reklama

Praca specjalista ds. obsługi zgłoszeń i reklamacji, Polska

Mamy dla Ciebie 18 ofert
    • Runów (pow. piaseczyński)
    Opis stanowiska: Specjalista ds. jakości i reklamacji odpowiedzialny będzie za obsługę posprzedażową, dotyczącą głównie jakości oraz reklamacji produktów gotowych. Zakres obowiązków: zabezpieczenie jakości produktów gotowych oraz działania...
    opublikowana: 23 marca 2019
    • Warsaw, Warszawa
    JAK WYGLĄDA PRACA NA +? Jeśli jesteś zainteresowany zdobywaniem nowej wiedzy i rozwijaniem swoich umiejętności, zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie aktywne wspieranie procesów...
    opublikowana: 23 marca 2019
    • 2 lokalizacji
    Obo­wiązki: przyjmowanie i analiza zgłoszeń reklamacyjnych uzgodnienia miejsca i sposobu naprawy pojazdów realizacja i nadzór nad następstwami finansowymi reklamacji bieżący kontakt z Klientem w zakresie obsługi reklamacji współpraca z innymi...
    opublikowana: 22 marca 2019
    • Będzin
    Opis stanowiska: Obsługa Klientów z niebezpośrednich kanałów kontaktu - strona www, e-mail, e-BOK, Contact Center, poczta tradycyjna; Rozpatrywanie zgłoszeń i reklamacji; Redagowanie pism oraz informacji zwrotnej do Klienta; Współpraca ze...
    opublikowana: 22 marca 2019
    • Bydgoszcz
    Zadania: Bieżąca weryfikacja zgodności zapisów umów serwisowych z warunkami kontraktu, zawartego pomiędzy PESA a Klientem Wystawienie reklamacji do dostawcy (usługodawcy) na usuniecie zgłoszenia reklamacyjnego, Realizacja zadań w zakresie...
    opublikowana: 21 marca 2019
    • Zamość
    Opis stanowiska: Weryfikacja zgłoszonych reklamacji Podejmowanie decyzji o zasadności zgłoszonych reklamacji Udzielanie odpowiedzi na reklamacje Realizacja praw podmiotów danych zgodnie z RODO, udzielanie odpowiedzi na wnioski Kontakty z organami...
    opublikowana: 21 marca 2019
    • Poznań
    Co będzie należało do Twoich obowiązków? Przyjmowanie, weryfikacja i realizacja zgłoszeń reklamacyjnych; Monitorowanie terminów oraz etapów realizacji reklamacji; Współpraca z biurem obsługi klienta, działem wsparcia sprzedaży oraz z...
    opublikowana: 21 marca 2019
    • 3 lokalizacji
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę klienta według standardów Firmy TERG Media Expert, tj. m.in. za prowadzenie korespondencji z Klientem oraz obsługę telefoniczną Klienta, a także inne zadania....
    opublikowana: 20 marca 2019
    • Będzin
    Opis stanowiska: Obsługa Klientów z niebezpośrednich kanałów kontaktu - strona www, e-mail, e-BOK, Contact Center, poczta tradycyjna; Rozpatrywanie zgłoszeń i reklamacji; Redagowanie pism oraz informacji zwrotnej do Klienta; Współpraca ze...
    opublikowana: 18 marca 2019
    • 2 lokalizacji
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;...
    opublikowana: 18 marca 2019
reklama