reklama

Praca specjalista ds. programmatic, Warszawa

Mamy dla Ciebie 9 ofert
Warszawa jest największym i najgęściej zaludnionym miastem w Polsce. Z danych GUS wynika, że liczba mieszkańców stolicy przekracza 1 700 000. W najważniejszym polskim ośrodku miejskim mieszczą się siedziby największych krajowych i zagranicznych firm, a rynek pracy dynamicznie się rozwija. Rozbudowana warszawska infrastruktura Warszawę przecinają dwie linie metra. Jedna z nich łączy Młociny i Kabaty. Centralny odcinek drugiej linii rozciąga się między Rondem Daszyńskiego a Dworcem Wileńskim. W przyszłości druga linia ma działać na odcinku: Ursus-Targówek. W planach jest również uruchomienie trzeciej linii, łączącej Stadion Narodowy z Gocławiem. Przy stacjach metra powstają przystanki komunikacji miejskiej. Dzięki temu pasażerowie mogą sprawnie przemieszczać się w obrębie miasta. W Warszawie znajduje się najbardziej rozwinięta infrastruktura rowerowa w skali całego kraju. Rowerzyści mogą bezpiecznie poruszać się niemal po całym mieście. Na terenie stolicy znajduje się 337 stacji z rowerami miejskimi. Życie kulturalne, edukacja i inwestycje w Warszawie Kina, teatry, muzea, galerie sztuki, domy i centra kultury – warszawska oferta kulturalna jest bardzo atrakcyjna. W mieście znajdują się również liczne uczelnie – państwowe i prywatne, a także szkoły. Władze stolicy realizują inwestycje mające na celu podnoszenie komfortu życia mieszkańców. Rozbudowywanie i modernizowanie sieci przystanków komunikacji miejskiej, tworzenie parkingów wraz z infrastrukturą towarzyszącą, unowocześnienie oświetlenia – to zaledwie kilka spośród wielu rodzajów prac modernizacyjnych, jakie obecnie są prowadzone na terenie Warszawy. Sytuacja na warszawskim rynku mieszkaniowym Dynamiczny rozwój miasta to czynnik zachęcający inwestorów do lokowania kapitału na terenie aglomeracji warszawskiej. Pojawianie się nowych firm oznacza powstawanie licznych miejsc pracy i realizowanie nowoczesnych inwestycji z zakresu budownictwa mieszkaniowego. Deweloperzy chętnie lokują swój kapitał w dzielnicach takich jak Wola czy Mokotów. Atrakcyjne nieruchomości znajdują się również na terenie Białołęki. Ze względu na budowę drugiej linii metra na popularności zyskują: Bemowo, Targówek i Ursus. Warszawskie wynagrodzenia – najwyższe w Polsce Istotnym argumentem przemawiającym za wyborem Warszawy jest wysokość płac. Z informacji zgromadzonych przez serwis zarobki.pracuj.pl wynika, że w roku 2016 osoby zatrudnione w branży informatycznej mogły liczyć na atrakcyjne wynagrodzenia. Mediana zarobków specjalistów zajmujących się rozwojem oprogramowania to 8 000 zł brutto. Oznacza to, że połowa badanych programistów otrzymywała pensje na wyższym, a połowa – na niższym poziomie. Warszawscy specjaliści zajmujący się marketingiem zarabiali nieco mniej niż pracownicy branży informatycznej. Mediana płac to 6 350 zł brutto. Wynagrodzenia w obszarze administracji IT były nieco niższe niż w rozwoju programowania oraz w marketingu i wynosiły 6150 zł brutto. Wysokie pensje otrzymywali również pracownicy zatrudnieni w sektorze bankowości – wymiar przeciętnego wynagrodzenia to 5 750 zł brutto. Mediana płac w Warszawie to 5 450 zł brutto, a w województwie mazowieckim – 5 100 zł brutto. 62% osób aktywnych zawodowo w wieku 18-25 lat było zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Odsetek etatowych pracowników w grupie wiekowej 26-35 lat wynosił 84%. Przeciętna płaca, na jaką mogli liczyć stołeczni specjaliści, to 4 850 zł brutto. Mediana zarobków kierowników wynosiła 9 750 zł brutto. Dynamiczny rozwój gospodarczy Warszawy i całego województwa mazowieckiego sprawia, że mediana zarobków jest tam najwyższa w skali całego kraju. W stolicy nie brakuje atrakcyjnych ofert pracy dla wykwalifikowanych pracowników – szczególnie tych, którzy realizują się w branżach takich jak: IT, marketing, finanse, budownictwo, sprzedaż i obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi.

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Warszawa
    What you will do: this role is based in Warsaw but you will support sales team and work closely with CEE leadership team; as a Sales Enablement Specialist CEE you will play a substantial role in supporting the CEE sales team in acquiring key...
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Warszawa
    TWOJA TERAŹNIEJSZOŚĆ: posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy z platformami programatycznymi, interesujesz się najnowszymi trendami w reklamie online, potrafisz zarządzać konfiguracją platform reklamowych, posiadasz umiejętności...
    opublikowana: 16 stycznia 2020
    • Warszawa
    Główne obowiązki: Tworzenie projektów graficznych na potrzeby klienta Przygotowywanie kampanii internetowych i elementów stron www Tworzenie statycznych i animowanych form graficznych Współpraca z działami Kreacji i Client Service’u ...
    opublikowana: 15 stycznia 2020
    • Warszawa
    Jakie wyzwania stoją przed Tobą? będziesz bezpośrednio współpracować i obsługiwać Klientów z kategorii e-commerce koordynować kampanie efektywnościowe w obrębie wszystkich kanałów online współpracować ze specjalistami w obszarze: SEM, Paid...
    opublikowana: 15 stycznia 2020
    • Warszawa
    Do Twoich obowiązków będzie należeć m.in. Project Management wielokanałowych kampanii online dla klientów Współtworzenie strategii mediowych i komunikacyjnych dla naszych klientów, Raportowanie wyników kampanii - analiza danych, wyciąganie...
    opublikowana: 14 stycznia 2020
    • Warszawa
    TWOJE ZADANIA... zarządzanie pełną aktywnością naszych Klientów w kanałach digital (PPC, SEO, Content marketing, Afiliacja, Paid Social, E-mail marketing, Programmatic, Video, Mobile), koordynowanie interdyscyplinarnego zespołu ekspertów...
    opublikowana: 14 stycznia 2020
    • Warszawa
    What you will do: support sales team and work closely with UK leadership team; perform CRM audit (preparing & generating reports of current sales activity); develop and own the client case study program; cooperate with other areas of the...
    opublikowana: 13 stycznia 2020
    • Warszawa
    współtworzenie i wdrażaniem strategii SEM, SEO bieżący monitoring i analiza efektywności prowadzonych kampanii z wykorzystaniem dostępnych narzędzi, identyfikacja błędów lub szans, wyciąganie wniosków i rekomendowanie zmian (Google Ads, Google...
    opublikowana: 11 stycznia 2020
    • Warszawa
    Czym będziesz się zajmował? Prowadzeniem kampanii Programmatic (planowanie, zakup, optymalizacja i raportowanie), Raportowaniem wyników i ciągłą optymalizacją działań pod kątem określonego KPI, Udziałem w tworzeniu i wdrażaniu innowacyjnych...
    opublikowana: 10 stycznia 2020
reklama