się, globalnej korporacji z branży medycznej poszukujemy osoby na stanowisko Junior Product Complaint Representative z językiem niemieckim. Do Twoich obowiązków należeć będzie rozpatrywanie reklamacji...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    Obsługa spraw reklamacyjnych klientów PLL LOT i Star Alliance (rozpatrywanie spraw i prowadzenie korespondencji) Prowadzenie korespondencji z ULC w sprawach rozpatrywanych przez Komisję Ochrony Praw Pasażerów ...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Zadania: Codzienny kontakt z klientem w języku niemieckim przez telefon i e-mail Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji dotyczących fakturowania Ustalanie priorytetow wśród nadsyłanych zgłoszeń Komunikacja wewnętrzna między działami w celu...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.10.2018

    Główne zadania jakie na Ciebie czekają: obsługa wpływających drogą elektroniczną i telefoniczną spraw reklamacyjnych klientów, weryfikacja dokumentacji reklamacyjnej koordynowanie realizacji otrzymanych zgłoszeń reklamacyjnych, dbanie o terminową...

  • Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Opis stanowiska: przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów, przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski,...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    Your tasks at the GIVT board: Answering customer inquiries regarding the handling of their affairs Handling of incoming and outgoing correspondence via different channels Verification of collected documents Preparing and completing needed...

  • Wrocław (okolice), Biskupice Podgórne (pow. wrocławski), dolnośląskie 16.10.2018

    Zakres obowiązków: Przegląd reklamacji i ich analiza Weryfikacji produktów zgodnie z obowiązującą specyfikacją Przeprowadzanie prób i testów jakościowych (w tym testy niszczące) Sporządzanie bieżącej dokumentacji, raportów z zakresu kontroli...

  • Łódź, łódzkie 15.10.2018

    Zakres obowiązków: Pełna obsługa procesu reklamacyjnego Rozpatrywanie reklamacji w zakresie technicznych i specjalistycznych zagadnień sektora Automotive Obsługa Klienta (telefoniczna i mailowa) w zakresie prowadzonych reklamacji Współpraca z...

  • Wrocław, dolnośląskie 14.10.2018

    Pracują z nami będziesz odpowiedzialny za: Kompleksową obsługę spraw w postępowaniach karnych, Rozstrzyganie zasadności żądań i wniosków w zakresie ochrony danych osobowych, Klasyfikację oraz rozstrzyganie zasadności reklamacji i wniosków...

  • Chorzów, śląskie 14.10.2018

    Czym będziesz zajmował/a się na tym stanowisku: bieżącym rozpatrywaniem reklamacji w zakresie przydzielonym przez przełożonego towarzyszeniem specjalistom technicznym dostawcy w trakcie weryfikacji reklamacji kontaktem telefonicznym oraz mailowy...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 12.10.2018

    Pracując w Departamencie Obsługi Skarg Klienta masz realny wpływ na podniesienie jaskości usług Banku oraz zwiększenie satysfakcji Klientów. Rejestrujesz wpływające skargi Klientów Obsługujesz reklamacje Zgłaszasz nieprawidłowości ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 09.10.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych monitoring ryzyka transakcji aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i...