reklama

Praca specjalista ds. realizacji kampanii e-commerce, Polska

Mamy dla Ciebie 10 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Skawina
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i dbanie o rozwój sprzedaży internetowej Bieżąca obsługa aktywnych klientów – sklepy internetowe Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów Przygotowywanie ofert, kampani oraz newsletterów Monitorowanie i analizowanie...
    opublikowana: 6 grudnia 2019
    • Warszawa
    Poszukujemy osoby, która: zna zagadnienia z zakresu marketingu internetowego posiada praktyczną wiedzę z zakresu zagadnień SEO/ SEM mile widziane posiada doświadczenie zdobyte w agencji digital marketingu prowadziła projekty z zakresu wdrażania...
    opublikowana: 6 grudnia 2019
    • Warszawa
    NA TYM STANOWISKU BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: Realizację kampanii internetowych na platformach reklamowych m.in. Google i Facebook dla sklepu internetowego PLNY LALA Kontrolę wyników kampanii w Google Analytics, Raportowanie wyników w Google Data...
    opublikowana: 4 grudnia 2019
    • Kalisz
    TWÓJ ZYSK: ROZWÓJ poprzez udział w realizacji bardzo ciekawych projektów z obszaru digitalizacji i cyfryzacji procesów sprzedaży i obsługi Klienta https://youtu.be/73mwYXl_2OQ MOŻLIWOŚĆ AWANSU i rozwoju kompetencji dzięki szkoleniom oraz...
    opublikowana: 4 grudnia 2019
    • Kraków
    OPIS STANOWISKA: Po odpowiednim przeszkoleniu, do Twoich podstawowych obowiązków należeć będą: Wykonywanie audytów stron i sklepów internetowych pod kątem optymalizacji konwersji oraz użyteczności (user experience). Audyty opracowujemy wg...
    opublikowana: 3 grudnia 2019
    • Gdynia
    Do Twoich obowiązków będzie należeć: Zarządzanie sklepem internetowym, Prowadzenie kampanii promocyjnych w sklepie internetowym, Google Adwords Opracowanie i implementacja strategii rozwoju sprzedaży produktów firmy w kanale e-commerce,...
    opublikowana: 30 listopada 2019
    • Wrocław
    Specjalista ds. Sprzedaży e-Commerce Do głównych obowiązków należeć będą: obsługa sprzedaży poprzez platformę transakcyjną, tworzenie i weryfikacja poprawności tytułów, opisów produktów i ofert, a także ich ciągłe udoskonalanie, aktualizowanie i...
    opublikowana: 30 listopada 2019
    • Warszawa
    Główne zadania tworzenie, realizacja i rozliczanie kampanii marketingowych w internecie z wykorzystaniem narzędzi onlne (min display, SEM, email, e-pr) tworzenie i realizacja strategii marketingowej nastawionej na sprzedaż oraz generowanie leadów...
    opublikowana: 28 listopada 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Tworzenie różnych form kontentu B2B / B2C: wpisów blogowych, artykułów, infografik, wpisów poradnikowych, e-booków, case study, newsletterów, video, aktywacji - konkursów, kampanii PR i innych, Przygotowanie i realizacja...
    opublikowana: 23 listopada 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowych online (zwiększanie i budowanie świadomości marki, generowanie nowych potencjalnych klientów, zwiększanie sprzedaży), Zarządzanie narzędziami marketingowymi (e-mail...
    opublikowana: 23 listopada 2019
reklama