Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Tarnowo Podgórne (pow. poznański), wielkopolskie 2018-01-18

    Osoba na tym stanowisku zapewnia efektywną obsługę procesu reklamacji, z zachowaniem dbałości o jakość obsługi, poziom kosztów oraz budowanie dobrych relacji z klientami spółki. W szczególności odpowiada za: osobisty kontakt z klientami (w...

  • Milicz, dolnośląskie 2018-01-18

    Opis stanowiska: obsługa procesów reklamacyjnych – przyjmowanie zgłoszeń, wprowadzanie do systemu, rozpatrywanie i wyjaśnianie wszelkich niejasności związanych z procesem reklamacji dbanie o terminowość rozpatrywania reklamacji kontrola i...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-01-18

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta, nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza), wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta,...

  • 3 lokalizacje 2018-01-17

    Zakres odpowiedzialności: Obsługa procesu reklamacyjnego w Oddziale Przeprowadzanie oględzin wskazanych wad lokali oraz części wspólnych inwestycji Bieżąca komunikacja z Klientami oraz Wspólnotami Mieszkaniowymi w procesie reklamacyjnym...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. reklamacji

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Poznań (okolice), Głuchowo (pow. poznański), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki) (okolice), wielkopolskie 2018-01-17

    Do Twoich głównych zadań należeć będzie: telefoniczna i mailowa obsługa Klientów , rozpatrywanie reklamacji Klientówbiznesowych, współpraca z innymi działami oraz oddziałami firmy, wprowadzanie danych do systemu operacyjnego, sporządzanie...

  • wielkopolskie 2018-01-16

    Zadania: Poszukujemy osób do pracy w dziale obsługi posprzedażowej. Pracownicy będą odpowiedzialni za kontakt mailowy i telefoniczny z klientem francuskojęzycznym przyjmowanie i rozpatrywanie składanych reklamacji, szukanie najlepszych rozwiązań...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-01-16

    Obowiązki: Analizowanie zgłoszonych reklamacji pod kątem przyczyny powstania problemu Przygotowywanie propozycji rozpatrzenia reklamacji oraz podejmowanie decyzji reklamacyjnych, w oparciu o zebrane informacje i dokumenty Przygotowywanie...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-01-16

    We are seeking Product Complaints Representatives with highly proficient level English plus French language skills who as a member of Product Complaints team will be responsible for handling our medical products related complaints reported by our...

  • Wrocław (okolice), Błonie (pow. średzki), dolnośląskie 2018-01-16

    Zakres obowiązków: Opracowywanie i akceptowanie reklamacji klienta Nadzór nad dokumentacją reklamacyjną Eliminacja błędów jakościowych Współpraca z innymi działami w firmie oraz zagranicznymi oddziałami Wymagania: Wykształcenie wyższe techniczne...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-01-15

    The Reconciliation and Merchant Escalations Teams are part of the Risk Operations Team and work within the Groupon Shared Service Center, located in our Warsaw office and supporting the EMEA & APAC regions. The aim of the Risk Operations Team is...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-01-15

    Cel stanowiska Rozpatrywanie reklamacji finansowych dotyczących transakcji dokonanych w sieci Euronet. ...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-01-15

    Our international Customer Service Complaints Handling Team of young language and international relations professionals is waiting for you NOW if you speak English+ another commonly used European language on a high level. Apply to take this...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-01-15

    Zakres obowiązków : obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i operacyjnych, w tym projektów międzynarodowych,...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-01-15

    Are you a candidate interested in the world of medical devices and have already gained some practical experience related to laboratory or other healthcare instruments? If You have good basic understanding of medical technology and if You are...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-01-15

    Zakres obowiązków: Rozpatrywanie skarg i odwołań od decyzji dotyczących szkód/roszczeń komunikacyjnych, Bezpośrednia i telefoniczna obsługa Klientów w zakresie zgłoszeń oraz likwidacji szkód/roszczeń, a także reklamacji Przygotowywanie odpowiedzi...

  • o firmie

    Nowa Wieś Wrocławska (pow. wrocławski), dolnośląskie 2018-01-14

    Kluczowe zadania: Przyjmowanie oraz weryfikacja dokumentów od kierowców, Rozliczanie kierowców z dokumentów dołączonych do listów przewozowych (dotyczące również opakowań) oraz z opakowań zwrotnych, Archiwizacja dokumentów dołączonych do...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-01-14

    Zakres obowiązków: rozpatrywanie skarg i odwołań od decyzji dotyczących szkód z majątku indywidualnego oraz małych i średnich przedsiębiorstw; bezpośrednia i telefoniczna obsługa Klientów w zakresie zgłoszeń oraz likwidacji szkód, a także...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-01-13

    You will be responsible for: Handling incoming phone calls/ e-mails from customers Analyzing and resolving most common enquiries Dealing with complaints Delivering high quality standard service to customers Providing information about the...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-01-09

    OPIS STANOWISKA: rozpatrywanie reklamacji, kontakt mailowy lub telefoniczny z klientem, praca z komputerem. ...

  • Łódź, łódzkie 2018-01-09

    Jeżeli: Bardzo dobrze redagujesz odpowiedzi pisemne, Posiadasz doświadczenie w obszarze związanym z rozpatrywaniem pism i reklamacji Klientów, Skutecznie posługujesz się polszczyzną w różnych sytuacjach komunikacyjnych, Umiesz pracować pod presją...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-01-06

    Miejsce pracy: mCentrum Operacji, ul. Traktorowa 143 Główne zadania: realizacja reklamacji tworzenie raportów i statystyk ilościowych i jakościowych operacje księgowe na rachunkach klientów kontakt telefoniczny z klientem ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-01-04

    Główne zadania: Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi działami firmy oraz ekspertami w celu zapewniania...

  • łódzkie 2017-12-22

    Zakres obowiązków: obsługa procesu reklamacyjnego w oparciu o obowiązujące procedury w tym: przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, prowadzenie rejestru zgłoszeń reklamacyjnych w rozbiciu na inwestycje, w tym ewidencjonowanie usterek w systemie...