Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Wrocław (okolice), Domasław (pow. wrocławski), dolnośląskie 20.07.2018

    Opis stanowiska: Wystawianie faktur korygujących oraz sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych Prowadzenie rejestru VAT, archiwizacja dokumentów Kompleksowa obsługa procesu reklamacji i zwrotów towarów Wyjaśnianie niezgodności Praca w...

  • Gdynia, pomorskie 20.07.2018

    Do zadań zatrudnianej osoby należeć będzie przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja usterek ujawnionych w okresie gwarancji i w ramach rękojmi pod względem ich zasadności; ustalenie zakresu odpowiedzialności wykonawcy oraz występowanie z wnioskami...

  • Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    Na tym stanowisku będziesz zajmował się: obsługą reklamacji, wprowadzaniem danych do systemu, kontaktami z pracownikami i Klientami wykonywaniem ankiet do Klientów ...

  • Bielsko-Biała, śląskie 19.07.2018

    Zakres odpowiedzialności: koordynacja procesu obsługi reklamacji; udział w wyjazdach reklamacyjnych u Klientów; kontrola jakości materiałów oraz wyrobów gotowych. ...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 19.07.2018

    Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji Komunikowanie się z jednostkami organizacyjnymi Banku oraz instytucjami zewnętrznymi w języku czeskim/słowackim i polskim w zakresie rozpatrywanych reklamacji i realizowanych dyspozycji Dokonywanie...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. reklamacji

    Tak, chcę!

  • Poznań (okolice), wielkopolskie 18.07.2018

    Zadania: bezpośredni kontakt z francuskojęzycznymi klientami firmy na całym etapie rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych, kompleksowa obsługa reklamacji zgłaszanych przez klientów firmy, kontakt z działami firmy w zakresie obsługi zgłoszeń...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.07.2018

    W Play pracujesz z ludźmi, którzy dają się lubić i wspierają „nowych" od pierwszego dnia. Nie mamy dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania. Jeżeli chcesz: pracować w dziale eksperckim centrali Play,...

  • Łódź, łódzkie 18.07.2018

    Zakres obowiązków obejmuje: Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych; Rozpatrywanie reklamacji; Korespondencja reklamacyjna; Wprowadzanie reklamacji do systemu komputerowego; Kontakt z Grupami Asortymentowymi; Zlecania do wysyłki paczek...

  • o firmie

    Poznań, Plewiska (pow. poznański), wielkopolskie 17.07.2018

    Miejsce odbywania stażu: Plewiska k. Poznania Twoją rolą będzie: obsłudze Klientów , wprowadzaniem danych do systemu operacyjnego, pracach administracyjnych, w tym kompletowaniem i weryfikacją poprawności dokumentów reklamacyjnych , zapewnieniem...

  • Bolszewo (pow. wejherowski), pomorskie 17.07.2018

    ZADANIA: przyjmowanie i weryfikacja i realizacja zgłoszeń reklamacyjnych udział w przygotowywaniu analiz i prezentacji z wykorzystaniem pakietu MS Office - w szczególności Excel inicjowanie działań korygujących oraz zapobiegawczych ...

  • Lublin, lubelskie 17.07.2018

    Mamy dla Ciebie następującą propozycję: Pracę w stabilnie rozwijającej się firmie utrzymującej przyjazne i partnerskie relacje z pracownikami; Umowę o pracę na pełny etat Stałe godziny pracy Atrakcyjne wynagrodzenie Profesjonalizm i możliwość...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.07.2018

    Czekają na Ciebie zadania: Rozstrzyganie zasadności reklamacji klientów, Analiza i udzielanie odpowiedzi w zakresie sugestii klientów, Monitoring powodów reklamacji, Projektowanie i wdrażanie planów naprawczych oraz działań korygujących dla...

  • Warszawa, mazowieckie 16.07.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie między innymi: obsługa korespondencji oraz rejestracja reklamacji Klientów, obsługa dokumentów reklamacyjnych oraz odpowiedź na zgłoszenia Klientów współpraca z działami/ oddziałami...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 16.07.2018

    Miejsce pracy: mCentrum Operacji, ul. Traktorowa 143 Główne zadania: realizacja reklamacji tworzenie raportów i statystyk ilościowych i jakościowych operacje księgowe na rachunkach klientów kontakt telefoniczny z klientem ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.07.2018

    Zakres obowiązków : obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych monitoring ryzyka transakcji aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i operacyjnych, w tym...

  • Goleszów (pow. cieszyński), śląskie 15.07.2018

    Zakres odpowiedzialności: organizacja i prowadzenie prac serwisowych w terenie - głównie za granicą; prowadzenie korespondencji reklamacyjnej z Klientami, firmami podwykonawczymi i dostawcami; identyfikacja i eliminacja przyczyn reklamacji;...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.07.2018

    Twoje zadania: Obsługa logistyczno-magazynowa. Kontrola i nadzór nad stanami magazynowymi. Kompleksowa obsługa procesów zwrotowych. Optymalne wykorzystanie narzędzi i materiałów eksploatacyjnych. Prawidłowe i rzetelne rejestrowanie danych w...

  • o firmie

    Poznań, Plewiska (pow. poznański), wielkopolskie 15.07.2018

    Miejsce pracy: Plewiska k. Poznania Do Twoich głównych zadań należeć będzie: przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji Klientów biznesowych, obsługa Klientów (głównie mailowa), współpraca z innymi działami oraz oddziałami firmy, wprowadzanie danych...

  • Warszawa, mazowieckie 14.07.2018

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna m.in. za: rozpatrywanie reklamacji i skarg złożonych przez klientów EXATEL S.A. zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami, rozliczanie usług świadczonych przez EXATEL S.A. w tym wystawianie faktur,...

  • Warszawa, mazowieckie 13.07.2018

    Jako Starszy Specjalista ds. reklamacji, będziesz odpowiedzialny za: Obsługę zapytań i reklamacji związanych z m.in przelewami, opłatami, zleceniami stałymi, poleceniem zapłaty, zmianami demograficznymi, transakcjami wypłat i wpłat, odsetkami itp...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.07.2018

    Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w Firmie o silnej pozycji rynkowej, pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie), możliwość zdobycia cennego doświadczenia w zakresie produktów finansowych, szansę...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.07.2018

    Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w Firmie o silnej pozycji rynkowej, pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie), możliwość zdobycia cennego doświadczenia w zakresie ubezpieczeń, szansę pracy w...

  • o firmie

    Łódź (okolice), Stryków, łódzkie 13.07.2018

    Opis stanowiska: Obsługa Klientów w zakresie rozpatrywania reklamacji zgodnie z przyjętymi standardami; Przygotowywanie analiz i raportów statusu zwrotów Klientów zgodnie ze standardami i narzędziami firmy; Wsparcie dla zespołów sprzedaży i...

  • Wrocław, dolnośląskie 13.07.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie i monitorowanie procesu reklamacji z poziomu centrali Grupy zgodnie z przyjętymi w firmie standardami; weryfikację zasadności oraz terminowe rozpatrywanie reklamacji w...

  • Gdańsk, pomorskie 12.07.2018

    Twoja rola Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem Spółka Fortum Marketing and Sales Polska S.A. poszukuje kandydata/-tki na stanowisko: Referenta ds. reklamacji. obsługa zgłoszeń posprzedażowych od klientów Spółki, przyjmowanie, zarządzanie...

  • o firmie

    Ruda Śląska, śląskie 12.07.2018

    Twoja Praca procesowanie reklamacji Klienta, analiza merytoryczna zgłaszanych przez Klientów reklamacji, podejmowanie decyzji w procesowanych reklamacjach, w zakresie uprawnień, przygotowywanie oraz udzielanie odpowiedzi pisemnej oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 12.07.2018

    Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych; Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych;...

  • Głuchowo (pow. poznański), wielkopolskie 12.07.2018

    TWOJE ZADANIA: rejestracja reklamacji, realizacja przydzielonych reklamacji i interwencji klientów, procesowanie duplikatów, potwierdzonych korekt, kontakt z klientem, udział w projektach, raportowanie. ...

  • Poznań (okolice), wielkopolskie 11.07.2018

    Opis stanowiska: obsługa Klientów w zakresie Działu Reklamacji; organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji w firmie; odbieranie telefonów, udzielanie informacji, przekierowywanie rozmów telefonicznych; obsługa i zarządzanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.07.2018

    What will you do: Timely handling of incoming customer complaints and queries via phone and e-mail Identifying the cause and validity of complaint Resolving complaints concerning invoicing for services rendered Preventing reoccurrence of...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.07.2018

    What will you do: Timely handling of incoming customer complaints and queries via phone and e-mail Identifying the cause and validity of complaint Resolving complaints concerning invoicing for services rendered Preventing reoccurrence of...

  • 5 lokalizacji 09.07.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta, nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza), wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta,...