Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    Your tasks at the GIVT board: Answering customer inquiries regarding the handling of their affairs Handling of incoming and outgoing correspondence via different channels Verification of collected documents Preparing and completing needed...

  • Warszawa, mazowieckie 14.10.2018

    Porozmawiaj z Emplobotem Jeśli masz ochotę na: Rozpatrywanie reklamacji Analizę dokumentacji szkód i spraw sądowych Negocjowanie i zawieranie ugód Udzielanie bieżących porad i opracowywanie wytycznych ...

  • Warszawa, mazowieckie 14.10.2018

    O kazja do sprawdzenia się w zadaniach takich jak: udzielanie informacji oraz pomocy merytorycznej obsługa i wyjaśnianie zgłoszeń oraz reklamacji klientów monitorowanie zdarzeń w systemach i reagowanie na nie współpraca z II linią wsparcia...

  • Warszawa, mazowieckie 13.10.2018

    Od kandydatów oczekujemy: orientacji na Klienta, dużej samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy w zespole, otwartości, komunikatywności i nastawienia na współpracę, znajomości obsługi pakietu Microsoft...

  • Warszawa, mazowieckie 11.10.2018

    Zakres obowiązków wsparcie Klientów firmy w zakresie technicznym koordynacja procesów napraw i gwarancji dbałość o prawidłową obsługę Klienta, rozwiązywanie sytuacji konfliktowych przyjmowanie zwrotów przygotowywanie raportów (Customer's...

  • Warszawa, mazowieckie 10.10.2018

    Zadania: Codzienny kontakt z klientem w języku niemieckim przez telefon i e-mail Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji dotyczących fakturowania Ustalanie priorytetow wśród nadsyłanych zgłoszeń Komunikacja wewnętrzna między działami w celu...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. reklamacji - Warszawa

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 10.10.2018

    Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych Visa i MasterCard; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych; Współpraca z innymi...

  • Warszawa, mazowieckie 09.10.2018

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Obsługa spraw reklamacyjnych klientów - B2C, wpływających drogą elektroniczną oraz pisemną (rozpatrywanie spraw oraz prowadzenie korespondencji) Nadzór nad terminową realizacją...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 09.10.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych monitoring ryzyka transakcji aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i...

  • Warszawa, mazowieckie 07.10.2018

    Opis stanowiska: przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów, przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski,...

  • Warszawa, mazowieckie 07.10.2018

    Zakres obowiązków: Rozpatrywanie reklamacji w transporcie zagranicznym (rynek Amerykański) Rejestracje spraw i korespondencji w systemie Weryfikacja zasadności roszczeń i ustalanie najkorzystniejszych ich rozwiązań Negocjowanie z kontrahentami...

  • Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    5 000 - 7 500 zł brutto Proszę, zastanów się, co jest dla Ciebie najważniejsze, gdyż w zależności od Twoich preferencji, bardziej skupisz się na pracy związanej z: Kwestiami analitycznymi, czyli: procesowaniem i analizą zamówień w systemie SAP...