reklama

Praca specjalista ds. servicedesk

Mamy dla Ciebie 25 ofert

Sprawdź oferty pracy zdalnej

Pracuj z miejsca, które najbardziej Ci odpowiada

Sprawdź
    • Lublin
    Twoje zadania: Dołącz do oddziału Sii w Lublinie jako Specjalista Service Desk. Nasz zespół wspiera użytkowników wewnętrznych. Poznasz standardy i narzędzia obowiązujące w naszej firmie, będziesz pełnił zdalne wsparcie dla użytkowników (obsługa...
    opublikowana: 2 grudnia 2020
    • 2 lokalizacji
    Your responsibilities Provide support to Customers through phone, mail or ServiceNow Solve ServiceNow issues or fulfill Customer requests (don’t worry – we’ll teach you how and what) Cooperate with second line of support to get job done Follow...
    opublikowana: 1 grudnia 2020
    • 3 lokalizacji
    Main tasks include: Supporting and resolving technical issues in German, also providing feedback to clients regarding various processe Filtering data to identify data patterns, also identifying problems Handling customers’ complaints, assisting...
    opublikowana: 1 grudnia 2020
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Realizacja i rejestracja zgłoszeń w systemie Service Desk w roli pierwszej linii wsparcia IT Rozwiązywanie problemów związanych z funkcjonowaniem stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych, w tym urządzeń związanych z siecią LAN...
    opublikowana: 1 grudnia 2020
    • Kraków
    You will: Provide dedicated IT resolution and incident management services to International Paper employees by receiving, tracking, prioritizing, and documenting IT incidents, inquiries, and requests for service Resolve IT incidents using the...
    opublikowana: 30 listopada 2020
  • Super oferta
    Rekrutacja zdalna
    • Kraków
    Your responsibilities, Manage user accounts across applications running on various platforms (e.g. Windows, Active Directory, Exchange), Create and administer LAN accounts, Global Groups, email accounts for new users, Create and administer various...
    opublikowana: 29 listopada 2020
    • Warszawa
    Key responsibilities: You are the first point of contact and consultant in all questions concerning IT for our departments in the EMEA region. You handle phone calls, tickets and provide remote support. You handle complex service requests,...
    opublikowana: 28 listopada 2020
    • Warszawa
    miejsce pracy: Warszawa ZAKRES OBOWIĄZKÓW: zapewnienie pierwszego poziomu wsparcia zdalnego dla użytkowników w organizacji klienta, w zakresie incydentów HW i SW w środowiskach MAC, Windows, Linux i Google, z wykorzystaniem różnorodnych kanałów...
    opublikowana: 28 listopada 2020
    • Warszawa
    Twój zakres obowiązków, Udział w procesie projektowania infrastruktury dla produktów Atlassian Instalowaniem i konfigurowaniem produktów Atlassian – JIRA, JIRA Servicedesk, Confluence i innych, Projektowanie i implementowanie integracji między...
    opublikowana: 28 listopada 2020
    • Warszawa
    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Przyjmowanie, rejestracja i realizacja zgłoszeń jako I, II i III linia wsparcia; Instalowanie i konfiguracja oprogramowania na komputerach; Konfiguracja urządzeń mobilnych (Android, iOS); Wsparcie...
    opublikowana: 28 listopada 2020