Filtruj wyniki

Miejsce pracy
      • Pokaż więcej miast
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.04.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta, nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza), wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta,...

  • Warszawa, mazowieckie 19.04.2018

    Opis stanowiska: Sprawne i terminowe rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych oraz innych zgłoszeń dotyczących obsługi posprzedażowej Weryfikacja stanu technicznego reklamowanych produktów Komunikacja z kontrahentami i konsumentami w zakresie...

  • Warszawa, mazowieckie 19.04.2018

    Jakie będą Twoje obowiązki? Rozpatrywanie reklamacji dot. szkód majątkowych z grupy 8, 9, 13 Prowadzenie właściwej, terminowej i zgodnej ze standardami korespondencji z Klientami Bieżąca analiza i monitoring prowadzonych spraw ...

  • o firmie

    Mszczonów, mazowieckie 19.04.2018

    Nasze wymagania: znajomość MS Office dyspozycyjność, komunikatywność i spostrzegawczość książeczka sanitarno-epidemiologiczna. ...

  • Warszawa, mazowieckie 18.04.2018

    Zakres odpowiedzialności profesjonalna obsługa Klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami T-Mobile Polska kompleksowa obsługa reklamacji Klientów Postpaid/Prepaid ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.04.2018

    Zakres obowiązków Rozpatrywanie reklamacji złożonych przez klientów; Przygotowywanie odpowiedzi na pisemne reklamacje klientów zgodnie z określonymi procedurami i wymaganiami; Terminowe i zgodne z przepisami realizowanie złożonej reklamacji;...

  • Warszawa, mazowieckie 17.04.2018

    Od kandydatów oczekujemy: orientacji na Klienta, dużej samodzielności i asertywności w kontaktach z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym, odporności na stres i umiejętności podejmowania decyzji pod presją czasu, dobrej organizacji pracy własnej i...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. reklamacji - mazowieckie

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.04.2018

    What will you do? As a Junior Specialist in Disputes Team with Italian you will be managing customer queries and learning to solve complex cases. Answering to customers queries via email/phone Analyzing cases and provide to the customer a...

  • Leszno (pow. warszawski zachodni), mazowieckie 17.04.2018

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: prawidłowe wystawianie dokumentów sprzedaży, prawidłowe wystawianie dokumentów wydań i przyjęć magazynowych, przygotowywanie, kompletowanie dokumentów dla poszczególnych regionów, bieżąca obsługa...

  • Warszawa, mazowieckie 16.04.2018

    Zakres obowiązków: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku norweskim/szwedzkim lub duńskim w celu wyjaśniania nieścisłości związanych z fakturami Zapewnianie poprawności faktur Rozpatrywanie zgłoszeń i reklamacji Tworzenie raportów...

  • Warszawa, mazowieckie 16.04.2018

    OPIS STANOWISKA: rozpatrywanie reklamacji, kontakt mailowy lub telefoniczny z klientem, praca z komputerem. ...

  • Warszawa, mazowieckie 15.04.2018

    Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych; Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych;...

  • Warszawa, mazowieckie 13.04.2018

    Jakie zadania czekają Ciebie na tym stanowisku? przed Tobą prowadzenie telefonicznych i korespondencyjnych wyjaśnień z Klientami, Pracownikami Towarzystw i Dystrybutorów przygotowanie i wysyłka korespondencji do Uczestników Funduszy wyjaśnianie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.04.2018

    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie i rozwiązywanie sytuacji nietypowych związanych z zatrudnionym personelem opiekuńczym udział w procesie rozpatrywania reklamacji zgłoszonych przez Klientów z Niemiec i Polski bieżący...

  • Warszawa, mazowieckie 10.04.2018

    Od kandydatów oczekujemy: orientacji na Klienta, dużej samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy w zespole, otwartości, komunikatywności i nastawienia na współpracę, znajomości obsługi pakietu Microsoft...

  • Warszawa, mazowieckie 09.04.2018

    Zakres obowiązków : obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych monitoring ryzyka transakcji aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i operacyjnych, w tym...

  • Warszawa, mazowieckie 06.04.2018

    Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa reklamacji, skarg i zażaleń klienta zewnętrznego kontakt z klientem w zakresie zgłoszonych reklamacji przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i rejestrowanie ich w bazie reklamacyjnej rzetelna i terminowa...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 02.04.2018

    W Play pracujesz z ludźmi, którzy dają się lubić i wspierają „nowych" od pierwszego dnia. Nie mamy dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania. Jeżeli ludzie rozumieją, co im tłumaczysz, budujesz trwałe relacje i...