reklama

Praca specjalista ds. obsługi systemu e-commerce

Mamy dla Ciebie 65 ofert
    • Warszawa
    Zadania: prowadzenie AB testów, optymalizację conversion rate strony internetowej obsługę CMS, zmianę i optymalizację wyświetlania banerów na stronie analizę danych za pomocą Google Analytics aktualizację danych dotyczących prowadzonych promocji...
    opublikowana: 19 stycznia 2019
    • Piła
    Głównym celem pracy osoby na tym stanowisku, będzie budowanie profesjonalnego wizerunku firmy oraz promowanie produktów i usług firmy w Internecie. GŁÓWNE OBOWIĄZKI Zarządzanie treścią serwisów internetowych i obsługa systemu CMS Worpress....
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Gdańsk
    Obowiązki: Dodawanie nowych produktów oraz edycja opisów produktów istniejących, Dokonywanie korekt oraz aktualizacji istniejących opisów, Dbałość o właściwą kategoryzację produktów – uporządkowanie produktów zgodnie z drzewem kategorii, Aktywne...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Budzyń (pow. chodzieski)
    Opis stanowiska: Nadzór nad rozwojem marki Organizacja uczestnictwa w targach (stoiska, zgłoszenie uczestnictwa) krajowych i zagranicznych Prowadzenie strony internetowej oraz kampanii w mediach tradycyjnych (np. prasa) i mediach...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Poznań
    Rola: współtworzenie strategii digitalizacji marki na rynek polski wdrażanie rozwiązań z zakresu nowych technologii służących lepszej obsłudze i doświadczeniu klienta nadzór i optymalizacja narzędzi digitalowych marki zarządzanie projektami...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Poznań
    Twoje zadania: nadzór nad pracą zespołu specjalistów obsługi zgłoszeń (rekrutacja, wdrażanie, organizacja pracy, szkolenia, motywowanie) aktywny udział w rozwoju efektywnej obsługi klientów i użytkowników aplikacji mobilnej „żappka”...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    Czym będziesz zajmować się na co dzień? Współtworzeniem i wdrażaniem strategii rozwoju najnowocześniejszego portalu internetowego dedykowanego sklepom spożywczym, Tworzeniem, zarządzaniem i rozwojem relacji z producentami rynku FMCG, Redagowaniem...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Katowice
    Główne zadania i obowiązki: przyjęcie ruchu przychodzącego oraz prowadzenie rozmów handlowych w systemach online (zapytania ofertowe, ruch na portalach społecznościowych), kreowanie polityki i wizerunku firmy w nowych mediach, rekomendowanie i...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Warszawa
    Opis stanowiska pracy: Profesjonalna telefoniczna i mailowa obsługa klienta. Bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych - przyjmowanie zamówień, weryfikacja zamówień, zmiana statusów, pakowanie i wysyłka zamówień. Sprawna realizacja wymiany...
    opublikowana: 18 stycznia 2019
    • Kraków
    Jeśli masz doświadczenie w pracy przy projektach marketingowych, generowaniu leadów sprzedażowych B2B, jesteś kreatywny i nastawiony na wyniki, a ponadto analiza danych kojarzy Ci się z przyjemnością i logicznym wyciąganiem twórczych wniosków, to...
    opublikowana: 17 stycznia 2019
reklama