Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi zgłoszeń i reklamacji

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 2018-09-23

    Zakres obowiązków: Pełna obsługa procesu reklamacyjnego, Obsługa wpływających zgłoszeń reklamacyjnych, zgodnie z procedurami i umowami, Obsługa i kontrola wprowadzanych danych – praca w systemie SAP/MS Excel Przygotowywanie...

  • o firmie

    Błonie, Warszawa, mazowieckie 2018-09-22

    Likwidacja szkód i reklamacji zgodnie z wdrożonymi procedurami i zasadami postępowania w branży TSL Prowadzenie rejestrów dotyczących szkód i reklamacji oraz okresowa ich weryfikacja Weryfikacja i akceptacja dokumentacji szkodowej pod kątem jej...

  • Opole, opolskie 2018-09-21

    Opis stanowiska: Przyjmowanie, rejestracja oraz weryfikacja zgłoszonych niezgodności Koordynacja realizacji zleceń reklamacyjnych Przygotowywanie dokumentów produkcyjnych oraz logistycznych Prowadzenie analiz na bazie prowadzonych rejestrów...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-20

    Opis stanowiska: Sprawne i terminowe rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych oraz innych zgłoszeń dotyczących obsługi posprzedażowej Weryfikacja stanu technicznego reklamowanych produktów Komunikacja z kontrahentami i konsumentami w zakresie...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-09-15

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie między innymi: obsługa korespondencji oraz rejestracja reklamacji Klientów, obsługa dokumentów reklamacyjnych oraz odpowiedź na zgłoszenia Klientów, współpraca z działami/ oddziałami...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-09-04

    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało : Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad realizacją reklamacji w dziale e-commerce (przyjmowanie, zgłaszanie do producentów, rozpatrywanie); Przygotowywanie...