Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 22.05.2018

    Jakie zadania czekają Ciebie na tym stanowisku? przed Tobą prowadzenie telefonicznych i korespondencyjnych wyjaśnień z Klientami, Pracownikami Towarzystw i Dystrybutorów przygotowanie i wysyłka korespondencji do Uczestników Funduszy wyjaśnianie...

  • 2 - 4 tys. zł brutto o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.05.2018

    Twoja praca będzie polegała na: Kompleksowej obsłudze infolinii dla Klienta zewnętrznego Przyjmowaniu wpływających zgłoszeń, wniosków i reklamacji Realizacji ankiet do Klientów Umawianiu spotkań Klientów z przedstawicielami naszej firmy...

  • Warszawa, mazowieckie 21.05.2018

    Zakres obowiązków: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku norweskim/szwedzkim lub duńskim w celu wyjaśniania nieścisłości związanych z fakturami Zapewnianie poprawności faktur Rozpatrywanie zgłoszeń i reklamacji Tworzenie raportów...

  • Warszawa, mazowieckie 21.05.2018

    Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych; Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych;...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi skarg i odwołań - Warszawa

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 19.05.2018

    Zadania na stanowisku: Odpowiedzialność za udzielane odpowiedzi na reklamacje zgodnie ze standardami firmy TUI Skrupulatne prowadzenie akt reklamacyjnych zarówno w formie elektronicznej jak i papierowej Aktywny udział w różnego rodzaju projektach...

  • Warszawa, mazowieckie 17.05.2018

    Opis stanowiska: przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów, przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 14.05.2018

    Obsługa spraw reklamacyjnych klientów PLL LOT i Star Alliance (rozpatrywanie spraw i prowadzenie korespondencji) Prowadzenie korespondencji z ULC w sprawach rozpatrywanych przez Komisję Ochrony Praw Pasażerów ...

  • Warszawa, mazowieckie 11.05.2018

    Główne zadania na stanowisku: Wystawienie faktur oraz faktur korygujących Weryfikacja poprawności faktur sprzedaży i faktur zakupu Wyjaśnianie niezgodności faktury z zamówieniem lub z przyjęciem na stan magazynowy Wyjaśnianie sald dotyczących...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 04.05.2018

    Twoje zadania: Wsparcie sieci sprzedaży w zakresie obsługi reklamacji Współpraca z serwisami zewnętrznymi Obsługa wewnętrznych systemów reklamacyjnych Ścisła współpraca z innymi działami firmy ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 03.05.2018

    W Play pracujesz z ludźmi, którzy dają się lubić i wspierają „nowych" od pierwszego dnia. Nie mamy dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania. Jeżeli ludzie rozumieją, co im tłumaczysz, budujesz trwałe relacje i...

  • Warszawa, mazowieckie 26.04.2018

    Zakres obowiązków : obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych monitoring ryzyka transakcji aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i operacyjnych, w tym...