Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Poznań (okolice), wielkopolskie 18.07.2018

    Zadania: bezpośredni kontakt z francuskojęzycznymi klientami firmy na całym etapie rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych, kompleksowa obsługa reklamacji zgłaszanych przez klientów firmy, kontakt z działami firmy w zakresie obsługi zgłoszeń...

  • Łódź, łódzkie 18.07.2018

    Zakres obowiązków obejmuje: Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych; Rozpatrywanie reklamacji; Korespondencja reklamacyjna; Wprowadzanie reklamacji do systemu komputerowego; Kontakt z Grupami Asortymentowymi; Zlecania do wysyłki paczek...

  • Świecie, kujawsko-pomorskie 17.07.2018

    Głównym obowiązkiem osoby na tym stanowisku będzie zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klientów, w ramach zdefiniowanych/ wdrożonych strategii i standardów oraz zapewnienie prawidłowości przyjmowania i realizacji zamówień. Do obowiązków...

  • Warszawa, mazowieckie 16.07.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie między innymi: obsługa korespondencji oraz rejestracja reklamacji Klientów, obsługa dokumentów reklamacyjnych oraz odpowiedź na zgłoszenia Klientów współpraca z działami/ oddziałami...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. obsługi zgłoszeń i reklamacji

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 13.07.2018

    Jako Starszy Specjalista ds. reklamacji, będziesz odpowiedzialny za: Obsługę zapytań i reklamacji związanych z m.in przelewami, opłatami, zleceniami stałymi, poleceniem zapłaty, zmianami demograficznymi, transakcjami wypłat i wpłat, odsetkami itp...

  • o firmie

    Łódź (okolice), Stryków, łódzkie 13.07.2018

    Opis stanowiska: Obsługa Klientów w zakresie rozpatrywania reklamacji zgodnie z przyjętymi standardami; Przygotowywanie analiz i raportów statusu zwrotów Klientów zgodnie ze standardami i narzędziami firmy; Wsparcie dla zespołów sprzedaży i...

  • 5 lokalizacji 09.07.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta, nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza), wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta,...