Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Kraków, małopolskie 2018-11-19

    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientem w języku francuskim przez telefon i e-mail Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji dotyczących fakturowania Ustalanie priorytetów wśród nadsyłanych zgłoszeń Komunikacja wewnętrzna między działami...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-11-19

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Współpraca z punktami serwisowymi odnośnie wymian sprzętu oraz części zamiennych Prowadzenie ewidencji oraz merytoryczna kontrola wymian serwisowych Negocjowanie warunków ugód z...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-11-19

    Zadania: Codzienny kontakt z klientem w języku holenderskim przez telefon i e-mail Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji dotyczących fakturowania Ustalanie priorytetow wśród nadsyłanych zgłoszeń Komunikacja wewnętrzna między działami w celu...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-11-19

    Zadania: Codzienny kontakt z klientem w języku niemieckim przez telefon i e-mail Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji dotyczących fakturowania Ustalanie priorytetow wśród nadsyłanych zgłoszeń Komunikacja wewnętrzna między działami w celu...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-11-18

    Zakres obowiązków: wykonywanie określonych czynności związanych z procesem obsługi zgłoszeń reklamacyjnych Klientów wpływających do Banku, rejestracja reklamacji Klientów w systemie bankowym, współpraca z innymi jednostkami/komórkami...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. reklamacji

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-11-16

    Opis stanowiska: obsługa reklamacji pisemnych oraz telefonicznych otrzymanych od Klientów; merytoryczna ocena reklamacji w oparciu o obowiązujące prawo, treść OWU oraz wewnętrzne procedury; obsługa pism skierowanych od instytucji nadzorujących...

  • Ruda Śląska, śląskie 2018-11-16

    realizacja dyspozycji i transakcji dotyczących obsługi kredytów gotówkowych, prowadzenie wymaganych rejestrów, zestawień, raportów i baz, weryfikacja i przygotowywanie dokumentacji dotyczącej kredytów detalicznych zgodnie z obowiązującymi...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-11-16

    What will you do? Timely handling of incoming customer complaints and queries via phone and e-mail Identifying the cause and validity of complaint Resolving complaints concerning invoicing for services rendered Preventing reoccurrence of...

  • Gliwice, śląskie 2018-11-16

    Wymagania: Wykształcenie minimum średnie, Komunikatywność i łatwość nawiązywania dobrych relacji z klientem, Wysoka kultura osobista, Umiejętność pracy w zespole, Umiejętność obsługi komputera, Posiadanie książeczki do celów...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-11-16

    Do Twoich zadań należeć będzie: podejmowanie decyzji dotyczących obsługi reklamacji majątkowych przygotowywanie procedur, wytycznych oraz materiałów dla likwidatorów szkód udział w projektach i wdrażanie nowych rozwiązań w ramach procesu obsługi...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-11-15

    Jeżeli: posiadasz dwuletnie doświadczenie w księgowaniu firm z różnych branży na KPIR, chcesz w niedalekiej przyszłości zarządzać działem i ludźmi, bardzo dobrze organizujesz swoją pracę, łatwo nawiązujesz i utrzymujesz relacje, jesteś osobą...

  • o firmie

    Włocławek (okolice), kujawsko-pomorskie 2018-11-15

    Oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji Pracę w środowisku międzynarodowym Okazję do codziennego doskonalenia umiejętności językowych Jasno określone zadania Szkolenia wewnętrzne i...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-11-15

    What will you do on board? Collect all necessary documentation and organize it to start legal proceedings Prepare case summaries and organize materials for case review Review claims database Communicate with the passengers and the airlines as a...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-11-15

    Na stanowisku czekają Cię zadania: Rozpatrywanie i realizowanie reklamacji i dyspozycji dotyczących kart płatniczych składanych przez klientów, pracowników jednostek organizacyjnych Banku oraz instytucje zewnętrzne Prowadzenie komunikacji z...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-11-15

    What will your essential responsibilities include? Index claims related documents for various lines of businesses. Create first notice of loss & setup incident only claims in our claims systems. Reconcile coinsurance bordereau and enter...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-11-15

    Wymagania: Wykształcenie minimum średnie, Komunikatywność i łatwość nawiązywania dobrych relacji z klientem, Wysoka kultura osobista, Umiejętność pracy w zespole, Umiejętność obsługi komputera, Posiadanie książeczki do celów...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-11-15

    Czym będziesz się zajmować? udzielaniem odpowiedzi pisemnych na reklamacje, prośby i niestandardowe zapytania archiwizowaniem dokumentacji rozpatrywanych spraw w systemach dostarczaniem raportów, informacji i dokumentów na potrzeby Zarządu,...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-11-15

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie między innymi: obsługa korespondencji oraz rejestracja reklamacji Klientów, obsługa dokumentów reklamacyjnych oraz odpowiedź na zgłoszenia Klientów, współpraca z działami/ oddziałami...

  • Gdańsk, pomorskie 2018-11-15

    Twoja rola obsługa zgłoszeń posprzedażowych od klientów Spółki, przyjmowanie, zarządzanie oraz terminowe udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia klientów, aktualizacja danych klientów oraz umów sprzedaży, redagowanie korespondencji do klientów oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-11-15

    Opis stanowiska: Przyjęcie reklamacji od Salonów Przygotowanie zgłoszeń reklamacyjnych (wprowadzanie do panelu, wykonanie zdjęć) Współpraca przy obiegu reklamacji (kontrola terminowości odpowiedzi do Klientów, przygotowanie paczek do wysyłki)...

  • o firmie
    3 lokalizacje 2018-11-14

    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-11-13

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: obsługa spraw reklamacyjnych klientów, weryfikacja dokumentacji reklamacyjnej koordynowanie realizacji otrzymanych zgłoszeń reklamacyjnych i dbanie o terminową ich realizację...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-11-13

    ZADANIA: rozpatruje reklamacje : koordynuje proces od zgłoszenia reklamacji po finalną odpowiedź do Klienta, przygotowuje pisemne odpowiedzi dla Klientów, utrzymuje kontakt z dostawcami koordynuje proces dostaw bezpośrednich oraz sprzedaży przez...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-11-09

    Your duties Dealing with all types of customers' queries and disputes within the role Ensuring complaints/requests sent via systems are cleared timely and that no unmatched item remains open Handling day-to-day activities and cooperating closely...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-11-06

    Opis stanowiska: Przyjmowanie, weryfikacja i realizacja zgłoszeń reklamacyjnych wpływających do firmy, Prowadzenie korespondencji z Kontrahentami, niezbędnej do właściwego sposobu załatwienia reklamacji, Budowanie i utrzymywanie pozytywnych,...

  • Łódź, łódzkie 2018-11-05

    Zakres obowiązków: Pełna obsługa procesu reklamacyjnego Rozpatrywanie reklamacji w zakresie technicznych i specjalistycznych zagadnień sektora Automotive Obsługa Klienta (telefoniczna i mailowa) w zakresie prowadzonych reklamacji Współpraca z...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2018-10-30

    Opis stanowiska: Rejestrowanie reklamacji i zwrotów z aptek Wystawianie dokumentów reklamacyjnych, magazynowych i księgowych (faktury korygujące) Prowadzenie korespondencji z odbiorcami i dostawcami Przekazywanie reklamacji do wyjaśnienia ...

  • Łódź, łódzkie 2018-10-29

    Obowiązki: - codzienny kontakt z klientem w języku czeskim i angielskim - analizowanie i rozwiązywanie problemów - odpowiadanie na zapytania i reklamacje mailowe i telefoniczne zagranicznych klientów ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-25

    Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych monitoring ryzyka transakcji aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-24

    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientem w języku portugalskim przez telefon i e-mail Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji dotyczących fakturowania Ustalanie priorytetow wśród nadsyłanych zgłoszeń Komunikacja wewnętrzna między...