Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 09.12.2018

    ZADANIA Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu, Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i rozwiązywanie...

  • Warszawa, mazowieckie 08.12.2018

    General Description The IT Service Desk Group Coordinator is responsible managing the first level support in the IT Service Desk and distributes incidents and service requests to IT Service Desk Agents (SDA) and Local IT Service Support...

  • o firmie

    Stryków, łódzkie 07.12.2018

    Zadania: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu, Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i rozwiązywanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 07.12.2018

    Role To provide first line IT Service Desk support to internal users throughout UKMEA, assisting them with hardware issues and software problems via phone and email. Responsibilities Provide first line technical support, answering user queries...

  • Katowice, śląskie 07.12.2018

    Your new company For our Client, international company that recently opened its branch in Katowice, we are currently looking for Senior Service Desk Specialist with Spanish, Polish and English languages. Your new role Holding the position of...

  • Poznań, wielkopolskie 06.12.2018

    Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży retail zlokalizowanej tuż pod Poznaniem poszukujemy Kandydatów na stanowisko IT Support Specialist Jako specjalista ds. wsparcia IT będziesz odpowiedzialna/y za zapewnienie prawidłowego...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. service desk

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 06.12.2018

    Zadania: obsługa zgłoszeń service desk, tj. zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych, czynny udział podczas konferencji firmowych w zakresie wsparcia IT, przygotowywanie sprzętu komputerowego...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 06.12.2018

    An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdansk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous improvement of the process...

  • Warszawa, mazowieckie 06.12.2018

    Będziesz zajmował się: instalacją, konfiguracją oraz nadzorem oprogramowania w środowisku Windows dbaniem o sprzęt i okablowanie infrastruktury informatycznej w biurze obsługą Active Directory w zakresie zakładania oraz obsługi konta użytkownika...

  • Wrocław, dolnośląskie 06.12.2018

    Main responsibilities: Provides technical support in a critical SAP environment, Supports the authorizations and security topics across full project lifecycle in various SAP application modules according to the functional and technical...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 05.12.2018

    Asseco Poland poszukuje osoby chętnej do nauki i rozwoju do pracy przy dużych systemach dla służby zdrowia. Oferujemy możliwość nauki od doświadczonych specjalistów, rozwój w kierunku testowania aplikacji lub analizy biznesowo-systemowej. Brzmi...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Jankowice (pow. poznański), Tarnowo Podgórne (pow. poznański) (okolice), wielkopolskie 05.12.2018

    TWOJE ZADANIA Obsługa zgłoszeń przez międzynarodowy portal pomocy technicznej Bieżąca analiza zapytań Pracowników oraz rozwiązywanie zgłoszeń Kontakt telefoniczny i mailowy z użytkownikami systemów wewnętrznych oraz z zewnętrznymi partnerami...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 05.12.2018

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 05.12.2018

    Why is this job for you: You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 05.12.2018

    As an HR Systems Specialist you will help support the ongoing implementation, administration, and further development of the cloud application SuccessFactors in William Demant Holding (WDH) companies globally. You will be part of a local HR team...

  • Warszawa, mazowieckie 04.12.2018

    Główne zadania: zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych rozbudowa i konfiguracja sprzętu...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 04.12.2018

    Your future responsibilities IT Service Desk Poland team acts with cross border incident management and request fulfilment, takes active part in IT communities and takes responsibility at global level for successful deliveries. What you'l be...

  • 2 lokalizacje 03.12.2018

    Obowiązki: instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych i aplikacji, diagnostyka i naprawa sprzętu i błędów systemowych, ustawianie nowych profili i kont pracowników, zarządzanie hasłami, udzielanie wsparcia i...

  • 3 lokalizacje 03.12.2018

    Responsibilities Support Global Data Privacy and Information Security to ensure adherence to data retention policies and practices Develop, deliver and maintain data management documents to improve the way of managing, sharing and using data The...

  • Katowice, śląskie 03.12.2018

    WHAT TASKS CAN YOU EXPECT? Handling incoming calls/tickets, being part of remote support for internal customers Reporting incidents and service request based on user’s info in corporate tool Solving incidents and service request at Service Desk...

  • Katowice, śląskie 02.12.2018

    Zadania: Wparcie pracowników w zakresie procedur, polityk oraz regulaminów wewnętrznych z zakresu HR; Stałe monitorowanie skrzynek pocztowych oraz czatów dedykowanych do kontaktu z pracownikami; Przygotowanie raportów oraz dokumentacji z zakresu...

  • Katowice, śląskie 02.12.2018

    Zadania: Wparcie pracowników w zakresie procedur, polityk oraz regulaminów wewnętrznych z zakresu HR; Stałe monitorowanie skrzynek pocztowych oraz czatów dedykowanych do kontaktu z pracownikami; Przygotowanie raportów oraz dokumentacji z zakresu...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 29.11.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: pierwszą linie wsparcia IT dla pracowników biura głównego, przyjmowanie, rozwiązywanie oraz monitorowanie zgłoszeń Service Desk, przygotowanie narzędzi pracy IT tj. komputer, telefon komórkowy i...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 29.11.2018

    Jeśli jesteś osobą, która sumiennie podchodzi do wykonywanych obowiązków, lubisz kontaktować się z ludźmi, interesują Cię zagadnienia IT, to ta praca jest dla Ciebie! OBOWIĄZKI: zapewnienie ciągłości pracy systemów i urządzeń informatycznych w...

  • Wrocław, dolnośląskie 29.11.2018

    Zadania: Wsparcie użytkowników aplikacji biznesowych Obsługa zgłoszeń użytkowników w obszarze aplikacji (np. konsultacje, korekty danych) Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem aplikacji Przygotowywanie ad-hoc zestawień Gromadzenie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 27.11.2018

    Obowiązki: Wsparcie IT dla organizacji (laptopy, sieć lokalna, konfiguracja oprogramowania) Modyfikacje lokalnej infrastruktury IT Dostarczanie rozwiązań automatyzujących codzienne zadania Onboarding i off-boarding IT pracowników Aktualizacje...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 27.11.2018

    Zadania: Wsparcie IT dla organizacji (sieć lokalna, konfiguracja sprzętu) Modyfikacje lokalnej infrastruktury IT Rejestracja i dystrybucja zgłoszeń Tworzenie skryptów instalacyjnych Obsługa ticketów Onboarding i off-boarding IT pracowników...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.11.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od wewnętrznych klientów, Rejestracja zgłoszeń w systemie, Wstępna analiza zgłoszeń, Rozwiązywanie problemów lub ich przekazywanie do kolejnej linii wsparcia. ...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 22.11.2018

    Opis oferty Specjalista ds. Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i procesowanie incydentów w...