reklama

Praca specjalista ds. programmatic, Polska

Mamy dla Ciebie 12 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Szczecin
    Opis stanowiska: współtworzenie i wdrażanie strategii SEM, SEO bieżący monitoring i analiza efektywności prowadzonych kampanii z wykorzystaniem dostępnych narzędzi, identyfikacja błędów lub szans, wyciąganie wniosków i rekomendowanie zmian...
    opublikowana: 23 stycznia 2020
    • Warszawa
    Zakres Twojej odpowiedzialności: Zarządzanie zespołem specjalistycznym Współpraca z teamem klienckim i innymi działami WM przy realizacji kampanii w ekosystemie Google (Search, GDN, YT) Realizacja i optymalizacja kampanii w celu osiągnięcia...
    opublikowana: 23 stycznia 2020
    • Warszawa
    Główne obowiązki: Tworzenie projektów graficznych na potrzeby klienta Przygotowywanie kampanii internetowych i elementów stron www Tworzenie statycznych i animowanych form graficznych Współpraca z działami Kreacji i Client Service’u ...
    opublikowana: 22 stycznia 2020
    • Warszawa
    What you will do: support sales team and work closely with UK leadership team; perform CRM audit (preparing & generating reports of current sales activity); develop and own the client case study program; cooperate with other areas of the...
    opublikowana: 22 stycznia 2020
    • Warszawa
    What you will do: this role is based in Warsaw but you will support sales team and work closely with CEE leadership team; as a Sales Enablement Specialist CEE you will play a substantial role in supporting the CEE sales team in acquiring key...
    opublikowana: 21 stycznia 2020
    • Warszawa
    współtworzenie i wdrażaniem strategii SEM, SEO bieżący monitoring i analiza efektywności prowadzonych kampanii z wykorzystaniem dostępnych narzędzi, identyfikacja błędów lub szans, wyciąganie wniosków i rekomendowanie zmian (Google Ads, Google...
    opublikowana: 21 stycznia 2020
    • Warszawa
    Do Twoich obowiązków będzie należeć m.in. Project Management wielokanałowych kampanii online dla klientów Współtworzenie strategii mediowych i komunikacyjnych dla naszych klientów, Raportowanie wyników kampanii - analiza danych, wyciąganie...
    opublikowana: 20 stycznia 2020
    • Warszawa
    Czym będziesz się zajmował? Prowadzeniem kampanii Programmatic (planowanie, zakup, optymalizacja i raportowanie), Raportowaniem wyników i ciągłą optymalizacją działań pod kątem określonego KPI, Udziałem w tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnych...
    opublikowana: 19 stycznia 2020
    • Poznań
    Jeśli jesteś osobą, która: szuka możliwości rozwoju na rynku farmaceutycznym, jest kreatywna, myśli w sposób nieszablonowy i jest otwarta na wyzwania, działa szybko i skutecznie, stawia sobie ambitne cele i je realizuje, ma łatwość przyswajania...
    opublikowana: 16 stycznia 2020
    • Warszawa
    TWOJA TERAŹNIEJSZOŚĆ: posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z platformami programatycznymi, interesujesz się najnowszymi trendami w reklamie online, potrafisz zarządzać konfiguracją platform reklamowych, posiadasz umiejętności...
    opublikowana: 16 stycznia 2020
reklama