Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Gdynia, pomorskie 21.07.2018

    Workplace: Gdynia ...

  • Warszawa, mazowieckie 20.07.2018

    Obowiązki: zapewnienie wsparcia informatycznego (telefonicznego/mailowego) dla klienta wewnętrznego, monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń w systemie, diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów, współpraca z zespołami projektowymi w zakresie...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 20.07.2018

    Obowiązki: Zarządzanie platformą obsługi klienta Bieżąca obsługa działu Service Desk i wsparcie I linii wsparcia Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z działaniem sieci systemów informatycznych Odpowiedzialność za ewidencję...

  • Wrocław, dolnośląskie 20.07.2018

    Would you like to take on responsible tasks? First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and...

  • Nowy Tomyśl, wielkopolskie 19.07.2018

    Reference Number: PLIM76R18 Your responsibilities : Perform MAM (Mobile App Management) and MDM Lifecycle activities Track and respond to Service Desk Request tickets (Tiers 1 and 2) via phone and email, ensuring completeness of tickets for each...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    obsługę zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.07.2018

    As IT Support Specialist , you will be responsible for supporting CWT's internal clients across Europe with all first level IT related issues. To be successful you must take pride in providing a high quality of IT support. We are looking for...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    specjalista ds. service desk

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.07.2018

    You´ve probably already met us. Maybe you´ve stopped by for a coffee, fueled up your car or grabbed something to eat on the go. Then you know what Circle K is all about. Making everyday life easier for people all over the world. We´ve grown into...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.07.2018

    Workplace: Warszawa ...

  • Warszawa, mazowieckie 18.07.2018

    Role To provide first line IT Service Desk support to internal users throughout UKME, assisting them with hardware issues and software problems via phone and email. Responsibilities Provide first line technical support, answering user queries...

  • Łódź, łódzkie 18.07.2018

    Wymagamy: Wykształcenia wyższego Praktycznej znajomości obsługi aplikacji webowych Doświadczenia w obsłudze klienta Umiejętności analitycznego myślenia oraz precyzyjnego formułowania wniosków Samodzielności i odpowiedzialności za powierzone...

  • Warszawa, mazowieckie 17.07.2018

    Opis stanowiska: Praca będzie polegała na obsłudze i administracji systemów informatycznych klientów instytucjonalnych Praca będzie w Warszawie, na miejscu w siedzibie firmy oraz w siedzibie firmy obsługiwanej, Duża ilość pracy zdalnej...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 17.07.2018

    Opis oferty Jako Specjalista ds. service desk będziesz odpowiedzialny za obieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników (samodzielnie lub z pozostałymi liniami wsparcia). Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 17.07.2018

    Na czym polegać będzie Twoja praca? Zaangażujesz się we wdrożenie i utrzymanie rozwiązań, które mają na celu monitorowanie oraz pomiar usług biznesowych IT Zaprojektujesz, a następnie utrzymasz dashboard’y, które będą prezentować i monitorować...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.07.2018

    Opis stanowiska: zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania zgodnie z zapotrzebowaniem konserwacja i serwisowanie sprzętu komputerowego, aktualizacja oprogramowania administracja siecią wewnętrzną firmy - Active Directory, serwery, routery,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.07.2018

    WorkplaceL Warsaw ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 16.07.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Starogard Gdański, Tczew, Wędkowy (pow. tczewski), pomorskie 15.07.2018

    W 2016R. DO PRODUKCJI OKIEN I DRZWI WYKORZYSTYWALIŚMY SZKŁO, KTÓRE MOGŁOBY POKRYĆ 128 BOISK DO PIŁKI NOŻNEJ. W OSTATNIM ROKU Z WIOSKI OKIENNEJ WYJECHAŁO 6125 TIRÓW Z GOTOWYMI PRODUKTAMI. NA POCZĄTKU 2017R. LICZBA NASZYCH PRACOWNIKÓW WYNIOSŁA...

  • Warszawa, mazowieckie 15.07.2018

    Your role includes daily support of internal users according to IT issues (systems, applications, networks, identity management). You will work on ticketing systems to track tickets, solve problems or passed them into second line, contact via...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 15.07.2018

    An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdansk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous improvement of the process...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 14.07.2018

    Holding this position you will be responsible for providing Software Platform Management with the following services: Image Management, Software Packaging, Electronic Software Distribution. You will support Service Desk and local IT Teams by...

  • Warszawa, mazowieckie 14.07.2018

    Osobie, która chciałaby dołączyć do naszego zespołu oferujemy: Stabilność zatrudnienia w ramach Grupy Omnicom, Atrakcyjny pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport), Możliwość rozwoju i nauki w gronie doświadczonych osób,...

  • Chorula (pow. krapkowicki), opolskie 13.07.2018

    Główne zadania: Prowadzenie pomocy informatycznej dla użytkowników sprzętu komputerowego Grupy Górażdże ...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 12.07.2018

    Główne zadania: Obsługa zgłoszeń dotyczących systemów operacyjnych, aplikacji biurowych oraz infrastruktury teleinformatycznej Klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich do rozwiązania odpowiednim osobom z zespołu IT Analiza i rozwiązywanie...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 12.07.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 12.07.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 12.07.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie
    3 lokalizacje 09.07.2018

    Main accountabilities Acting as a senior member of the team being able to advise and mentor Service Desk Agents, Troubleshooting/resolving advanced issues and requests, Acting as a 2nd line support in accordance with existing knowledge articles...

  • Warszawa, mazowieckie 04.07.2018

    Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania w środowisku Windows, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów Opieka nad...