Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 20.07.2018

    Zadania: Codzienny kontakt z klientem w jezyku niemieckim przez telefon i e-mail Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji dotyczacych fakturowania Ustalanie priorytetow wsrod nadsylanych zgloszen Komunikacja wewnętrzna między działami w celu...

  • Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    Na tym stanowisku będziesz zajmował się: obsługą reklamacji, wprowadzaniem danych do systemu, kontaktami z pracownikami i Klientami wykonywaniem ankiet do Klientów ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.07.2018

    W Play pracujesz z ludźmi, którzy dają się lubić i wspierają „nowych" od pierwszego dnia. Nie mamy dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania. Jeżeli chcesz: pracować w dziale eksperckim centrali Play,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.07.2018

    Czekają na Ciebie zadania: Rozstrzyganie zasadności reklamacji klientów, Analiza i udzielanie odpowiedzi w zakresie sugestii klientów, Monitoring powodów reklamacji, Projektowanie i wdrażanie planów naprawczych oraz działań korygujących dla...

  • Warszawa, mazowieckie 16.07.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie między innymi: obsługa korespondencji oraz rejestracja reklamacji Klientów, obsługa dokumentów reklamacyjnych oraz odpowiedź na zgłoszenia Klientów współpraca z działami/ oddziałami...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. reklamacji - Warszawa

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.07.2018

    Zakres obowiązków : obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych monitoring ryzyka transakcji aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i operacyjnych, w tym...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.07.2018

    Twoje zadania: Obsługa logistyczno-magazynowa. Kontrola i nadzór nad stanami magazynowymi. Kompleksowa obsługa procesów zwrotowych. Optymalne wykorzystanie narzędzi i materiałów eksploatacyjnych. Prawidłowe i rzetelne rejestrowanie danych w...

  • Warszawa, mazowieckie 14.07.2018

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna m.in. za: rozpatrywanie reklamacji i skarg złożonych przez klientów EXATEL S.A. zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami, rozliczanie usług świadczonych przez EXATEL S.A. w tym wystawianie faktur,...

  • Warszawa, mazowieckie 13.07.2018

    Jako Starszy Specjalista ds. reklamacji, będziesz odpowiedzialny za: Obsługę zapytań i reklamacji związanych z m.in przelewami, opłatami, zleceniami stałymi, poleceniem zapłaty, zmianami demograficznymi, transakcjami wypłat i wpłat, odsetkami itp...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.07.2018

    Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w Firmie o silnej pozycji rynkowej, pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie), możliwość zdobycia cennego doświadczenia w zakresie produktów finansowych, szansę...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.07.2018

    Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w Firmie o silnej pozycji rynkowej, pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie), możliwość zdobycia cennego doświadczenia w zakresie ubezpieczeń, szansę pracy w...

  • Warszawa, mazowieckie 12.07.2018

    Główne zadania: Rozpatrywanie reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami stowarzyszeń kartowych; Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem; Analiza dokumentacji Klienta w oparciu o dostępne bazy danych;...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.07.2018

    What will you do: Timely handling of incoming customer complaints and queries via phone and e-mail Identifying the cause and validity of complaint Resolving complaints concerning invoicing for services rendered Preventing reoccurrence of...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.07.2018

    What will you do: Timely handling of incoming customer complaints and queries via phone and e-mail Identifying the cause and validity of complaint Resolving complaints concerning invoicing for services rendered Preventing reoccurrence of...