reklama

Praca specjalista ds. pr, Warszawa

Mamy dla Ciebie 59 ofert
Warszawa jest największym i najgęściej zaludnionym miastem w Polsce. Z danych GUS wynika, że liczba mieszkańców stolicy przekracza 1 700 000. W najważniejszym polskim ośrodku miejskim mieszczą się siedziby największych krajowych i zagranicznych firm, a rynek pracy dynamicznie się rozwija. Rozbudowana warszawska infrastruktura Warszawę przecinają dwie linie metra. Jedna z nich łączy Młociny i Kabaty. Centralny odcinek drugiej linii rozciąga się między Rondem Daszyńskiego a Dworcem Wileńskim. W przyszłości druga linia ma działać na odcinku: Ursus-Targówek. W planach jest również uruchomienie trzeciej linii, łączącej Stadion Narodowy z Gocławiem. Przy stacjach metra powstają przystanki komunikacji miejskiej. Dzięki temu pasażerowie mogą sprawnie przemieszczać się w obrębie miasta. W Warszawie znajduje się najbardziej rozwinięta infrastruktura rowerowa w skali całego kraju. Rowerzyści mogą bezpiecznie poruszać się niemal po całym mieście. Na terenie stolicy znajduje się 337 stacji z rowerami miejskimi. Życie kulturalne, edukacja i inwestycje w Warszawie Kina, teatry, muzea, galerie sztuki, domy i centra kultury – warszawska oferta kulturalna jest bardzo atrakcyjna. W mieście znajdują się również liczne uczelnie – państwowe i prywatne, a także szkoły. Władze stolicy realizują inwestycje mające na celu podnoszenie komfortu życia mieszkańców. Rozbudowywanie i modernizowanie sieci przystanków komunikacji miejskiej, tworzenie parkingów wraz z infrastrukturą towarzyszącą, unowocześnienie oświetlenia – to zaledwie kilka spośród wielu rodzajów prac modernizacyjnych, jakie obecnie są prowadzone na terenie Warszawy. Sytuacja na warszawskim rynku mieszkaniowym Dynamiczny rozwój miasta to czynnik zachęcający inwestorów do lokowania kapitału na terenie aglomeracji warszawskiej. Pojawianie się nowych firm oznacza powstawanie licznych miejsc pracy i realizowanie nowoczesnych inwestycji z zakresu budownictwa mieszkaniowego. Deweloperzy chętnie lokują swój kapitał w dzielnicach takich jak Wola czy Mokotów. Atrakcyjne nieruchomości znajdują się również na terenie Białołęki. Ze względu na budowę drugiej linii metra na popularności zyskują: Bemowo, Targówek i Ursus. Warszawskie wynagrodzenia – najwyższe w Polsce Istotnym argumentem przemawiającym za wyborem Warszawy jest wysokość płac. Z informacji zgromadzonych przez serwis zarobki.pracuj.pl wynika, że w roku 2016 osoby zatrudnione w branży informatycznej mogły liczyć na atrakcyjne wynagrodzenia. Mediana zarobków specjalistów zajmujących się rozwojem oprogramowania to 8 000 zł brutto. Oznacza to, że połowa badanych programistów otrzymywała pensje na wyższym, a połowa – na niższym poziomie. Warszawscy specjaliści zajmujący się marketingiem zarabiali nieco mniej niż pracownicy branży informatycznej. Mediana płac to 6 350 zł brutto. Wynagrodzenia w obszarze administracji IT były nieco niższe niż w rozwoju programowania oraz w marketingu i wynosiły 6150 zł brutto. Wysokie pensje otrzymywali również pracownicy zatrudnieni w sektorze bankowości – wymiar przeciętnego wynagrodzenia to 5 750 zł brutto. Mediana płac w Warszawie to 5 450 zł brutto, a w województwie mazowieckim – 5 100 zł brutto. 62% osób aktywnych zawodowo w wieku 18-25 lat było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Odsetek etatowych pracowników w grupie wiekowej 26-35 lat wynosił 84%. Przeciętna płaca, na jaką mogli liczyć stołeczni specjaliści, to 4 850 zł brutto. Mediana zarobków kierowników wynosiła 9 750 zł brutto. Dynamiczny rozwój gospodarczy Warszawy i całego województwa mazowieckiego sprawia, że mediana zarobków jest tam najwyższa w skali całego kraju. W stolicy nie brakuje atrakcyjnych ofert pracy dla wykwalifikowanych pracowników – szczególnie tych, którzy realizują się w branżach takich jak: IT, marketing, finanse, budownictwo, sprzedaż i obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi.

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Warszawa
    Opis stanowiska: Budowanie strategii komunikacji dla marek / firm Analiza raportów i danych branżowych Analiza potrzeb i oczekiwań Klienta, segmentacja i wypracowanie modelu zachowań konsumenckich Definiowanie kanałów i narzędzi komunikacji...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    Zadania koordynacja programu wolontariatu pracowniczego angażowanie pracowników firmy do udziału w projektach społecznych, szczególnie w projektach edukacji cyfrowej wdrażanie nowych inicjatyw w wolontariacie w firmie komunikacja o fundacji do...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    Junior Communications Planner będzie: samodzielne wykonywać analizy kupować media oraz rozliczać kampanie (ale nie martw się – wszystko pod nadzorem przełożonego); uczyć się mądrego wykorzystania wielu narzędzi mediowych (badania: TGI, CCS,...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    Oferta skierowana jest do osób chcących rozpocząć swoją karierę w obszarze komunikacji wewnętrznej i marketingu. Rola: Współtworzenie materiałów komunikacyjnych, Redagowanie krótkich tekstów Wsparcie w tworzeniu newslettera wewnętrznego...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    Jakie zadania czekają na Ciebie? Opracowanie i wdrożenie strategii marketingowej Tworzenie i zarządzanie strategią Public Relations Tworzenie i realizacja efektywnej strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej Budowanie pozytywnego wizerunku...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    Twoje zadania: Wsparcie w budowaniu wizerunku K2 Obsługa firmowych social mediów Współpraca z innymi osobami z zespołu przy tworzeniu treści eksperckich, Budowanie zaangażowania pracowników poprzez różnorodne narzędzia komunikacyjne Współpraca z...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    Masz jak w banku: wsparcie w realizacji programów społecznych Fundacji; koordynowanie akcji społecznych oraz eventów; wsparcie w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej; wsparcie realizacji programu wolontariatu pracowniczego w Banku, w tym...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    Oferujemy Ci miejsce, w którym możesz: tworzyć komunikację produktowo-sprzedażową skierowaną do klientów indywidualnych banku definiować kanały i narzędzia komunikacji z klientami odpowiadać za zgodność materiałów z wytycznymi identyfikować nowe...
    opublikowana: 13 listopada 2019
    • Warszawa
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: przygotowanie i realizacja strategii komunikacji marki na FB oraz Instagramie i YouTube w celu budowania pozytywnego wizerunku firmy, przygotowanie planu współpracy z...
    opublikowana: 12 listopada 2019
    • Warszawa
    Oferujemy: Przyjazną atmosferę i możliwość współpracy z profesjonalistami, którzy opowiedzą o branżach, w których działamy Realną możliwość rozwoju oraz zdobycia unikalnej wiedzy i umiejętności w obszarze komunikacji i PR Wynagrodzenie adekwatne...
    opublikowana: 12 listopada 2019
reklama